توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

Salesforce حدود 700 کارمند خود را اخراج می‌کند

Salesforce حدود 700 کارمند خود را اخراج می‌کند

در مجموع حدود 1 درصد از نیروی کار سراسر جهان Salesforce در جریان این تصمیم کار خود را از دست می‌دهند.

شرکت Salesforce که سال گذشته حدود یک‌دهم از کارمندان خود را اخراج کرده بود، حالا دور جدیدی از تعدیل نیرو را اعلام کرده است که در جریان آن حدود 700 کارمند اخراج می‌شوند.

وال‌استریت ژورنال در گزارش جدید خود مدعی‌ شده است که Salesforce حدود 700 کارمند خود را اخراج می‌کند. درمجموع حدود یک درصد از نیروی کار این شرکت سراسر جهان در جریان این تصمیم، کار خود را از دست می‌دهند. در سال 2023 نیز این شرکت حدود 10 درصد از کل نیروی کار خود را اخراج کرده بود.

در گزارش وال‌استریت ژورنال همچنین اشاره‌ شده است که Salesforce بااین‌وجود برای حدود 1000 شغل جدید تبلیغ می‌کند. یک منبع ناشناس نیز به این نشریه گفت که اخراج کارکنان برای کاهش هزینه‌های شرکت انجام شده است.

Salesforce، در کنار سایر شرکت ها کارمندانش را اخراج می‌کند

Salesforce حدود 700 کارمند خود را اخراج می‌کند

صنعت فناوری در ادامه سال 2023، سال میلادی جدید را نیز با مشکل تعدیل نیرو آغاز کرده است و تاکنون شرکت‌های زیادی مجبور به اخراج کارمندان خود شده‌اند. نام برخی از شرکت‌های بزرگ صنعت، مانند گوگل و آمازون، در بین شرکت‌هایی دیده می‌شود که در سال 2024 گرفتار طلسم تعدیل نیرو شده‌اند. گوگل در حال حاضر بیش از 1000 کارمند خود را در این ماه برکنار کرده است و «ساندار پیچای»، مدیرعامل غول فناوری نیز اعلام کرد که در ادامه شاهد اخراج کارمندان بیشتری خواهیم بود.

مایکروسافت که ارزش بازار آن اخیراً برای اولین‌بار به 3 تریلیون دلار رسید، نیز با این مشکل دست‌و‌پنجه نرم کرده است و اخیراً گفته شده بود که 1900 کارمند بخش‌های بازی‌سازی خود را اخراج کرده است. به گفته شرکت تحلیلی Layoffs.fyi، بیش از 20 هزار کارمند حوزه فناوری در اولین ماه میلادی از سال 2024 توسط شرکت‌ها اخراج شده‌اند.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋