اصغر زارعی

اصغر زارعی

من اصغر ام عاشق ابزارآلات و کار های فنی

پرفروش ترین مدل های ریسه ال ای دی

این روزها در صفحات اینستاگرام عکس های زیبایی می بینیم که دکوراسیون منزل آنها را با پنبه بهتر می کند. ریسه ال ای دی  ها انواع مختلفی دارند، در گذشته از ریسه ال ای دی و پیاز رنگی فقط در جشن های عروسی و کریسمس استفاده می شد. اما مدتی است که استفاده از پنبه اشتیاق زیادی پیدا کرده و افراد زیادی دوست دارند با هزینه کم خانه خود را تزئین کنند.

در این مقاله از مجله تاپتین شما را با انواع ریسه ال ای دی ها و انواع آنها آشنا می کنیم تا در هنگام خرید ریسه ال ای دی نگران نباشید پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

انواع ریسه

قبل از خرید ریسه ال ای دی باید ببینید چه مدل هایی در بازار موجود است. ریسه ال ای دی ها به 4 قسمت تقسیم می شوند

1.ریسه معمولی

این ریسه ال ای دی ها اغلب حتی در عروسی ها با چراغ تزئین می شوند. این پارچه به دلیل ماهیت لامپ و مصرف برق زیاد برای دکوراسیون داخلی مناسب نیست.

2.ریسه ال ‌ای ‌دی

لامپ های زیادی وجود دارد که می توان آنها را در چندین رنگ و یک رنگ خاص خریداری کرد. با این ریسه ال ای دی می توانید زیباترین نورها را برقصید و از آن برای تزئین مراسم استفاده کنید. استفاده از چراغ LED به دلیل داشتن دو شاخه مشترک بسیار آسان است و کافی است دو شاخه را به پریز برق وصل کرده و با فشار دادن دکمه کوچک نوع رقص نور را انتخاب کنید.

اگر در این زمینه فضا یا کسب و کاری دارید، می توانید با مراجعه به صفحه آگهی و پرکردن فرم درخواست معرفی، طرح های فوق را در مورد نحوه درج آگهی در سایت مشاهده کنید.

3.ریسه اس ام دی

 

لامپ های اس ام دی یکی از پرکاربردترین انواع وسایل روشنایی برای نورپردازی و دکوراسیون منزل می باشد. الیاف SMD نازک و در اندازه بزرگ هستند که برای ایجاد اشکال بازتابنده در لامپ استفاده می شود. این نوع ریسه ال ای دی به دلیل مصرف کم انرژی بسیار محبوب است و به عنوان چراغ مخفی در سقف، فرش، ویترین و ... استفاده می شود.

4.ریسه‌ فلکسی و نئون فلکسی

این نوع ریسه ال ای دی به سطح خانه زده می شود و نور یکنواختی تولید می کند. بیشتر رشته ها فقط لامپ های گرد و کوچک هستند. ریسه ال ای دی های تخت در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند. برخی از مدل های thread دارای یک پورت USB هستند که به راحتی به لپ تاپ یا دستگاه دیگری متصل می شود.

اکنون که انواع ریسه ال ای دی ها را تعریف کردیم، خرید شما شامل دو گزینه بین ریسه ال ای دی های LED و SMD می شود. پس از انتخاب منطقه ای که می خواهید تزئین کنید، ممکن است بخواهید در مورد شکل لامپ و طول رشته تصمیم بگیرید.

انواع ریسه شلنگی

ریسه شلنگی معمولی

انواع قدیمی تر، لامپ های لوله ای هستند که مانند لامپ های معمولی روشن هستند و ظاهری مشابه لامپ ها دارند. مصرف برق زیاد در این رزوه ها و مقدار زیادی گرما وجود دارد. رنگ‌های مختلف در یک ریسه ال ای دی لوله معمولی از لوله‌های رنگی استفاده می‌کنند و خود نور هیچ شانسی برای تولید رنگ ندارد. برش های این ریسه ال ای دی ها 100 متر ولی برش ها یک متر است.

ریسه شلنگی LED یا ریسه ال ای دی

در این رشته ها از لامپ برای روشنایی استفاده می شود. مصرف برق لامپ ها دقیق است و در هر محیطی قابل استفاده است. همچنین این لامپ ها گرمای زیادی نمی گیرند. همچنین تنوع رنگ در این ریسه ال ای دی ها به دلیل ماهیت لامپ های رنگی داخلی است.

این ریسه ال ای دی ها تنها زمانی رنگ خود را نشان می دهند که روشن باشند و برای تزئین خانه ها، ویترین فروشگاه ها و موارد دیگر ایده آل هستند. کنترل از راه دور لوله LED وجود ندارد و کنترل خاموش و روشن با دست انجام می شود. توجه داشته باشید که این ریسه ال ای دی ها تا سایز 2 متر موجود بوده و باید به صورت جفتی (دو سایز) خریداری شوند.

ریسه شلنگی فلکسی

 

 

تفاوت اصلی این ریسه ال ای دیبا گونه های دیگر این است که نوری که از آن می آید نقطه نیست و یکنواخت به نظر می رسد. ترکیب نورپردازی ملایم فرصتی عالی برای زیباتر جلوه دادن ظاهر خواهد داشت.

استفاده از این رزوه ها برای پوشش سقف مناسب نیست، در مناطق دیگری که زیر پل ها، سطح ساختمان ها و ... استفاده می شود، استفاده می شود. به دلیل مقاومت در برابر آب و عمر طولانی این ریسه ال ای دی ها، می توان از آنها در هر محیطی استفاده کرد. قطر بدنه این محصول 1.2 سانتی متر می باشد.

ریسه شلنگی نئون فلکسی

این ریسه ال ای دی ها گران ترین ریسه ال ای دی ها هستند و نمی توان از آنها به عنوان ریسه ال ای دی فلکسی در پشت بام استفاده کرد و برای ساخت توری استفاده می شود. این ریسه ال ای دی ها یک نور تولید می کنند، بنابراین عدم وجود لامپ را می توان در شرایط خاص استفاده کرد. . در این مثال فضایی برای برش در هر متر وجود دارد و برای این منظور می توان از مقطعی استفاده کرد.

ریسه شلنگی SMD

ریسه ال ای دی شلنگ SMD یکی از مناسب ترین انواع برای ساخت لامپ های SMD مستعمل می باشد. این لامپ ها شامل آی سی ها و سوکت های کوتاه می باشد که با نصب و بدون ایجاد سوراخ در کف بر روی زمین قرار می گیرند که می توانند با انتقال الکتریکی لامپ مورد نظر را تولید کنند. مصرف برق در سیم های SMD بسیار کم است (کمتر از LED ها). لازم به ذکر است که این رزوه ها قابلیت اتصال به ریموت کنترل را دارند و به راحتی روشن و خاموش می شوند.

این رزوه های لوله در دو مدل اصلی موجود می باشد. نوع اول دارای رنگ ثابت است، متفاوت نیست. اما الگوی دیگری که به هفت رنگ معروف است را می توان به رنگ های مختلف تغییر داد. یعنی می توان از یک روبان باریک با رنگ های مختلف استفاده کرد. همچنین به دلیل مسافت، تغییر رنگ آسان است. این ریسه ال ای دی ها 100 متر هستند اما برش ها در 1 متر انجام می شود که مقطع آن مربع است.

لیست قیمت روز بهترین ریسه ال ای دی برای اتاق ، تولد و عکس

لیست قیمت روز بهترین ریسه ال ای دی برای اتاق ، تولد و عکس

ریسه ال ای دی کد RML/10

 

۴۹,۴۳۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

ریسه ال ای دی کد RML/10

 

۶۳,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

ریسه ال ای دی کد 100 LED

 

۳۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

 

 

انواع ریسه نواری

ریسه نواری SMD

ریسه ال ای دی های روبانی بر خلاف ریسه ال ای دی های لوله ای که عرض زیادی ندارند به صورت روبان باریک ساخته می شوند. طول آن تا 5 متر یا 10 متر می رسد، اما می توان آن را با 3 سانتی متر از هم جدا کرد. استفاده از ریسه ال ای دی روبان با چسباندن آسان است. این ریسه ال ای دی ها به عنوان چراغ های مخفی در بتن ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل تنوع رنگ، می توانند در اشکال و فضاهای مختلف ترکیب شوند.

ریسه نواری LED

از این ریسه ال ای دی در محیط های داخلی و خارجی استفاده می شود که مربوط به مقاومت در برابر آب می باشد. به دلیل انعطاف پذیری و برش به قطعات کوچک، می توان آنها را به طور گسترده در مکان های مختلف اعمال کرد. از این ریسه ال ای دی ها علاوه بر منازل در مواردی مانند کامپیوتر، اسباب بازی، نورپردازی محیط های کاری، قالیچه و خانه های تابستانی استفاده می شود.

ریشه شلنگی هفت رنگ

ریسه های لوله هفت رنگ در تمامی رنگ ها در نورپردازی داخلی زیباتر می شوند و می توانید با قرار دادن چراغ ها بر روی تغییر رنگ اتوماتیک این زیبایی را بیشتر کنید. سیم لوله هفت خط به عنوان نورپردازی به عنوان نور مخفی، برای جلسات و خارج از منزل استفاده می شود.

ریسه شاخه ای (خطی)

این نوع ریسه ال ای دی ها نسل بعدی ریسه ال ای دی های روبانی هستند و به دلیل استحکام بدنه آلومینیومی انعطاف پذیری چندانی ندارند. این نوع ریسه ال ای دی ها به دلیل تعداد کم قطعات در رنگ ها و کیفیت های مختلف به فروش می رسد بسیار مقرون به صرفه هستند.

https://biknik.ir/led-thread/

اصغر زارعی
اصغر زارعی من اصغر ام عاشق ابزارآلات و کار های فنی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋