ابر زَس، با سابقهای 7 ساله در ارائه خدمات ابری به استارتاپها و کسب و کارهای کوچک و متوسط گرفته تا سازمانها و بانکها، اولین و یکی از با تجربه ترین خدمات دهندگان سرویسهای ابری در کشور است که حالا تصمیم گرفته در آستانه سال جدید، رختی جدید بر تن کرده و به بازطراحی سایت دست بزند.
این شرکت با انتشار بیانیهای خبری اعلام کرد با توجه به نیازها و بازخورد مشتریان خود، به امکاناتی به روزتر و ایده آل تصمیم به بازطراحی سایت و دسترسیهایش گرفته است. این بازطراحیها در بخش رابط کاربری و زیرساخت وب صورت گرفته است.
تغییرات مهم ابر زس در مورد رابط کاربری در بخش پنل کاربری اتفاق افتاده است. در پنل کاربری جدید، دسترسیهای بهتری برای مدیریت سرویسها طراحی شده و سرعت ساخت سرورهای ابری افزایش یافته است. بدین ترتیب کلیه مخاطبین میتوانند به راحتی و سرعت بیشتری از امکانات یکپارچه پنل استفاده نمایند.
داشبورد طراحیشده برای کاربران، دیدگاه مدیریتی بسیار مناسبی را در اختیار ادمینهای سیستم قرار میدهد و با یک نگاه میتوانند از وضعیت سرویسهای خود در لحظه آگاه شوند. تلاش شده است طراحی نحوه نمایش اطلاعات در قالب جداول و نمودارها بر اساس برترین نمونههای جهانی انجام شود تا بهترین تجربه برای کاربران رقم بخورد.
با توجه به تغییراتی که همه روزه در فضای توسعه وب در حال اتفاق است، تیم فنی ابر زس در لایه وب، تغییراتی اساسی در زیرساخت وب سایت ایجاد کرده است. مهمترین دغدغه در برنامهنویسی مجدد زیرساخت وب ابر زس، یکپارچگی بود. در کنار این یکپارچگی، سرعت سایت بسیار مهم بود که در پرتال جدید، این نکات به بهترین شکل انجام شده.
در حال حاضر اولین نسخه وبسایت جدید در دسترس مشتریان قرار گرفته است و نسخههای کاملتری نیز در آیندهای نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
محتوای وبسایت ابر زس در یک سال گذشته همواره رو به بهبود بوده و در وبسایت جدید نیز محتوای کاربردی و آموزشی ابر زس تقویت شده است. بهبود محتوای معرفی محصولات، اضافه شدن مقالات تکمیلی، ویدئوهای آموزشی و تکمیل سوالات متداول، همگی در راستای راهنمایی بهتر کاربران در وبسایت جدید اتفاق افتاده است.
و همچنین تولید محتوای آکادمی ابری زس همگام با نیازهای مشتریان در مورد محصولات و خدمات ابری انجام میگیرد و با ایجاد یکپارچگی بین بخش وبلاگ، وبسایت و پنلها، دسترسی به محتواهای کاربردی زس برای کاربران بسیار سریعتر شده است. این آکادمی قصد دارد مشتریان را با دنیای خدمات ابری و امکانات و پتانسیلهای آن آشنا کند.
ابر زس اعلام کرده با تحول در وبسایت خود به دنبال آن است که مشتریان در طول استفاده از سرویسهای ابری کمترین نیاز را به پشتیبانی داشته باشند.
پاسخ ها