dell.tehran

dell.tehran

ارتقا لپ تاپ دل

ارتقا رم لپ تاپ N5110 و N5010 با افزایش سرعت و تعویض رم

 


اگر شما هم از سرعت پایین لپ تاپ دل خود کلافه شده اید بهتر است بدانید که ارتقا رم لپ تاپ دل می تواند باعث افزایش سرعت پردازش دستگاه و بالا رفتن کارایی آن برای اجرای دستورات مختلف شود.

به همین دلیل بسیاری از کاربران اقدام به تعویض و ارتقا رم انواع مدل های مختلف لپ تاپ دل می کنند تا از این طریق بتوانند بازی ها و نرم افزار های به روز را روی دستگاه اجرا نمایند.

ارتقا رم می تواند جان تازه ای به لپ تاپ کند شما بدهد تا بتوانید نیاز های روز خود را با آن به خوبی برطرف نمایید. برای ارتقا رم لپ تاپ دل اما باید به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید کارایی بالاتری از محصول خود را شاهد باشید.

 

رم چیست و چه کاربردی بر روی لپ تاپ دارد؟

ارتقا رم لپ تاپ دل

از زمانی که کامپیوتر های خانگی به منزل ما راه پیدا کردند با واژه های مثل رم آشنایی پیدا کردیم. اما رم چیست و چگونه می تواند روی سرعت دستگاه اثر داشته باشد؟

رم در واقع همان حافظه تصادفی دستگاه است که اطلاعات بر روی پردازش بر روی آن قرار می گیرند. رم یک قطعه سخت افزاری است که در ظرفیت های مختلفی توسط برند های مطرح دنیا ساخته می شود و بر روی کامپیوتر های خانگی و یا لپ تاپ قرار می گیرد. همانند کامپیوتر های خانگی در لپ تاپ ها نیز می توان رم را به راحتی ارتقاء داد.

در واقع رم آن بخشی از دستگاه است که داده ها پس از پردازش در آن ذخیره می شوند.

 

مهم ترین تفاوت رم با حافظه داخلی دستگاه در این است که فقط زمانی که دستگاه روشن است، رم آن اطلاعات را بر روی خود ذخیره می کند و به محض خاموش شدن، اطلاعات نیز بر روی رم پاک می شوند.

این در حالی است که اطلاعات تا زمان پاک شدن توسط کاربر در هر حالتی بر روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره شده اند.

زمانی که این قسمت از دستگاه به هر دلیلی پر شده و نتواند کارایی لازم را داشته باشد، لپ تاپ دل شما سنگین شده و ممکن است در اجرای نرم افزار های مختلف هنگ کند.

به همین دلیل نیاز دارید تا به سراغ گزینه ای به نام ارتقا رم لپ تاپ دل بروید.

ارتقا رم لپ تاپ دل

ارتقا رم لپ تاپ دل

ارتقا رم لپ تاپ های دل به دلایل مختلفی ممکن است انجام شود.

مهم ترین موضوعی پشتیبانی از نرم افزار ها و بازی های به روز برای گیمر هاست که دوست دارند ظرفیت بالاتری از رم را روی دستگاه خود تجربه نمایند.

اگر برای اجرای نسخ های جدید نرم افزار های طراحی و یا تدوین فیلم مانند فوتوشاپ نیز به مشکلی برخوردید می توانید از این گزینه استفاده کنید.

ارتقا رم به صورت سخت افزاری و در مراحلی کاملاً آسان انجام می شود.

کافی است قاب پشتی لپ تاپ را باز کنید، به دنبال رم بگردید، آن را بردارید و رم جدید را جایگزین کنید.

البته این فقط بخشی از کار است و ممکن است در حین اجرای این عملیات با مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی دستگاه از رم مورد نظر رو به رو شوید.

هر کدام از مدل های لپ تاپ دل که تاکنون ساخته شده اند، توانایی پشتیبانی از میزان رم مشخصی را دارند و این موضوع باید حتما توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند انجام شود.

 

شما باید مطابق با نیاز خود، درخواست برای ارتقا رم را به تیم فنی و تخصصی نمایندگی دل ارائه نمایید تا در صورتی که لپ تاپ شما از آن میزان رم پشتیبانی نمود از رم های اورجینال و اصلی بر روی دستگاه استفاده شود.

ارتقا رم لپ تاپ دل باعث می شود تا سرعت پردازش اطلاعات بر روی دستگاه بالاتر برود و بتوانید از امکانات جدید با سرعت و قدرت بالاتری استفاده نمایید.

ارتقا حافظه داخلی

ارتقا رم لپ تاپ دل

هر کدام از لپ تاپ های دل زمانی که خریداری می شوند بر روی مشخصات خود از یک میزان مشخصی حافظه داخلی برای ذخیره شدن فایل ها و اطلاعات مختلف، پشتیبانی می کنند.

زمانی که این حافظه بر روی دستگاه شما پر شود، برای حفاظت از اطلاعات مورد نظر در مقابل هنگ شدن دستگاه یا موارد دیگر بهتر است تا آن را ارتقا دهید.

علاوه بر ارتقا رم در لپ تاپ دل شما می توانید حافظه داخلی  آن را از طریق قرار دادن کارت های حافظه مخصوص بر روی لپ تاپ، ارتقا دهید.

این موضوع نیز بستگی به مدل و مشخصات لپ تاپ شما دارد که تا چه میزان حافظه داخلی را می توان پشتیبانی نماید.

ارتقا رم و حافظه داخلی توسط نمایندگی دل برای همه مدل های قدیمی که دیگر در چرخه تولید شرکت دل نیز قرار ندارند، انجام می شود.

خدمات ارائه شده برای ارتقا یا تعمیرات لپ تاپ دل مربوط به مدل خاصی نبوده و همه مدل های لپ تاپ دل را شامل می شود.

ارتقا رم لپ تاپ 5010 دل

بدنه لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 از پلاستیک ساخته شده است تا این موضوع علاوه بر کاهش وزن دستگاه بتواند در کاهش قیمت آن که یکی از فاکتور های مهم برای خرید این محصول می باشد، موثر باشد.

 

لپ تاپ های دل معمولاً از نظر طراحی دارای طراحی های عادی هستند که می تواند متناسب با نوع کاربری آن ها باشد.

این مدل از لپ تاپ از نظر فیزیکی دوام بسیار بالایی دارد هر چند که نمی توان از مشکلاتی که برای قاب نمایشگر و بدنه آن به وجود می آید غافل شد.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های لپ تاپ دل مدل inspiron N5010 که آن را به عنوان یک لپ تاپ برای دانشجویان مناسب کرده است، کیبورد بسیار با کیفیت این محصول می باشد.

کیبورد مورد نظر از نوع جزیره ای بوده و هنگام تایپ کردن کمترین صدای ممکن را تولید می کند.

جانمایی درست و ارتفاع مناسب باعث شده است تا این کیبورد به خوبی بتواند به کاربران برای تایپ سریع کمک نماید.

با ارتقا رم لپ تاپ دل n5010 می توانید سرعت آن را افزایش دهید. سرعت باز کردن نرم افزار ها و سرعت خروجی گرفتن از نرم افزار های گرافیکی وابسته به همین افزایش سرعت لپ تاپ دل می باشد.

ارتقا رم لپ تاپ دل N5110

این مدل لپ تاپ نیز یکی از مهم ترین مدل های لپ تاپ بازار است که برای افزایش سرعت آن می توانید رم دستگاه را ارتقا دهید.

ارتقا رم با استفاده از ظرفیت نهایی دستگاه انجام می شود. یعنی یک رم جدید در کنار رم قدیمی برای افزایش سرعت دستگاه استفاده می شود.

 

منبع:

ارتقا رم لپ تاپ دل

dell.tehran
dell.tehran

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋