توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

X می خواهد یک ستاد جدید برای اعتدال و مدیریت محتوا راه اندازی کند

ایکس می‌خواهد برای تعدیل و مدیریت محتوا، یک دفتر مرکزی جدید راه‌اندازی کند

تیم تعدیل محتوای ایکس روی محتواهای حساس ازجمله درباره کودکان و اجرای سایر قوانین مربوط به محتوا تمرکز خواهد کرد.

براساس گزارش جدیدی که توسط بلومبرگ منتشر شده، ایکس درحال راه‌اندازی یک مرکز تعدیل محتوای جدید در شهر «آستین» است و قصد دارد 100 کارمند را برای آن استخدام کند. این گروه روی محتواهای مربوط به سوءاستفاده جنسی از کودکان و اجرای سایر قوانین مربوط به محتوا تمرکز خواهد کرد. «ایلان ماسک» از زمان تصاحب توییتر (ایکس فعلی) به‌دلیل رویکردش نسبت به تعدیل محتوا با انتقادات زیادی مواجه شده است و حالا به‌نظر می‌رسد که این تیم جدید قرار است برای برطرف‌کردن این مشکلات کار خود را آغاز کند.

همان‌طور که بلومبرگ در گزارش خود اشاره می‌کند، این طرح تنها چند روز قبل از جلسه دادرسی «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل ایکسT معرفی شده است. یاکارینو در تاریخ 31 ژانویه باید در کمیته قضایی سنا حضور پیدا کرده و در رابطه با نحوه مدیریت محتواهای مربوط به استثمار جنسی از کودکان در ایکس صحبت کند.

تیم جدید تعدیل محتوا در ایکس

ایکس می‌خواهد برای تعدیل و مدیریت محتوا، یک دفتر مرکزی جدید راه‌اندازی کند

در گزارش بلومبرگ همچنین گفته‌ شده است که این تیم عمدتاً روی CSE (آموزش فراگیر جنسی) تمرکز خواهد کرد و همچنین اولین تیم اعتماد و ایمنی ایکس از زمان تصاحب آن توسط ایلان ماسک محسوب می‌شود.

ایکس همچنین با انتشار یک پست جدید در وبلاگ خود، درباره رویکردش نسبت به مقابله با سوءاستفاده جنسی از کودکان صحبت کرده است؛ هرچند در آن ذکر نشده که تیم جدید دقیقاً مسئول انجام چه کاری خواهد بود و یا دفتر جدید چه زمانی آغاز به کار خواهد کرد.

علاوه‌براین، «جو بناروک»، رئیس عملیات تجاری این شرکت، به بلومبرگ اعلام کرده است که این تیم به سایر حوزه‌های تعدیل محتوا، مانند مقابله با نشر سخنان نفرت‌انگیز نیز کمک خواهد کرد. در آگهی شغلی که اخیراً توسط ایکس برای تعدیل محتوا منتشر شده است، این شرکت می‌گوید که آن‌ها مسائلی مانند «اسپم و کلاهبرداری» را بررسی می‌کنند و پشتیبانی‌های لازم را به مشتریان ارائه می‌کنند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋