دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

خودروسازان ژاپنی وفادارترین مشتریان را در بازار ایالات متحده دارند

خودروسازان ژاپنی وفادارترین مشتریان را در بازار ایالات متحده دارند

بر اساس نتایج تحقیقی که اخیرا توسط وبسایت iSeeCars انجام شده، تویوتا پریوس وفادارترین مشتریان را در ایالات متحده دارد. این تحقیق نشان می‌دهد 13.7 درصد از خریداران پریوس، حداقل 15 سال خودروی خود را حفظ می‌کنند. برای اینکه درک بهتری از شدت وفاداری خریداران این اتومبیل ژاپنی داشته باشید، باید گفت رقم میانگین وفاداری، 6.1 درصد محاسبه شده است. با این حساب دارندگان پریوس بیش از دو برابر رقم میانگین، به خودروی خود وفادار هستند.

خودروسازان ژاپنی وفادارترین مشتریان را در بازار ایالات متحده دارند

پس از پریوس، کراس‌اوور هایلندر که آن هم محصولی از تویوتاست، با 12.4 درصد در رتبه دوم ایستاده است. رتبه سوم نیز باز هم به مدلی از تویوتا و این بار پیکاپ تاکوما رسیده؛ میزان وفاداری مشتریان این پیکاپ محبوب 11.6 درصد است.

نکته تامل‌برانگیز اینکه جایگاه چهارم و پنجم نیز در اختیار خودروساز پرطرفدار ژاپنی است! طبق ارزیابی iSeeCars، برابر با 11.5 درصد از دارندگان مینی‌ون سیِنا و 11.3 درصد از دارندگان پیکاپ توندرا به مدت حداقل 15 سال خودروی خود را عوض نمی‌کنند.

خودروسازان ژاپنی وفادارترین مشتریان را در بازار ایالات متحده دارند

رتبه‌های ششم تا دهم با 10.7، 10.4، 9.8، 9.4 و 9.1 درصد به ترتیب در اختیار مدل‌های هوندا CR-V، هوندا پایلوت، سوبارو فورستر، تویوتا 4Runner و تویوتا سکویا قرار دارند. همانطور که مشاهده می‌کنید در این تحقیق، خودروسازان ژاپنی بسیار خوش درخشیده و ده رتبه نخست را از آن خود کرده‌اند.

خودروسازان ژاپنی وفادارترین مشتریان را در بازار ایالات متحده دارند

کارلر برائر (Karl Brauer) تحلیلگر اختصاصی iSeeCars معتقد است درخشش ژاپنی‌ها – به‌ویژه تویوتا و هوندا – در مشهور بودن آنها به اعتماد و دوام بالا ریشه دارد و کسانی که به دنبال استفاده طولانی مدت از خودروهای خود هستند، معمولا به سراغ آنها می‌روند. به گفته آقای برائر احتمال اینکه رانندگان به خودروهای قابل اعتماد و کم‌هزینه وفادار باقی بمانند، بسیار زیاد است.

خودروسازان ژاپنی وفادارترین مشتریان را در بازار ایالات متحده دارند
ده برندی که مشتریان محصولات آنها را به مدت بیشتر از 15 سال نگهداری می‌کنند

از بین کلاس‌های مختلف، شاسی‌بلندها و پیکاپ‌ها وفادارترین مشتریان را دارند. به طور میانگین، 5.9 درصد از مالکان مدل‌های شاسی‌بلند خودروی خود را حداقل 15 سال حفظ می‌کنند، این رقم برای مالکان پیکاپ‌ها 6.3 درصد است.

خودروسازان ژاپنی وفادارترین مشتریان را در بازار ایالات متحده دارند
ده شاسی‌بلندی که مشتریان آنها را به مدت بیشتر از 15 سال نگهداری می‌کنند

در کلاس خودروهای اسپرت، دارندگان مزدا MX-5 میاتا وفادارترین هستند، چرا که 7.6 درصد از آنها بیش از 15 سال این خودرو را سوار می‌شوند. پس از این خودرو، ب‌ام‌و Z4 با 6.7 درصد و ب‌ام‌و M5 با 4.9 درصد در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند؛ رتبه‌های چهارم و پنجم هم با 4.3 و 4.2 درصد به ترتیب به شورولت کوروت و فورد GT رسیده است.

خودروسازان ژاپنی وفادارترین مشتریان را در بازار ایالات متحده دارند
ده مدل اسپرتی که مشتریان آنها را به مدت بیشتر از 15 سال نگهداری می‌کنند

ناگفته نماند iSeeCars داده‌های خود را از بین بیش از 660,000 خودروی مختلف که بین سال‌های 1981 الی 2005 تولید شده و در سال 2020 به فروش رسیده‌اند، استخراج کرده است. این تحقیق دربرگیرنده مدل‌های واگذار شده از والدین به فرزندان، نیست.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋