dell.tehran

dell.tehran

ارتقا رم لپ تاپ ایسر

ارتقا رم لپ تاپ ایسر و همه آنچه باید در این باره بدانید!!!

ارتقا رم لپ تاپ ایسر شاید اولین راهی باشد که همه افراد برای به روز کردن لپ تاپ به شما پیشنهاد می دهند تا هم لپ تاپ شما سرعت و کارایی بیشتری داشته باشد و هم اینکه بتواند نرم افزار های به روز و پیشرفته ای که به بازار آمده است را به خوبی اجرا نماید.

ارتقاء رم لپ تاپ ایسر باید حتما با دقت خاصی انجام بگیرد تا هم قطعه سخت افزاری خریداری شده و قطعات داخحلی لپ تاپ دچار مشکل نشوند.

در این مطلب با ما همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و با ضرورت های ارتقا رم لپ تاپ ایسر آشنا شویم.

 

رم چیست و چه کارایی دارد؟

ارتقا رم لپ تاپ ایسر

زمانی که شما برای خرید یک لپ تاپ اقدام می کنید، قطعاً یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در نظر می گیرید، میزان رم و حافظه دستگاه است.

رم یا ROM همان حافظه تصادفی لپ تاپ شماست که به محض روشن شدن فعال شده و دستورالعمل های مختلف را برای اجرا به سی پی یو دستگاه می فرستد.

بر روی هر لپ تاپ که از برند ایسر یا دیگر برند های مطرح در بازار باشد، میزان مشخصی رم در نظر گرفته شده است تا کاربران با توجه به نیاز خود بتوانند یک مدل لپ تاپ مناسب را خریداری نمایند.

هر چه میزان رم دستگاه بالاتر باشد، کارایی و راندمان آن در اجرای دستورات، نرم افزار ها و …. بالاتر بوده و به همین دلیل کسانی که قصد اجرای پروژه های گرافیکی یا نرم افزاری سنگین بر روی لپ تاپ های خود را دارند از رم های بالا استفاده می کنند.

 

لپ تاپ های مخصوص بازی نیز با توجه به اینکه نیازمند گرافیک بالایی برای اجرای بازی های مختلف هستند، از رم بیشتری نسبت به لپ تاپ های میان رده ای بهره می برند.

پس انتخاب رم می تواند براساس نیاز کنونی شما و حتی در آینده باشد.

یعنی اگر می خواهید لپ تاپ شما چند سال آینده نیز کارایی داشته باشد باید مدل های با رم بالاتر را تهیه کنید تا هم طول عمر بیشتری داشته باشند هم بتوانید با آن ها کار های بیشتر و بزرگتری را انجام دهید.

چرا ارتقا رم لپ تاپ ایسر؟

ارتقا رم لپ تاپ ایسر

یکی از نکات جذاب در مورد رم لپ تاپ ها این است که مانند کامپیوتر های خانگی به راحتی می توانید آن ها را تعویض نموده و یا به اصطلاح رم دستگاه را ارتقاء دهید.

اما چرا باید یک کاربر لپ تاپ های ایسر به فکر ارتقا رم این لپ تاپ ها بیوفتد؟

این موضوع به استفاده از دستگاه برای موراد جدید و استفاده های بیشتر یا اجرای نرم افزار های به روز و پیشرفته که نیاز به رم خاصی دارند بر می گردد.

اگر به جعبه بسیاری از بازی ها یا نرم افزار های طراحی مانند فوتوشاپ نگاهی بیاندازید، میزان رم خاصی برای هر کدام به عنوان رم پایه و مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

اگر رم شما کمتر از میزان رم نوشته شده بر روی دستگاه باشد، اجرای بازی غیر ممکن شده و نمی توانید نرم افزار های جدید را اجرا نمایید.

یکی دیگر از دلایل به افزایش راندمان و کارایی دستگاه در اجرای دستورات و عملکرد بهتر با سرعت بالاتر بر می گردد.

 

به عبارتی می توان گفت ارتقاء رم لپ تاپ ایسر جان تازه ای به لپ تاپ شما می بخشد و کمک می کند تا بتوانید بازی ها و یا نرم افزار های مهندسی و طراحی مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن اجرا نموده و با سرعت بسیار بالا از آن ها خروجی بگیرید.

هزینه اتقا رم لپ تاپ ایسر

ارتقا رم لپ تاپ ایسر

همواره بحث هزینه ها در انتخاب یک قطعه سخت افزاری جدید و نصب آن بر روی دستگاه می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل نمایندگی ایسر همه قطعات سخت افزاری مخصوص این لپ تاپ ها از جمله رم های با اندازه مختلف را به صورت اصل و اورجینال در اختیار شما قرار می دهد تا هزینه بسیار اقتصادی را پرداخت نمایید.

برای ارتقا رم نیز بهتر است در صورتی که هیچ تخصصی در این زمینه ندارید، کار را به تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر در بخش تعمیرات لپ تاپ ایسر بسپارید تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن عملیات ارتقاء رم با کمترین هزینه انجام شود.

نکته ای که در مورد ارتقا رم لپ تاپ ایسر وجود دارد این است که بعد از اینکار، لپ تاپ شما از شرایط گارانتی شرکت ایسر خارج می شود.

ولی نکته جذاب در مورد خدمات مرکز ما این است که تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری بر روی لپ تاپ پهای مدل های مختلف ایسر و حتی مدل های قدیمی، گارانتی می شود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات این مرکز به صورت رایگان استفاده نمایید.

 

تعمیر لپ تاپ ایسر و ارتقا رم توسط یک تیم فنی و تخصصی و کاملاً مجرب انجام می شود.

سوالات متداول:

آیا ارتقا رم برای لپ تاپ های قدیمی هم امکان پذیر است؟

بله برای اکثر مدل های لپ تاپ این امکان وجود دارد.

مدت زمان تعویض و یا ارتقای رم چقدر است؟

بسته به نوع لپتاپ، مدل و نسل پردازنده نهایتا بین 30 دقیقه تا یک ساعت جهت بررسی و نصب.

هزینه ارتقا رم لپ تاپ چه میزان است؟

مقدار رم مورد نظر و نسل رم و ساپورت سخت افزاری در مورد هزینه تاثیر گذار است.

 

منبع:

ارتقا لپ تاپ ایسر

dell.tehran
dell.tehran

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋