siavash shahdoost

siavash shahdoost

انواع بخاری برقی

انواع بخاری برقی

انواع مختلفی از بخاری های برقی در ایران طراحی و تولید شده اند. شما می توانید با توجه نوع و مدل آن ها و همچنین نیاز خودتان یکی از آن ها را خریداری نمایید.

 

بخاری برقی فن دار

این نوع بخاری های برقی یک المنت دارند که محیط اطراف خود را گرم می کند. سپس فن داخل دستگاه، گرما تولید شده توسط المنت را به محیط بیرون انتقال می دهد. بخاری های برقی فن دار دارای یک ترموستات نیز هستند، یعنی هنگامیکه محیط بیش از حد مجاز و تعیین شده گرم شود بخاری برقی به صورت خودکار خاموش می شود. امروزه این مدل بخاری طرفداران زیادی را در میان مردم دارد.

بخاری برقی تابشی

بخاری تابشی به نوعی از بخاری های برقی گفته می شود که دارای چند المنت هستند. در پشت این المنت ها یک سطح بازتابنده تعیبه شده است. میزان گرما دهی یا تولید گرما در این بخاری ها وابسته به تعداد المنتی است که به اختیار خود روشن می کنید. این نوع بخاری برای مکان هایی که هوا در آن جریان دارد مناسب تر است. بخاری برقی تابشی هیچگونه صدایی از خود تولید نمی کند و یک نوع بخاری بی صدا به حساب می آید.

بخاری برقی کانوکتور

بخاری های برقی کانکتور دارای فن و المنت هستند، یعنی اگر فن دستگاه نیز خاموش باشد باز هم می تواند به صورت بی صدا محیط را گرم نماید. اما این بخاری به کمک فن می تواند عملکرد بهتری جهت گرم کردن محیط داشته باشد. به همین دلیل می توانیم بگوییم که این بخاری همانند بخاری تابشی و فن دار عمل می کند، یعنی کار هر دوی آن ها را انجام می دهد.

 

دسته بندی دیگر بخاری برقی

به یک مدل دیگر نیز می توان بخاری های برقی را دسته بندی کرد. این دسته بندی شامل موارد زیر می شود:

بخاری برقی سرامیکی

این نوع بخاری برقی ها به اجزای گرمایشی سرامیکی درونی مجهز هستند و بدون استفاده از سیم پیجی می توانند گرما تولید کنند. این مدل بخاری ها به خوبی حرارت مورد نیاز برای یک محیط را ایجاد کرده و مدت طولانی اتاق یا فضای استفاده شده را گرم نگه می دارند.

بخاری برقی روغنی

بخاری های برقی روغنی از فناوری micathermic استفاده می کنند. در واقع گرمایش های تابشی، با استفاده از روغنی که در داخل بخاری است، تولید می شود. روغن گرمابر وارد تمام تیغ های دستگاه شده و حرارت را در کل اتاق منتشر می کند.

بخاری برقی مادون قرمز

بخاری های مادون قرمز قادر هستند گرمایش تابشی را تولید نمایند. این نوع از بخاری برقی دو مدل دارد. در یکی آن ها از لامپ های کوارتزی و در مدل دیگر از المنت حرارتی میله ای استفاده کرده اند.

منبع: خرید بخاری برقی دیجی کلنگ 

siavash shahdoost
siavash shahdoost

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋