برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهمن موتور شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ [مرداد 1403] را اعلام کرد

بهمن‌موتور شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ را اعلام کرد [مرداد 1403]

بهمن‌موتور همزمان با اعلام بخشنامه فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ، شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ را نیز اعلام کرده است.

بهمن‌موتور هم‌زمان با اعلام بخشنامه فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ، شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ را نیز اعلام کرد. دیگنیتی برخلاف فیدلیتی، تیپ‌های 5 و 7 نفره ندارد و تنها در قالب تیپ 5 نفره به بازار عرضه می‌شود. بااین‌حال تفاوت‌های فنی میان دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ محسوس‌تر از دو تیپ فیدلیتی است.

همچنین بخوانید: تفاوت دیگنیتی پرایم و پرستیژ چیست؟ | نقد و بررسی تخصصی

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه است. این گروه از متقاضیان در جریان مرحله نخست عرضه خودروهای داخلی در اسفند 1401، خواهان خرید محصولات بهمن‌موتور بوده‌اند. این بخشنامه از روز پنجشنبه هجدهم مرداد 1403 فعال می‌شود و تا پایان روز شنبه 27 مردادماه در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت.

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ، مرداد 1403:

خودروقیمت (ریال)تریم داخلیرنگ‌های موجودطرح رینگمدلسود انصرافجریمه تاخیرزمان تحویل
دیگنیتی پرایم15.467.780.000مشکی یا قرمزسفید یا مشکیبراساس موجودی14030%3% ماهانههفته آخر آذر 1403
دیگنیتی پرستیژ17.820.440.000

در شرایط فروش دیگنیتی، دو تیپ این خودرو قابل خریداری هستند. دیگنیتی پرایم همانند بسیاری دیگر از کراس‌اوورهای چینی، به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه قدرت و گشتاور معقولی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. بااین‌حال استفاده از گیربکس CVT با ذات اسپرت دیگنیتی پرایم هماهنگی چندانی نداشت. ازاین‌رو در نسخه جدیدتر یعنی پرستیژ، مجموعه موتور و گیربکس به‌طور کامل تغییر کرده‌اند.

شرایط فروش دیگنیتی پرایم و پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ اکنون از پیشرانه دولیتری توربوشارژر به همراه گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. این ترکیب نسبت به مشخصات فنی نسخه پرایم، عملکرد بسیار بهتری را به اجرا می‌گذارند. همچنین سطح امکانات رفاهی نسخه پرستیژ در مقایسه با تیپ پرایم افزایش یافته است. شارژر بی‌سیم، کلاستر دیجیتالی صفحه کیلومتر، نورپردازی داخلی با هفت رنگ، صندلی برقی 10 حالته راننده، سیستم صوتی پایونیر با 8 بلندگو و آمپلی‌فایر 150 واتی از آپشن‌های جدید نسخه پرستیژ در مقایسه با نسخه پرایم هستند. بااین‌حال تعویض سپر جلو در دیگنیتی پرستیژ،‌ باعث شده است تا سنسورهای پارک جلو و همچنین سیستم دستیار پارک از این خودرو حذف شوند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋