اصغر زارعی

اصغر زارعی

من اصغر ام عاشق ابزارآلات و کار های فنی

پرفروش ترین لامپ های ال ای دی بروکس

قیمت روز لامپ های ال ای دی بروکس و بهترین محصولات برند ایرانی بروکس موضوع این مقاله می باشد.اگر می خواهید مصرف انرژی را کاهش دهید تعویض لامپ اولین اقدام است. با تعویض لامپ های رشته ای با لامپ های LED Brooks بسیار موفق خواهید بود.
 
لامپ ها به دلیل نوع فناوری به کار رفته در ساخت آنها و ظاهر بهبود یافته، بهتر از لامپ های کم مصرف هستند. لامپ های بروکس نور خوب و برق کم دارند.
 

شرکت بروکس

 

 

شروع به کار این شرکت در رده ویژه توسعه تجهیزات روشنایی پایدار است. با توسعه سریع دانش و تقاضا برای منابع روشنایی در بازار روشنایی ایران، هدف گروه صنعتی بروکس این است که برای اولین بار استراتژی تحقیق و توسعه محصولات روشنایی را تعیین کند.
 
نگرانی در مورد بهبود سلامت و رفاه جامعه بروکس، تیم او را تشویق کرد تا از تجربه گسترده تیمش برای طراحی و تولید محصولات نوآورانه، فناوری‌های روشنایی در سطح جهانی، و از همان ابتدای تولید ماشین‌های بروکس، LED با کیفیت و اقتصادی استفاده کند. محصولات
 
بروکس با تلاش مکانیک ها و صنعتگران ایرانی توانست تولید لامپ، براکت و لامپ را در لوازم جانبی خود تعمیق بخشد و به تولیدکننده قطعات مختلف این محصولات و بخش قابل توجهی از تقاضای بازار داخلی تبدیل شود.
 

چراغ های LED بروکس

مزایای لامپ های ال ای دی بروکس این است که برای عموم بسیار جذاب هستند و این یک راه عالی برای جایگزینی لامپ های کم مصرف است. چراغ های ال ای دی مصرف برق کمتری دارند و قدرت این چراغ ها به عبارتی مصرف برق کمتر، نور بیشتر و کیفیت بهتری دارند.

پرتوهای رادیویی و گازهای سمی وجود ندارد، بنابراین برای چشم مضر نیست و برای محیط زیست مفید است. این لامپ ها به سرعت می چرخند، و بسیاری از لامپ ها محکم نمی شوند و در نهایت بر طول عمرشان تاثیری نمی گذارند.

هنگام خرید روشنایی LED بروکس در جدول مقایسه، به گزینه (عمر روشنایی) که در ساعت درج شده است توجه کنید. روشنایی لامپ با استفاده از فناوری LED بیش از یک دهه آماده است، نمی درخشد. مانند چراغ های دیگر در گذشته. 1500 ساعت مدت زمان روشنایی لامپ رشته ای (لامپ).

راهنمای خرید انواع لامپ های ال ای دی

 

انواع لامپ های ال ای دی

ال ای دی شمعی

استفاده از نورپردازی های متفاوت و زیبا و آویزان از پشت بام خانه در خانه با استقبال و بالای میز ناهارخوری در بسیاری از موارد منزل شما را زیباتر می کند.

در گذشته از لامپ های 60 وات و لامپ های 9 تا 12 وات استفاده می شد اما به دلیل مصرف انرژی بالای لامپ ها و عدم زیبایی لامپ ها مناسب نیستند، در مصرف برق صرفه جویی کنید.

برای این منظور در نظر گرفته شد که پایه لامپ ها (E14) دارای پایه کوچک بوده و توان مصرفی آن بین 5 تا 7 وات است، البته نسبت به لامپ های قبلی قدرت و جذابیت کمتری دارد. این مدل از لامپ ها که به لامپ های ال ای دی نیز معروف هستند در اشکال مختلفی تولید می شوند.

ال ای دی حبابی

این دسته شامل وسایل روشنایی قدرتمندتر است که معمولاً 7 تا 20 وات هستند و در نورپردازی فضاهایی مانند اتاق خواب و حمام و پله ها و غیره موثرتر هستند. این لامپ ها معمولا به صورت پایه بزرگ (پایه E27) هستند.

ال ای دی استوانه ای

لامپ استوانه ای یکی از انواع چراغ های روشنایی است که با جدیدترین تکنولوژی SMD تولید می شود و کارایی و کارایی بالایی دارد.

وسایل روشنایی استوانه ای طراحی ساختمانی منحصر به فردی دارند، بنابراین زاویه توزیع نور دقیق محیطی را که می خواهید روشن کنید ثبت می کنند و می توانید بهترین نور ممکن را در محیط تاریک خود ایجاد کنید.

درخشندگی لامپ گرد کوچک شما را بسیار اندوهگین می کند و به شما اجازه می دهد ظاهر بصری خاصی از خود نشان دهید.

برای خرید لامپ ال ای دی بروکس اینجا کلیک کنید

لیست قیمت روز  انواع لامپ های ال ای دی بروکس

لیست قیمت روز لامپ ال ای دی بروکس

لامپ ال ای دی بروکس 60 وات مدل T-160 پایه E-27

مهتابی تیوپی

در گذشته از چراغ های متحرکی به نام لامپ برای روشنایی انبارها، سوله ها، کارگاه ها و حتی منازل استفاده می شد. برای روشن شدن این چراغ ها باید مانیتور و مبدل را در جهت چراغ ها قرار دهید که توان آنها 40 وات می باشد، علاوه بر آن توان مصرفی مانیتورها و کلیدها روی 50 وات نصب شده است.

اما امروزه به جای آن ها می توانیم از وسایل روشنایی لوله ای فلورسنت استفاده کنیم. شما به راحتی می توانید از این چراغ ها حتی در تابلوهای ضبط قدیمی خود در نور شدید استفاده کنید. طول این لامپ 120 سانتی متر و قطر آن 2.5 سانتی متر است.

هالوژن پایه استارتی

این مدل لامپ در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و در امتداد پشت بام ها به عنوان وسیله داخلی در پشت بام قرار می گیرد و با گنجاندن تعدادی از آنها سقف را نورپردازی می کنیم.

لامپ رفلکتوری

یکی از معایب چراغ های ال ای دی گرمای بدنه است. اگر لامپ در مکانی استفاده شود که فضایی برای ورود و خروج هوا وجود نداشته باشد، بدنه می سوزد و لامپ می شکند.

در این موارد عاقلانه است که از لامپ هایی با بدنه بتنی باریکتر نسبت به مدل های دیگر استفاده کنید تا هوای لازم به خارج از فضا وارد شود و از سوختن لامپ در برابر حرارت جلوگیری شود.

https://biknik.ir/lamp-led-burux/
 
 
 
اصغر زارعی
اصغر زارعی من اصغر ام عاشق ابزارآلات و کار های فنی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋