darsaneh

darsaneh

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

مشاوره رایگان کنکور ، مفید و مختصر

مسیر کنکور مسیری است این که برای اکثر داوطلبان مسیر ناشناخته تاریکی می باشد به همین دلیل برای اینکه داوطلبان بدانند چگونه در این مسیر مبهم قدم بردارند و چگونه به مقصد مطلوب خود برسند نیازمند یک راهنما آگاه می باشد یکی از افرادی که می تواند دانش آموزان را در این مسیر همراهی کند و به آنها درست و غلط راه را نشان دهد مشاوران کنکور هستند اما دسترسی همه دانش آموزان و داوطلبین به مشاوران مجرب و آگاه به دلایل مختلف امکان پذیر نمی باشد مشاوره رایگان کنکور این مشکل را برطرف کرده است مشاوره رایگان کنکور به دانش آموزان نحوه برنامه ریزی ، مطالعه موفق ، اهمیت و اولویت هر درس در رشته های مختلف کنکور و مهارت های تست زنی را آموزش می دهد برای مقاله قصد داریم شما را با مشاوره رایگان کنکور آشنا کنیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین مشاور برای مشاوره رایگان کنکور کیست؟

پیدا کردن یک مشاور خوب و آگاه برای رسیدن به اهداف دلخواه خود یکی از مسائلی است که اهمیت مشاوره کنکور را بیش از پیش به ما نشان می دهد شما داوطلب هر کدام از گروه های آزمایشی علوم انسانی ، ریاضی و تجربی که باشید به یک راهنمای آگاه نیاز دارید تا بتوانید قبل از حرکت پستی و بلندی های راه را بشناسید.

یکی از راه هایی که شما برای یافتن این مشاوران دارید کمک گرفتن از مشاوره کنکور است تا با استفاده از آشنا شدن با کسانی که قبل از شما این مسیرها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند با آمادگی بیشتر در ماراتون کنکور حرکت کنید.

این روزها یکی از از مشکلاتی که دانش آموزان مناطق محروم و شهرستان های کوچکتر در انتخاب مشاوره کنکور مجرب دارند این است که دسترسی آسان به بهترین مشاوران کشور ندارند اما مشاوره کنکور آنلاین رایگان این مشکل را برطرف کرده است و امکانات بیشتری در اختیار داوطلبین کنکور سراسری قرار داده است.

مشاوره رایگان کنکور: قوانین کنکور

یکی از مسائلی که دانش آموزان در هنگام ثبت نام کنکور با آن مواجه می شوند قوانین مربوط به کنکور است قوانین شامل سهمیه ها شرایط استفاده از معافیت تحصیلی قوانین نظام وظیفه و سایر شرایط مختلف و قوانینی است که در کنکور موثر هستند.

مثلاً اگر می خواهیم در مورد وضعیت نظام وظیفه داوطلبینی که چندین سال از فارغ التحصیلی آنها می گذرد و قصد دارند در کنکور شرکت کنند آگاه شوید و اطلاعات کاملی در مورد ندارید بهتر است از مشاوره رایگان کنکور استفاده کنید.

 

مشاوره رایگان کنکور: برنامه ریزی صحیح و اصولی

با توجه به حجم بسیار زیاد درس ها در سال کنکور اهمیت زمان دانش آموزان و جلوگیری از هدر رفتن وقت آنها شاید بتوان گفت که مهم ترین بخش مشاوره کنکور برنامه ریزی است.

برنامه ریزی کنکور به این معنی نیست که فقط جدول طراحی کنیم و آن را با نوشتن ساعات و حجم درسی پر کنیم بلکه برنامه ریزی مناسب و اصولی برنامه ریزی است که اول متناسب با توانایی و نقاط ضعف و قوت دانش آموز و همین طور متناسب با اهداف آن باشد همچنین در برنامه ریزی های اصولی باید زمان های درستی برای مرور کافی در نظر گرفته شود تا دانش آموز مطالب خوانده شده را به زودی فراموش نکند.

برای اینکه از نحوه برنامه ریزی صحیح و اصولی آگاه شوید و همینطور از مشاوره رایگان کنکور بهره مند شوید توصیه می‌کنیم این مقاله را تا پایان بخوانید.

مشاوره رایگان کنکور: انتخاب هدف خوب و تقویت روحی

اولین چیزی که دانش آموزان و داوطلبین کنکور سراسری برای موفقیت در کنکور باید برای خود مشخص کند این است که هر کدام از آنها باید یک هدف بلند مدت داشته باشند و رشته دانشگاهی که می خواهند در آن تحصیل کنند را تعیین کرده باشند اولین چیزی که مشاوران از دانش آموزان و داوطلبان می پرسند این است که هدف آنها از شرکت در کنکور سراسری کسب چه رتبه و به دسترسی به چه رشته ای می باشد تا بتوانند بر طبق آن اولویت و اهمیت هر درس را معلوم کند و به کمک دانش آموز برنامه ریزی بپردازند.

با مشخص شدن هدف دانش آموز انگیزه بیشتری برای درس خواندن و ادامه برنامه دارد و این خود برای موفقیت در کنکور بسیار مهم است.

 

مشاوره رایگان کنکور: مطالعه موفق و با کیفیت

یکی از آیتم هایی که دانش آموزان را برای موفقیت در کنکور آماده می کند و برای آنها بسیار ضروری است یاد گرفتن اصول مطالعه موفق و باکیفیت است اهمیت این مورد در سال کنکور به این دلیل است که دانش آموزان و داوطلبین زمان زیادی برای آزمون و خطا ندارند در نتیجه باید بدانند که هر درس را چگونه و به چه میزان مطالعه کنند و عادتهای غلط مطالعه خود را ترک کنند مثلاً دانش آموزانی که خیلی کند یا خیلی تند می خوانند و کیفیت مناسب را برای کنکور ندارند باید آموزش داده شوند تا بتوانند اصول یک مطالعه موفق را یاد بگیرند مشاوره رایگان کنکور و همراه شدن با رتبه های برتر سال های گذشته و آشنایی با نحوه درس خواندن آنها به دانش آموزان در یادگیری مطالعه موثر و با کیفیت بسیار کمک کننده است.

مشاوره رایگان کنکور: معرفی بهترین منابع کنکور

اولین کاری که برای انتخاب بهترین منابع کنکور باید انجام دهیم این است که تعیین سطح داوطلبان بپردازیم و متناسب با همان سطحی که داوطلب دارد به او منبع معرفی کنیم اصلاً نمی توانیم به دانش آموزی که سطح ضعیفی از ریاضیات دارد و مسائل پایه اول ابتدایی ریاضیات را نمی داند کتابی را معرفی کنیم به سطح بسیار بالایی دارد این کار باعث می شود دانش آموز ناامید شده انگیزه خود را از دست بدهد همینطور اگر به دانش آموزی که سطح بالایی دارد کتابی را در سطح پایین معرفی کنیم باعث خستگی دانش آموز از درس خواندن و کنار گذاشتن برنامه درسی میشود پس لازم است منابعی که برای کنکور معرفی می‌کنیم متناسب با سطح داوطلبان باشد دانش آموزان رتبه برتری سال های گذشته در قالب رایگان کنکور کتاب های مختلف را برای سطوح مختلف دانش آموزان معرفی می کنند همچنین کتاب های تست متناسب برای هر دسته را به آنها می شناساند تا در هر سطحی قرار دارند بتوانند در درس خود تسلط پیدا کرده به سطح بالاتر بروند.

مشاوره رایگان کنکور: بودجه بندی کنکور

بودجه بندی کنکور در هر سال تقریباً قابل پیش بینی است چراکه اد و چینش سوالات به‌گونه‌ای است که می توان تعیین کرد اولویت و اهمیت هر درس و هر فصل برای طراح سوال آن کنکور به چه شکل قرار دارد و کدام یک از درس ها و فصل ها سوال خیز تر هستند و تعداد تست بیشتری در کنکور دارند.

مشاوران ما در مشاوره رایگان کنکور با توجه به نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و بودجه بندی دروس کنکور اولویت های درسی را برای دانش آموزان و داوطلبان تعیین کرده و بر طبق آن برای دانش آموز برنامه ریزی میکنند.

مشاوره رایگان کنکور: روش های مطالعه دروس برای کنکور

با توجه به تعداد زیاد دروسی که در کنکور وجود دارند و از آنها سوال طراحی می شود و همینطور تنوع این دوست نمی توان عکس ها را به یک شکل و با یک روش مطالعه کرد چرا که برخی از دروس حفظ کردنی هستند و بعضی دیگر به صورت حل مسئله طراحی می شوند به همین دلیل مطالعه هر درس و کسب مهارت تست زنی برای هر درس با درس دیگر متفاوت است دانش آموزان برای موفقیت در کنکور سراسری و آشنایی با نحوه طراحی تست های هر کدام از دروس کنکور و همینطور مطالعه صحیح و اصولی مربوط به هر دست بهتر است با مشاورانی مشورت کنند که نحوه مطالعه درس ها را به خوبی می دانند، نقاط ضعف شما را میشناسند و در رفع این نقاط ضعف مهارت دارند مشاوره رایگان کنکور و همراهی با مشاوران رتبه برتر این امکان را در اختیار داوطلبین قرار داده است.

 

مشاوره رایگان کنکور: تکنیک های تست زنی

در مباحث قبلا اشاره کردیم که داوطلبین هرچقدر هم دارای منابع تئوری و متناسب با سطح تحصیلی خودشان باشند و هرچه طبق برنامه ریزی درست درس بخوانند و مرور کنند برای موفقیت در کنکور کفایت نمی کند چرا که طریقه درس خواندن برای کنکور با طریقه درس خواندن برای مدرسه کاملا متفاوت است.

کنکور برخلاف امتحانات مدرسه یک آزمون تستی حدوداً ۴ ساعت است و برای این که داوطلب بتواند در آن موفق شود لازم است مهارت تست زنی خود را تقویت کند دانش آموزانی که مهارت تست زنی ضعیفی دارند و نمیتوانند در در بین چهار گزینه، گزینه درست را بشناسند و انتخاب کنند نیازمند مشاوره برای تقویت مهارت تست زنی خود هستند چرا که باید تست زنی به صورت روزانه به صورت جزء جدایی ناپذیر برنامه شما قرار بگیرد مشاوره رایگان کنکور این امکان را برای شما فراهم می‌کند که برنامه‌ای داشته باشید که همه جوانب موفقیت در کنکور را در نظر گرفته باشد.

تفاوت بین تست های آموزشی و تثبیتی تحلیل سوالات تستی تست زدن همراه با زمان گیری و شناخت انواع تیپ های تست ها نکاتی است که لازم است مشاور شما به شما آموزش دهد همچنین سرعت و دقت در تست زنی از مهمترین مسائلی هستند که در کنکور نجات بخش شما می شوند.

نتیجه گیری

مقاله ای که مطالعه کردید برای دانش آموزان کنکوری یکی از مهم ترین مقالات در سایت های مختلف در این مقاله در واقع هر آنچه دانش آموز برای موفقیت در کنکور نیازمند است را بررسی کردیم و همچنین در مورد اهمیت مشاوره رایگان کنکور و مزیت های آن برای دانش آموزان نقاط مختلف کشور صحبت کردیم.

امیدواریم مطالعه این مقاله و کمک گرفتن از مشاوره رایگان کنکور در موفقیت شما موثر واقع شود.

اگر دوست دارید مشاوره رایگان بگیرید، حتما از مشاورین با تجربه و متخصص آکادمی دورخیز کمک بگیرید. روی عبارت مشاوره تلفنی رایگان کنکور کلیک کنید یا با شماره 09101801700 تماس بگیرید.

darsaneh
darsaneh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋