dermarozteb

dermarozteb

در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

معرفی فروشگاه درمارز طب

فروشگاه درمارز طب یک فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی پزشکی است که طیف گسترده ای از کالاها را با قیمت های مناسب ارائه کرده است. 

در خرید حضوری تجهیزات و کالاهای پزشکی پیش آمده است که محصول مدنظرتان را پیدا نکنید یا اینکه با قیمت بالاتری بخرید. در خرید اینترنتی از درمارز طب انتخاب بین محصولات متنوع از برندها و قیمت های مختلف فراهم است. همچنین دسترسی سریع و آسان به محصولات با توجه به اهمیت زمان برای کاربران این محصولات مزیت دیگر خرید آنلاین است.

از درمارز طب چی بخرم؟

نگاهی که به وب سایت ما بیندازید تنوع بسیار زیاد محصولات را مشاهده خواهید کرد. چه بخواهید تجهیزات پزشکی بخرید یا اینکه کالای مصرفی پزشکی را سفارش دهید همه چیز در این جا وجود دارد.

اگر بخواهیم مخاطبان درمارز طب را تقسیم بندی کنیم به دو دسته اصلی می رسیم؛ افرادی که تجهیزاتی مانند فشارسنج، دستگاه بخور، ترازو وزن کشی و... را برای مصرف خانگی تهیه می کنند.

دسته دوم مالکان و نمایندگان مراکز درمانی و کلینیک ها که محصولات مصرفی پزشکی از قبیل دستکش، سرنگ، سرسوزن، نخ بخیه، تیغ جراحی، آنژیوکت، ست سرم و... را سفارش می دهند. مارک های تولید کننده این محصولات نیز کاملا متنوع و از برترین و شناخته شده ترین برندها هستند. 

اکنون می توانید در هر نقطه از کشور که زندگی می کنید این محصولات را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن در آدرس موردنظر تحویل بگیرید. 

قیمت ها در درمارز طب چگونه است؟

ما در فروشگاه درمارز طب محصولاتمان کاملا رقابتی و به پایین ترین قیمت بازار ارائه می کنیم. اما برای بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگ که تعداد بالای محصولات را سفارش می دهند حتما به قیمت عمده و کمتر عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چطور از درمارز طب خرید کنم؟

خرید از فروشگاه درمارز طب مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگر است. با نام کاربری و رمز عبور وارد سایت می شوید و بعد از افزودن محصولات به سبد خرید مراحل پرداخت را طی می کنید. روش دوم خرید از درمارز طب سفارش تلفنی است. برای این منظور با شماره های ما تماس می گیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت ها سفارش خود را تلفنی ثبت می کنید.

سفارش من کی به دستم می رسد؟

سفارش مشتریان تهرانی به محض نهایی شدن سفارش، با پیک ارسال می شود. مشتریان شهرستان نیز به دو شیوه ارسال با تیپاکس و ارسال با پشت پیشتاز می توانند سفارش خود را دریافت کنند. از شما دعوت می کنیم همین حالا سایت ما را ببینید. در صورت هر گونه سوال یا پیشنهاد با ما تماس بگیرید.

 

dermarozteb
dermarozteb در فروشگاه درمارز طب انواع تجهیزات کنترل سلامت و کالای پزشکی مصرفی را بخرید | dermarozteb.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋