dermarozteb

dermarozteb

در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

نخ جراحی سیلک ارزان چی بخریم؟

نخ جراحی سیلک از ماده ای طبیعی از جنس کرم ابریشم تهیه شده است که برای کاهش اصطکاک بافت فرآوری شده و به رنگ سیاه در می آید و همچنین با موم یا سیلیکون پوشانده می شود.

کار با بخیه سیلک آسان است و گره ها به طور ایمن گره می خورند، اما در مقایسه با اکثر نخ های بخیه استحکام کششی کمی دارد. این خاصیت و معرفی نخ های جراحی مصنوعی بهتر باعث شده که نخ های بخیه سیلک کمتر کاربرد داشته باشند.

نخ های بخیه سیلک برای بخیه زدن مخاط دهان بسیار مناسب هستند. نخ بخیه سیلک با توجه به دو استاندارد آمریکا (U.S.P) و استاندارد اروپا (E.P) دارای سایزهای مختلفی است. سایزهای مختلف نخ سیلک برای کاربردها و عمل های جراحی مختلف بکار می رود. جراح با توجه به نوع بافت بدن و شکاف زخم که باید به وسیله نخ بخیه دوخته شود از نخ بخیه سیلک در سایز مناسب استفاده می کند.

همچنین نخ بخیه سیلک برای بخیه در جراحی های زیر کاربرد دارد:

  • جراحی پوست
  • جراحی چشم
  • جراحی دستگاه گوارش
  • جراحی لب
  • جراحی قلب

نخ جراحی سیلک غیر قابل جذب است؛ نخ های جراحی غیر قابل جذب بعد از مدتی باید از بدن خارج شوند زیرا بر خلاف نخ های قابل جذب توسط بدن جذب نمی شوند.

ویژگی های بارز نخ بخیه سیلک

نخ جراحی سیلک با توجه به جنس و نوع ساخت دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به نخ های بخیه دیگر است که در ادامه به برخی از آنها نیز اشاره شده است.

  • نخ سیلک یک نخ بخیه غیر قابل جذب است.
  • به صورت چند رشته ای و بافته شده است که برای بهبود استحکام گره بسیار مناسب است.
  • دارا بودن رنگ مشکی برای داشتن دید بسیار خوب در حین عمل جراحی.
  • پوشیده شده با موم زنبور عسل برای کشیدن آسان نخ بخیه.

قیمت نخ بخیه سیلک

قیمت نخ بخیه سیلک خارجی تحت تاثیر نواسانات قیمت ارز است. با وجود تولید کنندگان مطرح در داخل کشور مانند سوپا قیمت نخ بخیه سیلک ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر است، در عین حال که از کیفیت بالایی برخودار است. برای خرید عمده نخ جراحی سیلک فروشگاه های متعددی وجود دارد که شرکت درمارز یک از بهترین این مراکز فروش است. در درمار می توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

بهترین مارک نخ بخیه سیلک

نخ بخیه سیلک توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می شود. از بین محصولات داخلی نخ بخیه سیلک سوچرز و نخ بخیه سیلک سوپا جز بهترین و باکیفیت ترین ها هستند.

نخ بخیه سیلک supa در دو نوع با سوزن (ریورس کات)، دو سوزنه و بدون سوزن ارائه می شود.

طول نخ بخیه سیلک سوچرز 75 سانتی متر و طول سوزن آن بسته به سایز سوزن متفاوت است. سوزن این محصول در قطرهای 2، 3، 4، 5 و 6 میلی متر ارائه می شود. سوزن نخ های بخیه سوچرز در دو نوع معمولی و اسپاچولا (دو سوزنه) ارائه می شود و با سطح مقطع 3.8 است. نخ بخیه سیلک سوچرز به رنگ مشکی و در بسته های 24 عددی عرضه می شود.

این نخ های بخیه قیمت بسیار مناسبی دارند و در سفارشات تعداد بالا نیز به خاطر این که به قیمت عمده محاسبه می شوند بسیار مقرون به صرفه هستند.

 

dermarozteb
dermarozteb در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋