توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

چگونه آهنگ معرفی ایرانسل را حذف کنیم؟

چطور آهنگ پیشواز ایرانسل را حذف کنیم؟

ساده‌ترین راه غیر فعال کردن آهنگ پیشواز آن هم در شرایطی که کد آهنگ را بخاطر نمی‌آورید، استفاده از پیامک است.

آهنگ پیشواز یکی از انتخاب‌هایی است که شاید بعد از مدتی قصد داشته باشید آن را لغو کنید. حذف آهنگ پیشواز ایرانسل راه‌های غیرفعال‌سازی متفاوتی دارد که با آنها آشنا می‌شویم.

چند روش غیرفعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل برای مشترکین این اپراتور فراهم شده است تا بتوانند بسته به انتخاب خود، از یکی از آنها برای حذف این سرویس اقدام کنند.

در ادامه با آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل به شما کمک می‌کنیم تا به راحتی این سرویس را از روی خط خود حذف کنید.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با پیامک

ساده‌ترین روش لغو آهنگ پیشواز ایرانسل آن هم در شرایطی که کد آهنگ را بخاطر نمی‌آورید، استفاده از پیامک است.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای استفاده از این سرویس، می‌توانید درخواست مورد نظرتان را به 7575 پیامک کنید و سپس نتیجه درخواست خود را بلافاصله در پیامک ارسالی مشاهده کنید. برای غیرفعال‌سازی موقت سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، می‌توانید از روش ارسال کد GHF به شماره 7575 استفاده کنید.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

همچنین اگر می‌خواهید از خدمات آهنگ پیشواز انصراف دهید، می‌توانید کد ENS را به این شماره ارسال کنید تا به طور کلی حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود.

برای غیرفعال کردن سرویس آهنگ پیشواز در اپراتور ایرانسل می‌توانید با داشتن کد آهنگ مورد نظر و یا به صورت کلی، این کار را انجام دهید. در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را دارید، می‌توانید عبارت HZ را به همراه کد آهنگ به شماره 7575 ارسال کنید.

استفاده از کد دستوری

 کد دستورسی #7*777* یک روش غیرفعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل است. ابتدا این کد دستوری را شماره گیری کرده و در مرحله بعد، گزینه «سرویس آهنگ پیشواز» را انتخاب کنید.

در ادامه گزینه «سرویس آهنگ پیشواز عادی» را انتخاب کنید و در این مرحله آهنگ پیشواز شما مشخص خواهد شد. عدد گزینه آن را انتخاب کنید. حالا کد آهنگ پیشواز شما مشخص می‌شود. با انتخاب گزینه حذف و تائید نهایی، آهنگ پیشواز ایرانسل برای شما حذف خواهد شد.

آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق وبسایت

وارد سایت ایرانسل شوید و در مرحله بعد وارد سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل شوید. در این بخش همه تغییراتی که برای آهنگ پیشواز خود لازم دارید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سرویس پیشواز ایرانسل

وارد پروفایل خود در پیشواز هوشمند شوید و پیشوازهای فعال من را باز کنید. در ان مرحله اگر آهنگ پیشواز برای شما فعال باشد با کلیک روی سه نقطه مقابل کلمه فعال، با دو گزینه غیر فعال‌سازی و حذف روبرو می‌شوید.

ایرانسل

بعد از انتخاب گزینه حذف، یک بار دیگر از شما در خواست تائید حذف خواسته می‌شود. در صورت کلیک روی گزینه تائید، آهنگ پیشواز به طور کامل حذف خواهد شد.

ایرانسل

در این مرحله بخش پیشوازهای فعال شما خالی خواهد شد و در قسمت پایین سمت راست پیغام حذف را خواهید دید.

پیشواز ایرانسل

حذف با استفاده از ارسال کد آهنگ

اگر کد آهنگ پیشواز خود را دارین کافیست کد # کد آهنگ پیشواز* 5* 777* را شماره گیری کنید. اما اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خود را ندارید باید اول کد آن پیدا کنید. برای این کار باید کد  # 2*777* رو شماره گیری کنید.

بعد از شماره‌گیری کد دستوری، پیامی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شماست. در این مرحله با شماره گیری # کد آهنگ پیشواز* 5* 777* می توانید آهنگ پیشواز ایرانسل خود را حذف کنید.

در نهایت هم اگر امکان حذف با هیچ یک از این روش‌ها ممکن نشد، با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید تا آهنگ پیشواز شما به شکل دستی حذف شود.

سؤالات متداول کاربران

کد دستوری لغو آهنگ پیشواز ایرانسل چیست؟

مشترکین این اپراتور با استفاده از کد دستوری 7575 می‌توانند برای لغو این سرویس اقدام کنند.

چگونه کد آهنگ پیشواز را پیدا کنیم؟

اگر قصد غیرفعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل را دارید و از کد آن اطلاعی ندارید، با ما همراه شوید.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋