darsaneh

darsaneh

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین مشاور کنکور ایران کیست؟

مشاور کنکور

مسیری که دانش آموزان برای موفقیت در کنکور طی می کند مسیر بسیار سخت و پر اهمیتی است. هر ساله تعداد زیادی دانش آموز در این مسیر قرار می گیرند و همگی به سمت یک هدف یعنی موفقیت و رتبه برتر شدن حرکت می کنند. دانش آموزی که اولین بار است در این مسیر قرار گرفته از بسیاری از فراز و فرود ها و فنون لازم برای حرکت در این مسیر بی اطلاع است. پس بهترین کار این است که آن دانش آموز با همراهی یک مشاور و کار بلد و راه در مسیر کنکور حرکت یکی از مشکلات دانش آموزان پایانه ها انتخاب یک مشاور متخصص و دلسوز است که بتوانند با اطمینان خاطر به توصیه های او گوش دهند و مطمئن باشند مسیری که او به آنها نشان می‌دهد مسیر درست است.

 

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مشاور کنکور ایران آشنا کنیم و ویژگی ها و وظایف او را برای شما شرح دهیم تا بتوانید انتخابی درست انجام دهید.

وظایف اصلی بهترین مشاور کنکور

هنگامی که میخواهیم در مورد مهمترین وظایف بهترین مشاور کنکور صحبت کنیم اولین چیزی که به ذهن ما میرسد برنامه ریزی است. منظور از برنامه ریزی پیچیدن یک نسخه ثابت برای افراد مختلف با ویژگیهای مختلف نیست بلکه منظور برنامه ریزی شخصی و متناسب با ویژگی ها نقاط ضعف و قوت هر فرد است. اما آیا به نظر شما تنها برنامه ریزی دقیق برای موفقیت در کنکور کافی است؟مسلما پاسخ شما به این سوال خیر‌ میباشد. بهترین مشاور کنکور کسی است که بتواند دانش آموز را روش های مطالعه هر درس آشنا کند. و همینطور نقاط ضعف دانش آموز را بشناسد و در جهت اصلاح آنها تلاش کند. در نتیجه بهترین مشاور کنکور برای دانش آموزان کسی است که تا پایان روز کنکور همراه و هم قدم شما باشد.

ویژگی های بهترین مشاور کنکور

مشاوران کنکور شامل دو دسته می شوند یکی از مشاوران آکادمیک که تحصیلات دانشگاهی در رشته مشاوره دارند. و دیگری رتبه برترها که دانش آموزان رتبه برتری کنکور یکی از رشته های آزمایشی کنکور بوده اند. اما مشاوری که یکی از این ویژگی ها را نداشته باشد مشاور کاملی نیست. و  نمی تواند به عنوان بهترین مشاور کنکور فعالیت کند. در واقع مشاوری به عنوان مشاور خوب شناخته می شود که تجربه ، مهارت و دانش خاص را در زمینه کنکور داشته باشد. چرا که باید بداند همه دانش آموزان از یک مسیر موفق نمی شوند. همینطور باید تجربه لازم در زمینه مشاوره کنکور داشته باشد. به علاوه خود آن فرد در برخورد با کنکور به موفقیت دست پیدا کرده باشد.

مشاور نما کیست؟!

1- بسیاری از موسسات کنکوری برای آنکه بتوانند محصولات آموزشی خود را بفروشند به جذب افراد می پردازند که در واقع مشاور نیستند و بیشتر به عنوان بازاریاب فعالیت می کنند. اما برای اینکه بتوانند دانش آموزان را جذب موسسات خود کنند از این مشاور نما ها می خواهند برخی فعالیتهای مشاوره ای را نیز انجام دهند. که کاری غیر تخصصی و اشتباه است پس باید توجه کنید در دام این موسسات غیر تخصصی و افراد مشاور نما نیوفتید.

2- برخی افراد و موسسات برای اینکه بتوانند از مسئله کنکور درآمد زایی داشته باشند روی به فروش پکیج های دی وی دی مشاوره ای می آورند. که این مورد نمی تواند مشاور خوبی برای دانش آموزان باشد. چرا که گفتیم مشاور باید همیشه در دسترس و پاسخگوی دانش آموز باشد. و متناسب با شخصیت و ویژگی های دانش آموز فعالیت کند که این مورد در دی وی دی های آموزشی غیر ممکن است. در نتیجه پکیج های آموزشی که به صورت سی دی یا دی وی دی به عنوان پکیج مشاوره ای و آموزشی کنکور به فروش میرسند نمی‌تواند نقش مشاور را برای شما ایفا کند.

3- یکی دیگر از افرادی که در لیست مشاور نما ها قرار می گیرد افرادی هستند که ادعا می کنند از رتبه های برتر کنکور هستند اما در واقع چنین نبوده و نیست. این افراد نه تنها تخصص لازم برای مشاوره برای دانش آموزان کنکوری را ندارند بلکه برخلاف ویژگی های یک مشاور که تعهد اخلاقی و مسئولیت پذیری است ادعای خلاف واقعیت کرده اند و اصول اخلاقی مشاوره را زیر پا گذاشته اند. این خود دلیل محکمی است که باید از این افراد دوری کنید. 

 

4- همه ما می دانیم در حال حاضر کنکور یکی از سرنوشت سازترین مراحل زندگی ما است. اهمیت آن به شکلی است که ما اجازه نداریم در آن آزمون و خطا انجام دهیم. به همین دلیل عاقلانه ترین کار این است که به سراغ افرادی برویم که قبلاً حداقل یک بار این مسیر را با موفقیت طی کردند و تجربه خوبی در برخورد با کنکور داشته اند. پس از انتخاب افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص کافی را ندارند درست نیست. چون سرنوشت شما مهم است و نباید آن را به دست هرکسی بسپارید.

لیست بهترین مشاور کنکور

تا به اینجای کار ویژگی ها و وظایف بهترین مشاور کنکور را برشمردیم. حال می خواهیم به معرفی یکی از موسساتی که می توانیم از آن به عنوان بهترین مشاور کنکور یاد کنیم بپردازیم. پس اگر شما هم به دنبال انتخاب یک موسسه مطمئن و متخصص در زمینه کنکور می باشید این مقاله را از دست ندهید.

یکی از بهترین موسسات در زمینه مشاوره کنکور و همچنین آموزش نحوه مطالعه هر درس و تقریباً هر آنچه به کنکور مربوط است آکادمی دورخیز است. آکادمی دورخیز به عنوان بهترین مشاور کنکور سال ها در این زمینه فعالیت کرده نتایج بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. این موسسه با وسواس زیادی به انتخاب مشاوران خود میپردازد و پس از مصاحبه و سنجش ویژگی های دانش آموزان رتبه برتری برای کار مشاوره شروع به آموزش اصولی آنها میکند و لحظه به لحظه کیفیت فعالیت های آن ها را رصد می کند تا دانش آموزان با آرامش خیال به مشاوران خود اعتماد کنند.

هنگامی که دانش آموز در آکادمی دورخیز ثبت نام میکند مشاوران این موسسه ویژگی های شخصیتی و حتی عادت های مطالعاتی دانش آموز را به طور کامل بررسی میکنند تا با توجه به ویژگی ها نقاط قوت نقاط ضعف نیازمندی های دانش آموز بهترین مشاور را به او معرفی کنند.

ویژگی های مشاور کنکور در دورخیز

در مباحث قبلی در مورد ویژگی ها و وظایف بهترین مشاور کنکور صحبت کردیم و به معرفی آکادمی دورخیز پرداختیم حال می خواهیم چند مورد از ویژگی های مشاوران کنکور آکادمی دورخیز را بررسی کنیم.

رتبه برتر کنکور بودن

گفتم بهتر است برای انتخاب بهترین مشاور کنکور کسی را برگزینید که خود رتبه برتر کنکور سالهای قبل بوده است آکادمی دورخیز به خوبی مورد را رعایت کرده و کلیه مشاوران خود را از بین رتبه های زیر ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ کنکور سراسری انتخاب کرده است. چرا که این مشاوران درد دل های دانش آموزان و همینطور سختی های مسیر کنکور آشنایی بیشتری دارند.

قبولی در مصاحبه ورودی

کسی که میخواهد به عنوان بهترین مشاور کنکور در آکادمی دورخیز فعالیت کند باید از فیلترهای مختلفی رد بشود. یکی از این فیلتر ها قبولی در مصاحبه ورودی است. کسی که می‌خواهد در آکادمی دورخیز مشغول به کار باشد ابتدا از طریق مصاحبه از جوانب مختلف سنجیده می شود. به این منظور باید فرد از لحاظ دانش تخصصی دیده شود و همینطور مهارتش را در برنامه ریزی برای کنکور آکادمی دورخیز اثبات کند. یه چیز دیگر است موارد مهمی که دورخیز برای انتخاب بهترین مشاور کنکور می سنجد اصول اخلاقی فرد و همینطور فن بیان و مهارت ارتباط موثر با دانش آموزانی است که استرس و فشار زیادی را تحمل میکنند.

 

آموزش مهارت های مشاوره ای

پس از آنکه فرد در مصاحبه ورودی آکادمی دورخیز پذیرفته شد وارد مرحله جدیدی از فیلترهای آکادمی دورخیز برای بهترین مشاوره کنکور میشود. و آن آموزش مهارت های مشاوره ای است. در این مرحله فرد مدتی کلیه آموزش های لازم برای تبدیل شدن به بهترین مشاور کنکور را دریافت میکند تا هم به لحاظ تخصصی و هم به لحاظ ارتباطی آماده کار با دانش آموز شود.

بهترین مشاور کنکور انسانی

رشته انسانی به دلیل حجم بالای کتاب ها و نحوه مطالعه دروس یکی از پر چالش ترین رشته های کنکور محسوب می شود. کسی که به عنوان بهترین مشاور کنکور در رشته انسانی فعالیت می کند می تواند بهترین روش مطالعه دروس را به دانش آموزان آموزش دهد تا تسلطشان را در این دروس افزایش دهند. مشاوران آکادمی دورخیز به عنوان بهترین مشاور کنکور انسانی همواره در کنار دانش آموزان رشته انسانی قرار دارند.

بهترین مشاور کنکور ریاضی

اینکه شما بتوانید در رشته ریاضی رتبه برتر کنکور به شوید کار آسانی نیست. اگر تجربه کافی و لازم را در این زمینه نداشته باشید هرگز به موفقیت نمی رسید. آنچه برای دانش آموزان رشته ریاضی بسیار مهم است این است که تیپ سوالات شناسایی کنند تا در آن سر در گم نشوند. همچنین دانش آموزان رشته ریاضی باید مهارت تست زنی خود را بسیار تقویت کنند و در درس های مختلف روش های مخصوص و آن درس را برای تست زنی آموزش ببینند. بهترین مشاور کنکور ریاضی در آکادمی دورخیز همواره در کنار دانش آموزان قرار دارد و تا روز کنکور آنها را همراهی می کند.

بهترین مشاور کنکور تجربی

کنکور تجربی به عنوان پرطرفدارترین رشته آزمونهای آزمایشی و سراسری کشور همواره نیازمند رقابت گسترده تر و تلاشی بیشتر برای دستیابی به رتبه برتر کنکور و موفقیت در این رشته می باشد به علاوه هر ساله سوالات سخت تر و چالشی تر در کنکور رشته تجربی افزایش پیدا میکند و این خود اهمیت داشتن یک مشاور کنکور متخصص را افزایش میدهد. آکادمی دورخیز به عنوان بهترین مشاور  کنکور تجربی در کنار دانش آموزان این رشته قرار دارد.

اگر قصد دارید حرفه ای درس بخوانید، حتما از مشاورین با تجربه و متخصص آکادمی دورخیز کمک بگیرید. روی عبارت مشاوره کنکور کلیک کنید یا با شماره 09101801700 تماس بگیرید.

 

darsaneh
darsaneh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋