دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

خودروهای ترکیه ای در راه ایران

خودروهای ترکیه ‌ای در راه ایران

صنعت خودرو در ترکیه نقش مهمی در بخش اقتصاد و تولید ترکیه ایفا می‌کند. شرکت‌های فعال در بخش خودرو ترکیه عمدتا در منطقه Marmara قرار دارند.
در سال ۲۰۱۲، ترکیه موفق به تولید بیش از یک میلیون خودرو شد. مجموعه‌ای از تولیدکنندگان و سازندگان خودرو در ترکیه جزیی از شبکه جهانی تولید خودرو شدند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ورود خط تولید خودروهای ترکیه ‌ای و روسی در ایران چقدر جدی است؟ گفت: «قرار است خط تولید برندهای داخلی را ارتقا دهیم. برای ورود سرمایه‌ها و تولید مشترک اقداماتی را با کشورهای منطقه از جمله ترکیه ترتیب داده‌ایم. حتی شهرکی را هم برای راه‌اندازی خط تولید خودروهای ترکیه ‌ای و دیگر کالاهای صنعتی این کشور در ایران در نظر گرفته‌ایم. امیدواریم تولید مشترک میان ایران و ترکیه صورت پذیرفته و این محصولات روانه بازار شود.»

خودروهای ترکیه ‌ای

حسین مدرس خیابانی در ادامه افزود: «فعلا تفاهم‌نامه مشترک تجاری در حوزه تولید کالاهای صنعتی از جمله خودرو با ترکیه تنظیم شده است که این قرارداد در مراحل آخر است و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.»

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است واردات خودروهای لوکس در نیمه دوم سال آزاد شود؟ اظهار کرد: «دولت در بحث واردات خودرو هیچ تغییر رویه‌ای نداده است. همچنان کمافی‌السابق واردات خودروهای لوکس یا خارجی به کشور در نیمه دوم سال ممنوع است.»

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋