توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

شرایط فروش ساینا اس [مرداد 1403] اعلام شد

شرایط فروش ساینا S‌ اعلام شد [مرداد 1403]

سایپا شرایط فروش ساینا S‌ را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.

سایپا شرایط فروش ساینا S‌ را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد. این بخشنامه ویژه متقاضیان خرید ساینا S‌ با اولویت زمستان 1403 است که خواهان خرید این خودرو در قالب مرحله دوم سامانه یکپارچه بوده‌اند. سایپا برای این گروه از متقاضیان در تاریخ پانزدهم مرداد 1403، پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. شرایط فروش ساینا S‌ از نوع فوق‌العاده است که در آن تمامی بهای خودرو در یک مرحله از متقاضی دریافت می‌شود. همچنین موعد تحویل خودرو نیز 90 روزه خواهد بود.

شرایط فروش ساینا S‌، مرداد 1403:

خودرواولویتقیمترنگموعد تحویل
ساینا S‌نیمه اول زمستان 14033.457.640.000 ریالسفیدحداکثر 90 روز پس از پذیرش

ساینا S درحال‌حاضر ارزان‌ترین سدان تولید داخل به حساب می‌آید. این خودرو به‌طور هم‌زمان جایگزین تیبا و ساینا معمولی شده است. البته ساینا اس با قیمت بیشتری نسبت به خودروهای یادشده فروخته می‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت میان ساینا اس و دو خودرو قبلی، بهره‌مندی از دریچه گاز برقی و همچنین تفاوت‌های ظاهری در نمای جلو و عقب است.

کابین خودرو

ساینا S با استاندارد 85گانه در واقع نسخه همسان خودروهای ارتقایافته در سبد محصولات ایران خودرو است. تیپ جدید ساینا اس در آذر 1402 معرفی شد که امکانات ایمنی جدیدی را در اختیار کاربر خود قرار می‌داد. سیستم کنترل پایداری، دستیار کنترل ایستایی در سربالایی، نشانگر تعویض دنده و سامانه پایش فشار باد تایرها ازجمله تجهیزات این خودرو در تیپ ارتقایافته به شمار می‌آیند. ساینا S همانند ساینا معمولی و تیبا، به موتور 1.5 لیتری هشت سوپاپ M15 مجهز است. تولید این خودرو از سال 1399 آغاز شده است و تا به امروز ادامه دارد.

شرایط فروش ساینا S‌

ساینا S با استاندارد 85گانه در واقع نسخه همسان خودروهای ارتقایافته در سبد محصولات ایران خودرو است. تیپ جدید ساینا اس در آذر 1402 معرفی شد که امکانات ایمنی جدیدی را در اختیار کاربر خود قرار می‌داد. سیستم کنترل پایداری، دستیار کنترل ایستایی در سربالایی، نشانگر تعویض دنده و سامانه پایش فشار باد تایرها ازجمله تجهیزات این خودرو در تیپ ارتقایافته به شمار می‌آیند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋