دیبا درخشنده

دیبا درخشنده

خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
توسط ۲ نفر دنبال می شود

آشنایی با انواع کوکتل های مزوتراپی

با استفاده از این محصول می توانید چین و چروک های پوست خود را درمان نمایید و تراکم مجدد پوست خود را به دست آورید.

آشنایی با انواع کوکتل های مزوتراپی

کوکتل مزولایک تاپ اج Top age

این محصول به عنوان مرطوب کننده ، احیا کننده مشهور می باشد. این محصول برای پوست های خسته ، کسل کننده ، پوست های که دارای چین و چروک می باشند بسیار حائز اهمیت می باشد. با استفاده از این محصول می توانید چین و چروک های پوست خود را درمان نمایید و تراکم مجدد پوست خود را به دست آورید.

استفاده از این کوکتل مزوتراپی باعث ایجاد نور ، کشش و استحکام پوست می شود. لازم به ذکر می باشد که این کوکتل مزولایک حاوی اسید هیالورونیک می باشد که یک عنصر اصلی و اساسی برای تعادل پوست است. همچنین شایان ذکر می باشد که این کوکتل حاوی ویتامین هایی می باشد که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند ، خنثی کننده رادیکال های آزاد ، بالانسرهای بیولوژیکی و تقویت کننده سنتز کلاژن هستند.

اسیدهای آمینه عناصر اساسی پروتئین سنتز شده توسط فیبروبلاست می باشند. مواد معدنی در صدها واکنش آنزیمی و عملکرد های اساسی سلول وجود دارد. سرانجام ، آنزیم ها سرعت ساخت بافت های پوست را افزایش می دهند.به طور کلی می توان گفت که این محصول حاوی ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی و کوآنزیم ها می باشد. ویتامین A  موجود در این محصول با تنظیم فرآیندهای کراتینیزاسیون و بهبودی ، انعطاف پذیری و تراکم پوست را بهبود می بخشد. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان پوستی عمل می کند و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب سلول و بافت می شوند از بین می برد.

وجود ویتامین B در این محصول بر روی متابولیسم اسیدهای چرب ضروری عمل می کند و به تعادل بیولوژیکی پوست کمک می کند. ویتامین C رادیکالهای آزاد را خنثی می کند ، باعث افزایش تولید موضعی ملانین و سنتز کلاژن می شود. ویتامین E با مهار پراکسید هیدروژن در برابر رادیکال های آزاد عمل میکند.

محتویات و ترکیبات کوکتل تاپ ایج مزولایک

ترکیبات این محصول حاوی اسید هیالورونیک ، ویتامین ها ، اسیدهای آمینه ، مواد معدنی ، کوآنزیم ها می باشد.

کوکتل ضد چروک مزولایک

کوکتل ضد چروک مزولایک یک راه حل حرفه ای و درمانی برای درمان چین و چروک های عمیق ناشی از انقباضات عضلات می باشد. اگر بخواهیم کاربرد و نتیجه ی کوکتل ضد چروک مزولایک را ذکر کنیم می توان گفت که این محصول پوست را صاف می کند و خطوط و چین و چروک های ظریف ناشی از انقباضات عضلات صورت را کاهش می دهد اما نتیجه بسیار طبیعی به نظر می رسد.

ترکیبات و محتویات کوکتل ضد چروک مزولایک

محتویات این محصول شامل : Argireline ، Leuphasyl ، Mannitol ، HA می شود.

آشنایی با انواع کوکتل های مزوتراپی

کوکتل روشن کننده ی آنتی بادی مزولایک

SH-POLYPEPTIDE-2 یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که رادیکال های آزاد را کاهش می دهد و سلول های پیری پوست را مهار می کند. دفاع پوست را تقویت می کند. با ایجاد سلول های جدید پوست ، خطوط و چین و چروک ها را کاهش داده و از آن جلوگیری می کند. لکه های آکنه ، افزایش فشار خون و لکه های آفتاب را از بین می برد و در انتها منجر به روشن شدن رنگ پوست می شود.

کوکتل  Eye Cocktial مزولایک

این کوکتل به سرعت چربی پوست را کاهش می دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می کند. لازم به ذکر می باشد که استفاده از این محصول سبب می شود که حلقه های تیره ی ( تیرگی دور چشم ) تسکین پیدا کند. در انتها شایان ذکر می باشد که این محصول حاوی هیالورونیک اسید می باشد.

محتویات و ترکیبات کوکتل  Eye Cocktial مزولایک

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده ی فعال این محصول شامل : متیل سیلانول مننورونات ، عصاره برگ Cynara Scolymus ، منیزیم آسکوریل فسفات ، سدیم عصاره برگ Hyaluronate ، Coumarin ، Troxerutin ، Ginkgo Biloba ، N-ydroxysuccinimide ، Chrysin ، Palmitoyl Tripeptide-1 ، Palmitoyl Tetrapeptide-7 ، استیل تتراپپتید -5 می شود.

آشنایی با انواع کوکتل های مزوتراپی

کوکتل آلوپسی آندروژنتیک مردان Finasteride مزولایک

رشد موهای پوست سر یک فرآیند چرخه ای می باشد که از مراحل پی در پی رشد (آناژن) و استراحت (تلوژن) نام دارد. در کارآزمایی بالینی قبلی در مردان مبتلا به آلوپسی آندروژنتیک ، درمان با فیناستراید باعث افزایش تعداد موهای پوست سر در یک منطقه مشخص شده (یعنی افزایش تراکم مو) می شود.

 

دیبا درخشنده
دیبا درخشنده خیام اگر ز باده مستی خوش باش.. با ماهرخی اگر نشستی خوش باش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋