توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

چگونه قابلیت دیورت شماره ایرانسل خود را لغو کنیم؟

چگونه قابلیت دایورت شماره ایرانسلی خود را لغو کنیم؟

مشترکین ایرانسل به راحتی و با شماره گیری یک کد دستوری می‌توانند قابلیت انتقال تماس خط خود را لغو کنند.

دایورت یکی از قابلیتی‌ترین کاربردها است که بسته به موقعیت‌های مختلف از آن استفاده می‌شود. اگر این قابلیت را روی خط شما فعال است و به دنبال لغو دایورت ایرانسل هستید با ما همراه باشید.

اتمام شارژ تلفن همراه و خاموش شدن آن در حالی که منتظر یک تماس مهم هستید یا جا گذاشتن موبایل در منزل از جمله موقعیت‌هایی است که دایورت خط به کارتان می‌آید. پس از رفع این شرایط نیز بایستی لغو انتقال تماس ایرانسل، همراه اول یا رایتل را باید انجام دهیم.

  • چگونه شماره ایرانسل خود را دایورت کنیم؟

اگر به دنبال این هستید که چگونه دایورت ایرانسل خود را قطع کنیم؟ با ما همراه باشید تا با کد لغو دایورت ایرانسل و سایر روش‌های موجود آشنا شوید.

کد لغو دایورت ایرانسل

هرگاه انتقال تماس روی تلفن همراه شما فعال باشد، پیغامی مبنی بر فعال بودن این سرویس روی گوشی‌تان نمایش داده می‌شود. اگر از مشترکین ایرانسل هستید کافی است کد لغو دایورت ایرانسل یعنی #21# را شماره‌گیری کنید.

کد لغو دایورت ایرانسل

پس از شماره‌گیری کد لغو انتقال تماس ایرانسل با پیغام "Service has been disabled" روبه رو خواهید شد و علامت فعال بودن دایورت نیز از روی صفحه نمایش شما حذف خواهد شد.

لغو انتقال تماس ایرانسل به صورت دستی

نحوه لغو دایورت ایرانسل تنها به شماره‌گیری یک کد دستوری ختم نمی‌شود. افراد بسته به سیستم عامل گوشی‌شان نیز می‌توانند قابلیت انتقال تماس را فعال یا غیرفعال کنند.

امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند به قابلیت Call Forwarding مجهز شده‌اند که با استفاده از آن می‌توان تماس‌ها را به یک خط دیگری منتقل کرد. برای بهره گرفتن از این قابلیت اگر دستگاه اندرویدی دارید کافی است تا به بخش تنظیمات رفته و آنجا گزینه «تماس» یا call را انتخاب کنید.

سپس در صفحه جدید، گزینه Call forwarding یا همان «انتقال تماس» را پیدا کنید. سپس گزینه Voice call یا همان «تماس صوتی» را انتخاب کرده و در بین گزینه‌های نمایش داده شده می‌توانید در صورت فعال بودن انتقال تماس، آن را لغو کنید.

انتقال تماس دستی در گوشی های اندرویدی

گزینه‌های نمایش داده شده انتقال تماس در مواقع همیشگی، هنگام مشغولی، عدم پاسخ‌گویی و در دسترس نبودن هستند. با کلیک روی هر کدام و با انتخاب گزینه Turn Off می‌توانید خط خود را از حالت انتقال تماس خارج کنید.

در صورتی که از کاربران سیستم عامل iOS هستید برای لغو این قابلیت بایستی به بخش تنظیمات بروید. سپس با کلیک روی Phone، گزینه Call Forwarding را انتخاب کنید.

لغو انتقال تماس

در صورتی که کلید کنار "call forwarding" سبز بود آن را به سمت چپ بکشید تا دایورت را غیرفعال کنید.

سؤالات متداول کاربران

قابلیت انتقال تماس چیست؟

دایورت قابلیتی مخصوص تلفن‌های ثابت و گوشی‌های هوشمند است که می‌توان تماس‌های ورودی را به خطی دیگر انتقال داد.

کد لغو دایورت ایرانسل چیست؟

این کد بین تمامی مشترکین اپراتورها مشترک است که در ادامه مطلب با آن آشنا می‌شویم.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋