کارتهای رویال یکی از اصلیترین محصولات جدید مجموعه کارتهای کیمدی فوتبال خواهند بود.
در رویدادی که شب گذشته، ۲۳ مهر، در دو بخش و در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، کیمدی فوتبال از محصولات فصل ۲۰۲۵ خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات یک سری کارت جدید به نام کارتهای رویال است.
برند کیمدی فوتبال به عنوان بخشی از شرکت «کیان بسپار»، به خاطر عرضه کارتهای کلکسیونی فوتبالی مشهور است. این برند قصد دارد تا در فصل ۲۰۲۵ از چندین محصول جدید رونمایی کرد. در رویداد دیشب کیمدی، این شرکت در بخش اول به بررسی فعالیت کیمدی فوتبال و آمار مربوط به آن در سال گذشته پرداختند. ابتدا «کیانوش شریفی»، مدیرعامل شرکت کیان بسپار، به صحبت در مورد تاریخچه شکلگیری کیمدی فوتبال و فراز و نشیبهای این برند پرداخت.
پس از آن «ساناز بایگانی»، رئیس هیئت مدیره، به روی صحنه آمد تا آماری را از فعالیتهای کیمدی فوتبال در فصل ۲۰۲۴ به اشتراک بگذارد. به گفته بایگانی، در فصل ۲۰۲۴ که از آذر ۱۴۰۲ آغاز شد، بیش از ۴۵۰ کارت کلکسیونی کیمدی روانه بازار شد. این عدد حالا و در فصل ۲۰۲۵ قرار است به بیش از ۱۰۰۰ کارت برسد.
کیمدی فوتبال با کارتهای فوتبالی کلکسیونی، اپلیکیشن بازی و همچنین محتوای آموزشی توانسته در میان طرفداران فوتبال به محبوبیت دست پیدا کند. کارتهای کلکسیونی کیمدی فوتبال که به صورت تصادفی در بستهها یافت میشوند، انواع مختلفی دارند که ارزش آنها براساس نوع مشخص میشود.
در پشت هر کارت کیمدی یک QR Code وجود دارد که شما با اسکن کردن آن به یک ویدیو بیوگرافی از بازیکن روی کارت دست پیدا خواهید کرد. به گفته بایگانی، در فصل ۲۰۲۴ بیش از ۶۰۰۰ دقیقه ویدیو بیوگرافی به طور اختصاصی برای این کارتها تولید شده است. در هر ماه به طور متوسط ۲۷۵ هزار دقیقه ویدیو توسط مخاطبان کیمدی مشاهده شده و هر کاربر به طور متوسط ۹۰ ثانیه از این ویدیوها را دیده است.
اپلیکیشن کیمدی فوتبال بخشی از اکوسیستم این برند است. یکی دیگر از بخشها اما وبسایت کیمدی شاپ است که به گفته بایگانی، بیشتر از یک فروشگاه ساده است. وبسایت کیمدی شاپ توانسته در ۱۰ ماه اخیر ۲.۵ میلیون کاربر جذب کند و همچنین ۲.۲ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. هر کاربر به طور متوسط ۲۲ صفحه را دیده و ۹ دقیقه را در وبسایت سپری کرده است. این سایت توانسته رکورد ۱۵۰۰ سفارش روزانه را هم ثبت کند. در نهایت ۶۹ درصد کاربران این سایت آقا و ۳۱ درصد هم خانم هستند.
در زمینه اپلیکیشن هم باید گفت که این اپلیکیشن به دارندگان کارتها اجازه میدهد تا با اضافه کردن آنها به دسته کارتهای خود، به رقابت یا Battle با سایر بازیکنان بپردازند. بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر در این اپلیکیشن وجود دارند که تا کنون بیش از ۳ میلیون Battle موفق را ثبت کردهاند. همچنین قرعهکشی تابستان که یکی دیگر از بخشهای محبوب این اپلیکیشن بود، توانست بیش از ۱۵۰ هزار کاربر واجد شرایط داشته باشد.
در این بخش «میلاد شریفی»، قائممقام مدیرعامل از قابلیتهای جدید اپلیکیشن کیمدی فوتبال هم رونمایی کرد. یکی از این قابلیتهای جدید، کارت «اسطوره تویی» کیمدی است. مخاطبان کیمدی میتوانند به این صورت کارتی با چهره و نام خودشان را ثبت و دریافت کنند و همچنین این کارت را با اسکن کردن به اپلیکیشن کیمدی فوتبال هم اضافه کنند.
قابلیتهای دیجیتال متعددی هم قرار است در سال جدید به اپلیکیشن کیمدی فوتبال اضافه شود. اضافه شدن یک واحد پول درون بازی به نام Gem یا Coin یکی از این قابلیتهاست که به بازیکنان اجازه میدهد تا با خرید آنها، به خرید کارتهای درون بازی بپردازند. یکی دیگر از این قابلیتها، امکان هدیه دادن والدین به فرزندان در قالب کارت کیمدی است. به این صورت که والدین میتوانند هدف مشخصی را برای فرزندان خود مشخص کنند و در صورت رسیدن فرزندشان به آن هدف، کیمدی هدیه مشخصشده را به آنها میدهد.
واقعیت افزوده، یکی دیگر از قابلیتهای جدید اپلیکیشن کیمدی فوتبال خواهد بود. با استفاده از این فناوری، کارتهای موجود در اپلیکیشن طراحی جدید و متغیری خواهند داشت که به کاربران اجازه تعامل با کارتها را میدهد و به گفته شریفی، جذابیت و ارزش کلکسیونی آنها در اپلیکیشن را افزایش میدهد.
در بخش دوم این رویداد، میلاد شریفی بار دیگر به روی صحنه آمد تا علاوه بر مرور برخی از محصولات کنونی کیمدی فوتبال، از محصولات جدید این برند هم رونمایی کند.
اما شاید مهمترین محصول کیمدی فوتبال برای طرفداران این برند، کارتهای کلکسیونی باشند. کیمدی هم قصد دارد تا در فصل جدید این محصول را بیش از پیش گسترش دهد. یکی از کارتهای جدید، کارتهای رویال کیمدی فوتبال هستند. این کارتها برخلاف سایر کارتهای کیمدی، طراحی فوتبالمحوری ندارند. در واقع در این کارتها بازیکنها لباسی را بر تن دارند که بخشی از فرهنگ کشورشان است. برای مثال «فرانچسکو توتی»، بازیکن باشگاه فوتبال رم، با لباس گلادیاتورها به تصویر کشیده است. شما با اسکن کردن QR Code پشت این کارتها هم به جای بیوگرافی بازیکنان، تاریخچهای از کشور آنها را خواهید دید.
از دیگر کارتهای جدید کیمدی فوتبال هم میتوان به کارتهای گلد و سیلور اشاره کرد. این کارتها به صورت محدود تولید میشوند و روی آنها شماره تولید کارت درج شده است. همچنین کیت بازیکنان در این کارتها متفاوت و به رنگ نقرهای یا طلایی خواهد بود.
محصول دیگری که شریفی از آن در جریان این رویداد رونمایی کرد، مجله کیمدی فوتبال بود. این مجله با در نظر داشتن نیازهای کلکسیونرها طراحی شده است. خریداران میتوانند برچسبهای کارتی خود را در این مجلسه بچسبانند و کلکسیونشان را تکمیل کنند. همچنین یک پوستر از یک بازیکن هم در این مجله وجود خواهد داشت. شما میتوانید لیست کامل کارتهای ۲۰۲۵ را هم در این مجله مشاهده کنید.
با این اوصاف به نظر میرسد که سال ۲۰۲۵ برای طرفداران کیمدی فوتبال با محصولات متنوع و جدیدی همراه خواهد بود تا کلکسیونرهای فوتبالی بتوانند بیش از پیش مجموعه کارتهای خود را گسترش دهند. همچنین با قابلیتهای جدید اپلیکیشن کیمدی فوتبال، راههای جدیدی برای سرگرم شدن این طرفداران وجود خواهد داشت.
پاسخ ها