توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شرایط فروش Fidelity Prime و Prestige [آگوست 1403] اعلام شد

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ اعلام شد [مرداد 1403]

گروه بهمن برای مرداد 1403، شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ را اعلام کرد. این بخشنامه ویژه منتخبین سامانه یکپارچه است.

گروه بهمن برای مرداد 1403، شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ را اعلام کرد. بخشنامه فروش گروه بهمن در مرداد 1403، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه است که در جریان مراحل قبلی عرضه خودرو، خواهان خرید فیدلیتی پرایم و پرستیژ بوده‌اند. این بخشنامه از روز پنجشنبه هجدهم مردادماه 1403 فعال خواهد شد و تا روز شنبه 27 مردادماه در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت. در بخشنامه بهمن موتور، دو مدل فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ در قالب تیپ‌های پنج و هفت نفره در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ، مرداد 1403:

خودروقیمتتریم داخلیرنگ‌های موجودطرح رینگمدلسود انصرافجریمه تاخیرزمان تحویل
فیدلیتی پرایم تیپ 114.091.080.000مشکیسفید، مشکیبراساس موجودی14030%3% ماهیانههفته آخر آذر 1403
فیدلیتی پرایم تیپ 214.139.010.000
فیدلیتی پرستیژ تیپ 116.226.630.000مشکی/طوسی نسکافه‌ای/طوسی
فیدلیتی پرستیژ تیپ 216.347.660.000

فیدلیتی در واقع محصولی از زیرشاخه چری با نام جتور است و برادر همسان چری تیگو 7 محسوب می‌شود. نسل اول این خودرو یعنی فیدلیتی پرایم، از نظر ساختار فنی شباهت کامل با نسل اول چری تیگو 7 داشت. نسل دوم این خودرو که با نام فیدلیتی پرستیژ به بازار ما آمده است نیز مشخصات فنی مشابهی با تیگو 7 پرومکس دارد.

جتور X70

بزرگ‌ترین تفاوت فیدلیتی پرستیژ در مقایسه با فیدلیتی پرایم، مشخصات فنی ارتقایافته این خودرو است. تیپ پرستیژ برخلاف تیپ پرایم، پیشرانه حجیم‌تری را زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه از نوع 1.6 لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت است که حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند.

شرایط فروش فیدلیتی

همانند پیشرانه، گیربکس فیدلیتی پرستیژ نیز تغییر کرده است. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه که در خودروهای فونیکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، روی فیدلیتی پرستیژ نیز نصب شده است. بنابراین انتظار داریم تا شتاب و کشش بهتری را از تیپ پرستیژ فیدلیتی نسبت به تیپ پرایم شاهد باشیم. البته باید خاطرنشان کرد که پیشرانه این خودرو از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کند و به سوخت باکیفیت نیاز دارد.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋