darsaneh

darsaneh

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

10 تا از بهترین گام به گام های متوسطه در دروس عمومی

امروزه به دلیل متنوع شدن انواع کتاب های درسی و همینطور تغییرات دروس در سالهای گذشته دانش آموزان پس از اینکه معلم درس را به خوبی برای آنها توضیح می دهد نیاز دارند برای سوالات کتاب که پاسخ دهی آنها به دانش آموز واگذار شده است پاسخ های درست و متحدالشکل بیابند پاسخ هایی که بتواند با استفاده از کلیه اطلاعات کتاب جواب درستی به آن سوال بدهد.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم پاسخگویی به برخی از سوالات کتاب به عهده دانش آموز است و در آن نباید گام به گام و انواع حل المسائل های درسی استفاده کرد.

در واقع گام به گام یکی از ابزارهای بسیار مناسب برای انواع دروس علی الخصوص درس حفظ کردنی همانند ادبیات دین و زندگی و ... می باشد اما در صورتی که دانش آموز ابتدا خود متن کتاب را به خوبی مطالعه کرده و سپس به سوالات پاسخ دهد اما اگر نتوانست به جواب مناسبی برای سوالات کتاب برسد میتواند به گام به گام مراجعه کند.

در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین گام به گام های دروس عمومی را به شما معرفی کنیم پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

گام به گام فارسی یازدهم

کتاب گام به گام فارسی یازدهم بسیاری از قسمت های مهم کتاب فارسی را برای دانش آموزان توضیح می دهد کتابی که درمرد آن به بحث پرداخته ایم به عنوان یکی از بهترین گام به گام های دروس عمومی شناخته شده است. این کتاب شامل درسنامه و حل کلیه سوالات درون کتاب فارسی یازدهم است و با توجه به اهمیت پرسش هایی که در کتاب فارسی پاسخگویی به آنها وجود دارد این کتاب می‌تواند کمک بسیار زیادی به دانش آموزان بکند همچنین دانش آموزان می توانند با استفاده از این کتاب تسلط خود را بر کتاب درسی بیشتر کنند.

برای دانلود گام به گام فارسی یازدهم روی لینک زیر کلیلک کنید:

دانلود گام به گام فارسی یازده

 

گام به گام نگارش یازدهم

یکی از بهترین گام به گام های دروس عمومی کتاب گام به گام نگارش یازدهم است درس نگارش در پایه یازدهم درسی که شامل تعداد بسیار زیادی فعالیت و تمرین می باشد حل کردنی همه این تمرینات وقت زیادی را از دانش آموزان می گیرد پس بهتر است برای جلوگیری از اسلام چه بودند تعدادی از این تمرین ها را خود دانش آموز حل کند و تعداد دیگر را گام به گام بسپارد تا به تسلط کامل بر آن درس برسد.

برای دانلود گام به گام نگارش یازدهم روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود گام به گام نگارش یازدهم

 

گام به گام فارسی دوازدهم

دانش آموزان سال دوازدهم به دلیل اینکه در پایان سال امتحانات نهایی دارند لازم است جواب تمرینات کتاب را به درستی بدانند و مطمئن باشند که این پاسخ ها درست هستند به همین خاطر قصد داریم یکی از بهترین گام به گام های دروس عمومی را گام به گام فارسی دوازدهم است به شما معرفی کنیم در این کتاب به صورت همزمان درسنامه دروس فارسی دوازدهم آورده شده است و هم به کلیه تمرینات کتاب به صورت کامل و منسجم پاسخ داده شده است این کتاب علاوه بر اینکه می تواند به عنوان راهنمای حل تمرینات کتاب فارسی دوازدهم در کنار شما باشد نیز میتوانند به عنوان یک جزوه مختصر از کتاب درسی به شما کمک کند به همین دلیل است که می گوییم گام به گام فارسی دوازدهم از بهترین گام به گام های دروس عمومی است.

برای دانلود گام به گام فارسی دوازدهم روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود گام به گام فارسی دوازدهم

گام به گام عربی دهم

در این بخش از مقاله می خواهیم در مورد یکی دیگر از بهترین گام به گام های دروس عمومی صحبت کنیم برای این قسمت کتاب گام به گام عربی دهم و در نظر گرفته ایم برای دانش آموزانی که در رشته ریاضی و تجربی تحصیل می کنند حل تمرینات درس عربی اهمیت بسیار زیادی دارد مشهد تسلط روی درس عربی حل همین تمرین هاست کتاب عربی دهم شامل ۲ قسمت درسنامه که شامل لغات قواعد و ترجمه هر درس به صورت جداگانه است و تمرینات و فعالیت های درسی و کتابی و پاسخ آنها می باشد.

برای دانلود گام به گام عربی دهم روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود گام به گام عربی دهم

گام به گام عربی یازدهم

در بخش قبل راجع به اهمیت حل تمرینات درس عربی علی الخصوص برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی برای کسب و تسلط آنها بر این درس صحبت کردیم،می خواهیم بهترین گام به گام دروس عمومی برای عربی یازدهم را به شما معرفی کنیم.

گام به گام عربی یازدهم کامل حل تمرینات و سوالات کتاب و همینطور متن و ترجمه درس یا همان درسنامه است این کتاب می تواند جزوه بسیار مناسبی در کنار کتاب درسی شما باشد.

برای دانلود گام به گام عربی یازدهم روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود گام به گام عربی یازدهم

گام به گام عربی دوازدهم

برای اینکه دانش آموزان پایه دوازدهم به توانند برای امتحانات پایانی و همینطور کنکور آماده شوند لازم است برای اولین قدم به سوالات کتابهای درسی به درستی پاسخ دهند.

یکی از بهترین گام به گام های عمومی کتاب گام به گام عربی دوازدهم است این کتاب شامل حل کلیه تمرینات توضیح قواعد درس و همینطور ترجمه لغات و متن کتاب می باشد درسنامه این کتاب به صورت کامل اما مفید و مختصر است تا زمان زیادی از دانش آموزان کنکوری نگیرد.

برای دانلود گام به گام عربی دوازدهم روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود گام به گام عربی دوازدهم

گام به گام دین و زندگی دوازدهم

از بهترین گام به گام های دروس عمومی گام به گام دین و زندگی دوازدهم است این کتاب برای دانش آموزان رشته ریاضی و رشته تجربی و بسیار کمک کننده است چرا که برای اینکه شما بتوانید سوالات کنکوری را حل کنید و متن کتاب را به صورت کنکوری بخوانید لازم است ابتدا بتوانید به سوالات خود کتاب پاسخ دهید همینطور برای امتحانات پایانی سال دوازدهم نیز نیاز به پاسخ دهی منسجم به سوالات کتاب دارید به همین دلیل توصیه می شود از گام به گام دین و زندگی دوازدهم استفاده کنید.

این کتاب شامل حل کلیه سوالات کتاب درسی بررسی مفاهیم آیات معانی احادیث اندیشه و تحقیق کتاب درسی است کتاب گام به گام دین و زندگی دوازدهم کتاب درسی دینی را به صورت کامل بررسی کرده و سوالات آن را پاسخ می دهد.

برای دانلود گام به گام دین و زندگی دوازدهم روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود گام به گام دین و زندگی دوازدهم

گام به گام زبان دهم

تا به اینجای مقاله در مورد بهترین گام به گام های دروس عمومی و گام به گام های دروس فارسی عربی و دین و زندگی صحبت کردیم در این قسمت می خواهیم در مورد بهترین کتاب گام به گام زبان دهم صحبت کنیم آن را به دانش آموزانی که احساس می‌کنند به این کتاب نیاز دارند به طور کامل معرفی کنیم.

کتاب گام به گام زبان دهم یکی از بهترین گام به گام های دروس عمومی است که در آن به کلیه سوالات کتاب اصلی درسی و همچنین کتاب کار پاسخ داده شده است همچنین با استفاده از این کتاب میتوانید تسلط خود را بر در زبان افزایش دهید و مهارت پاسخ دهی به سوالات زبان و درک مطلب و حل تمرینات مربوط به درس زبان را یاد بگیرید.

برای دانلود گام به گام زبان دهم روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود گام به گام زبان دهم

گام به گام زبان یازدهم

برای دانش آموزان رشته های مختلف تحصیلی بهترین گام به گام دروس عمومی معرفی میشود برای دانش آموزانی که میخواهند درس زبان پیشرفت کنند ترجمه لغات را یاد بگیرند،کتاب زبان گام به گام یازدهم کتاب کاربردی است. در این کتاب ب کلیه سوالات و تمرینات کتاب درسی زبان پاسخ داده شده است که به این وسیله دانش آموزان می توانند تسلط خود را بر زبان افزایش دهند.

برای دانلود گام به گام زبان یازدهم روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود گام به گام زبان یازدهم

گام به گام زبان دوازدهم

در این قسمت از مقاله می خواهیم برای یکی از مهم ترین دروس کنکور معنی درس زبان بهترین کتاب گام به گام درس های عمومی در درد زبان را معرفی کنیم کتاب زبان برای سال دوازدهم کتابی است که بتواند پاسخگوی کلیه سوال ها و تمرینات کتاب زبان برای دانش آموزان باشد همچنین تمام متن های ریدینگ را برای دانش آموزان ترجمه کرده باشد تا بتواند دایره لغات دانش آموز را گسترش دهد بهترین کتاب گام به گام زبان دوازدهم می تواند به عنوان منبع دومی در کنار کتاب درسی به دانش آموزان کمک کند.

برای دانلود گام به گام زبان دوازدهم روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود گام به گام زبان دوازدهم

 

نتیجه گیری

تمرینات و سوالاتی که در کتاب درسی قرار دارند نیازمند پاسخ های منسجم و درست هستند به صورتی که دانش آموزان اطمینان حاصل کنند این پاسخ ها با توجه به کلیه نکات ارایه شده در درس و کتاب درسی نوشته شده اند و همه جوانب درس را مد نظر قرار داده اند.

به علاوه در بعضی از دروس دانش اموزان نیازمند حل تمرین های درسی هستند تا برآن درس مسلط شوند اما با این حال حل کلیه سوالات و تمرین ها بسیار زمان برمیباشد در نتیجه بهتر است برای تعدادی از تمرین ها از کتاب های گام به گام استفاده کنیم.

darsaneh
darsaneh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋