darsaneh

darsaneh

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین منابع کنکور ریاضی برای رتبه برتر شدن

دانش آموزانی که میخواهند در کنکور ریاضی به موفقیت دست پیدا کنند باید برای آن به برنامه ریزی را مطالعه می پردازند. برای مطالعه درست و اصولی باید منابع درست متناسب برای هر دانش آموز در نظر بگیریم دانش آموزان بتوانند با استفاده از آنها به پیشرفت در دروس برسند. منابعی برای دانش آموزان و متناسب و درست است که با توجه به سطح تحصیلی آنها مشخص شده باشد. یعنی برای دانش آموزی که سطح تحصیلی ضعیف تری دارد یک نوع منبع و برای دانش آموزی که سطح متوسط و قوی دارند منبع دیگری در نظر گرفته شود.

 

در این مقاله بهترین منابع کنکور ریاضی در دروس عمومی و تخصصی را معرفی می کنیم اگر دانش آموز رشته ریاضی هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس دین و زندگی برای سطح قوی

درس دینی یکی از دروسی که در میان دروس تخصصی و عمومی اهمیت بسیار بالایی برای کسب رتبه بهتر در کنکور سراسری دارد. پس اگر می خواهید در این درس به موفقیت برسید باید بهترین کتاب دینی کنکور آشنا بشوید. بهترین کتاب دین و زندگی کنکور که میتوانیم برای سطح قوی معرفی کنیم کتاب دین و زندگی سفیر خرد میباشد.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس دین و زندگی برای سطح متوسط و ضعیف

بدون شک اولین چیزی که برای مطالعه دین و زندگی اهمیت دارد این است که اطلاعات کتاب درسی خود را به صورت کامل و دقیق مطالعه کنید اما با فرض اینکه دانش آموز کتاب درسی خود را به خوبی خوانده است بهترین کتاب دین و زندگی که برای سطح متوسط و ضعیف می توانیم معرفی کنیم کتاب دین و زندگی جامع کنکور خیلی سبز است این کتاب شامل دو بخش درسنامه و تست می باشد. که در درسنامه آن درس کتاب ، پیام آیات ، مفهوم احادیث و... . توضیح داده شده است. بخش تست ها نیز ارتباط مفاهیم آیات با یکدیگر به طور کامل مورد سوال قرار داده شده است. و برای آشنایی دانش آموزان با سوالات دین و زندگی کنکور سوالات درس دین و زندگی کنکور در سالهای قبل آورده شده است.

 

همچنین بهتر است در کنار مطالعه ی کتاب درسی و کتاب جامع دین و زندگی کنکور خیلی سبز کتاب پیام آیات دین و زندگی مهر و ماه نیز برای تسلط بیشتر بر پیام آیات و ارتباط احادیث استفاده شود.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فارسی برای سطح متوسط و قوی

در مورد بهترین کتاب فارسی کنکور دانش آموزانی که در درس فارسی سطح متوسط و قوی در آن می‌توانند از کتاب های نشر الگو استفاده کنند نشر الگو در موضوعات مختلف برای دانش آموزان کتاب فارسی طراحی کرده است. مثلاً کتاب قرابت معنایی نشر الگو بهترین منابع کنکور انسانی برای مبحث قرابت معنایی است.

برای مباحث آرایه های ادبی، لغت و املا و دستور زبان فارسی نیز برای سطح متوسط و قوی کتاب طراحی کرده است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فارسی برای سطح ضعیف

بهترین کتاب کنکور ریاضی در درس فارسی برای سطح ضعیف کلیه مباحث قرابت ، لغت ، دستور و آرایه های ادبی را پوشش داده باشد کتاب های هفت خوان خیلی سبز است. در این کتاب ها هم به تعداد کافی و لازم تست وجود دارد و هم درسنامه کاملی از آنها استخراج شده است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس عربی برای سطح قوی

درس عربی یکی از دروسی است که برای کنکور بسیار سرنوشت ساز مهم می باشد. چرا که اکثر دانش آموزان رشته ریاضی در آن ضعف دارند. در نتیجه با مطالعه درست این درس و انتخاب بهترین کتاب عربی کنکور می توانید به نتیجه خوبی برسید.

برای دانش آموزانی که در سطح قوی از درس عربی قرار دارند و می توانند به سوالات چالشی این درس پاسخ دهند بهترین کتابی که معرفی میکنیم کتاب عربی جامع نردبام خیلی سبز است. که در این کتاب مطالب به صورت درس به درس توضیح داده شده اند.این کتاب می تواند کمک زیادی به دانش آموزان برای رتبه برتر شدن بکند.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس عربی برای سطح متوسط و ضعیف

کتاب جامع عربی خیلی سبز به لحاظ قواعد و ترجمه کتاب بسیار خوبی است. همچنین کتاب دارای تعدادی تست استاندارد و متناسب است که می تواند برای دانش آموزان متوسط و ضعیف زمینه پیشرفت را فراهم کند .همچنین این کتاب برای دانش آموزانی که تا کنون قواعد اصلی عربی را نمی دانستند نیز کتابی کاربردی است. و مطالب اصلی کتاب درس را به صورت کامل توضیح داده است.به طور کلی کتاب جامع عربی خیلی سبز بهترین منبع درس عربی برای دانش آموزان سطح ضعیف و متوسط است.

 

بهترین کتاب ترجمه عربی کنکور

یکی از مباحثی که در درس عربی در کنکور بخش عمده ای در بر میگیرد و پاسخگویی به آن خود باعث کسب سی یا چهل درصد درس عربی میشود مبحث ترجمه است. کتابی که برای ترجمه به عنوان بهترین منبع انتخاب میکنیم باید دارای تعدادی تست باشد تا تسلط دانش آموز را به آن مبحث افزایش دهد. کتاب لقمه طلایی مهر و ماه نیاز دانش آموز را منبع ترجمه برای درس عربی برطرف می کند.

 

بهترین کتاب درک مطلب عربی کنکور

یکی دیگر از مواردی که برای آن بهتر است منبع مناسب تهیه کنید و در لیست بهترین منابع کنکور ریاضی قرار دهید یک کتاب برای درک مطلب درس عربی است. بهترین کتابی که میتوانیم در این زمینه به شما معرفی کنیم کتاب درک مطلب موضوعی خیلی سبز است. که باید آن را به صورت روتین مطالعه کنید.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس زبان برای سطح متوسط و قوی

برای دانش آموزانی که سطح در زبان انگلیسی دارند کتاب مبتکران جامع معرفی می شود. این کتاب بهترین کتاب زبان کنکور برای دانش آموزان رتبه برتر برای مباحث کلوزتست ،‌ گرامر ، ترجمه و درک مطلب است. همچنین این کتاب به همراه یک واژه نامه رایگان به خریداران عرضه می شود.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس زبان برای سطح ضعیف

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز بهترین منبع در چه زمان برای دانش آموزان نیاز است که در سطح مناسبی زبان انگلیسی قرار ندارند. در این کتاب به طور مفصل به مباحث گرامر ، ترجمه ، کلوز تست و درک مطلب پرداخته شده است. همچنین به همراه این کتاب یک کتابچه واژگان رایگان عرضه می شود.

 

بهترین کتاب درک مطلب زبان

مبحث درک مطلب در زبان انگلیسی مبحث ای است که نیاز بیشتری به تمرین دارد. برای منظور از کتاب از متن نترسیم رضا کیاسالار استفاده می کنیم. مطالب این کتاب به ترتیب از آسان به سخت چیده شده اند و می توانند دانش آموز را بر این مباحث مسلط کنند.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس شیمی برای سطح قوی

برای دانش آموزانی که در سطح بالاتر از متوسط درس شیمی قرار دارند و امید دارند که بتوانند درصد شیمی را بالای ۸۰ درصد بزنند بهترین کتاب شیمی کنکور که میتوان معرفی کرد کتاب شیمی جامع IQ انتشارات گاج است. این کتاب در دو جلد طراحی شده است. جلد اول تست و پاسخنامه کاملا تشریحی و جلد دوم درسنامه بسیار کامل برای آن است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس شیمی برای سطح متوسط

برای دانش آموزانی که سطح متوسط در درس شیمی دارند و پایه های اولیه شیمی را می دانند و خواستار قوی شدن در این درس هستند کتاب شیمی مبتکران را معرفی می‌کنیم. این کتاب برای پایه دهم و یازدهم به صورت تک جلدی و برای پایه دوازدهم به صورت دو جلدی است. درسنامه و تست این کتاب در سطح متوسط طراحی شده یعنی نه خیلی سطح بالا و چالشی است و نه خیلی ساده و ابتدایی.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس شیمی برای سطح ضعیف

دانش آموزانی که در این درس سطح خوبی ندارند نیازمند مطالعه کتاب با درسنامه کامل و ساده و روان هستند. برای این دسته از دانش آموزان کتاب شیمی خیلی سبز جامع دو جلدی را پیشنهاد می کنیم. تا با استفاده از آن بتوانند استارت پیشرفت خود را بزنند.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فیزیک برای سطح قوی

برای درس فیزیک حل مسائل محل تست های متنوع می تواند علاوه بر یادگیری تسلط شما را بر مباحث افزایش دهد. برای دانش آموزانی که سطح خوبی دارند به دنبال رتبه برتر شدن هستند به عنوان بهترین کتاب فیزیک کنکور کتاب فیزیک نشر الگو را معرفی می کنیم. این کتاب بیشتر تمرکز خود را روی تست ها قرار داده و درسنامه مفصل ندارد.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فیزیک برای سطح متوسط

برای دانش آموزانی که در رشته متخصص درس فیزیک قرار دارد بهترین کار این است که کتابی را به عنوان منبع انتخاب کنند که تست های متنوع و بسیاری وجود داشته باشدو تسلط آنها بر مباحث را افزایش ده پیشنهاد ما برای این دانش آموزان کتاب فیزیک خیلی سبز و میکرو طلایی گاج است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس فیزیک برای سطح ضعیف

اگر دانش آموزی هستید که در مفاهیم اصلی و ابتدایی درس فیزیک مشکل دارید و سطح خوبی در این درس ندارید پیشنهاد ما به شما کتاب سیر تا پیاز گاج می باشد. در این کتاب مباحث به صورت خیلی روان و ساده توضیح داده شده اند و درسنامه کاملی دارد.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس هندسه برای سطح قوی

اگر دانش آموز سطح قوی رشته ریاضی و درس هندسه هستید توصیه میکنیم به سراغ تست های چالشی بروید. برای همین منظوربه عنوان بهترین کتاب هندسه کنکور به شما کتاب هندسه نشر الگو را پیشنهاد می کنیم. که بانک تست بسیار مناسبی برای دانش آموزان این سطح دارد.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس هندسه برای سطح متوسط

اگر سطح متوسط و معمولی در درس هندسه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که کتابی را انتخاب کنید که درسنامه و تست های آن به صورت استاندارد شده و مطابق با کنکور است پیشنهاد ما برای منبع این درس کتاب هندسه خیلی سبز است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس هندسه برای سطح ضعیف

دانش آموزانی که در سطح بسیار پایین تر از متوسط درس هندسه قرار دارند نیازمند مطالعه کتابی هستند که درسنامه بسیار کاملی داشته باشد تا بتواند آنها را از ابتدا رشد حد پیشنهاد ما به شما کتاب های سیر تا پیاز گاج است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و احتمال برای سطح قوی

برای معرفی بهترین کتاب گسسته و احتمال کنکور در سطح قوی پیشنهاد می کنیم به کتاب نشر الگو مراجعه کنید. این کتاب از نظر تست بسیار قوی است اما درسنامه مفصلی ندارد.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و احتمال برای سطح متوسط

برای دانش آموزانی که سطح متوسطی از درس گسسته و احتمال رادارند کتاب گسسته میکرو طلایی گاج پیشنهاد می شود. که هم به لحاظ درسنامه و هم تست کتاب بسیار قوی است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس گسسته و احتمال برای سطح ضعیف

اگر دانش آموزی هستید که در سطح پایین‌تر از حد متوسط درس گسسته و احتمال قرار دارید به شما کتاب میکرو طلایی گاج را پیشنهاد می دهیم. این کتاب با درسنامه کامل و تست های آسان تر می تواند زمینه رشد و پیشرفت شما را فراهم کند.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان برای سطح قوی

برای دانش آموزان که سطح قوی حسابان دارند و می‌خواهند همچنان به مطالعه درسنامه کامل بپردازند کتاب حسابان خیلی سبز را پیشنهاد میکنیم. اما برای دانش آموزانی که احساس می کنند دیگر نیاز زیادی به مطالعه درسنامه ندارند و بیشتر به دنبال تست های قوی و نکته دار هستند بهترین کتاب حسابان کنکور ، کتاب حسابان نشر الگو است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان برای سطح متوسط

دانش آموزانی که در سطح متوسط قرار دارند بیشتر نیازمند مطالعه یک درسنامه کامل هستند تا خود را به سطح قوی برساند. برای همین انتخاب ما کتاب ریاضی و حسابان جامع خیلی سبز است.

 

بهترین منابع کنکور ریاضی در درس حسابان برای سطح ضعیف

برای این دسته از دانش آموزان کتابی توصیه میشود که درسنامه کامل داشته باشد تا بتواند تسلط دانش آموزان را بر مباحث کتاب حسابان تضمین کند. پیشنهاد ما به این دانش آموزان کتاب حسابان میکرو طلایی گاج است.

 

اگر میخواهید کتاب های معرفی شده در این مقاله را با تخفیف بالا و ارزانترین قیمت بخرید، میتوانید از کتابسرای دورخیز دیدن کنید. روی کلمه خرید کتاب کنکور کلیک کنید یا با شماره 09105001060 تماس بگیرید.

darsaneh
darsaneh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋