توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

مدیران خودرو از برند جدید Phoenix NEV برای محصولات الکتریکی و هیبریدی رونمایی کردند

مدیران خودرو از برند جدید فونیکس NEV برای محصولات برقی و هیبریدی رونمایی کرد

مدیران خودرو همچنین از عرضه خودروهای پلاگین هیبرید و الکتریکی جدید در ایران با برند فونیکس NEV خبر داد.

مدیران خودرو روز پنج‌شنبه، ۱۰ اسفندماه، با برگزاری رویدادی از زیربرند جدید خود با نام «فونیکس NEV» رونمایی کرد. مدیران خودرو با این برند، روی خودروهای برقی و هیبریدی تمرکز می‌کند.

مدیران خودرو، عرضه‌کننده محصولات چری، مدتی پیش از اولین خودروی پلاگین هیبرید این برند در ایران، یعنی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید رونمایی کرده بود و این خودرو هم‌اکنون در بازار به‌فروش می‌رسد. حالا با معرفی برند جدید فونیکس NEV، مدیران خودرو می‌خواهد حضور خود در بازار خودروهای هیبریدی و برقی کشورمان را افزایش دهد.

ورود جدی‌تر مدیران خودرو به بازار خودروهای برقی و هیبریدی با فونیکس NEV

فونیکس NEV مخفف New Energy Vehicle است که روی خودروها با انرژی‌های نو تمرکز دارد. در همین راستا، این برند روی خودروهای پاک با انرژی‌های نو متمرکز خواهد بود و خودروهای برقی و هیبریدی را روانه بازار ایران خواهد کرد.

در رویداد فونیکس، در کنار اهالی رسانه و مشتریان، اساتید و صاحب‌نظران ازجمله «مانی قاسمی»، رئیس هیئت‌مدیره گروه رسانه‌ای پرتو، در یک نشست تخصصی، نظرات خود درباره خودروهای هیبریدی در ایران را مطرح کردند. به گفته این افراد، در کنار مزایایی که خودروهای هیبریدی می‌توانند برای محیط‌‌زیست به‌همراه داشته باشند، باید زیرساخت‌های لازم برای رونق این خودروها در کشورمان ایجاد شوند و همچنین به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیاز است.

فونیکس NEV

مدیران خودرو همچنین در این رویداد از عرضه چندین خودروی فونیکس NEV در سال 2024 خبر داد. این شرکت می‌خواهد به‌زودی خودروهای تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید، فونیکس FX الکتریکی و همچنین آریزو 8 پلاگین هیبرید را روانه بازار کند.

در پایان این رویداد، اطلاعاتی درباره خدمات پس از فروش خودروهای هیبریدی و برقی فونیکس برای مشتریان ارائه شد. برند فونیکس NEV برای خودروی تیگو ۸ پلاگین هیبرید و باتری آن ضمانت 7 ساله یا 200 هزار کیلومتر را در نظر گرفته است تا مشتریان نگرانی از بابت محصول این شرکت نداشته باشند. همچنین به گفته مدیران خودرو، انبارهای این شرکت مملو از قطعات این خودرو است و کمبودی از این نظر وجود نخواهد داشت.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋