darsaneh

darsaneh

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

مشاوره تلفنی کنکور ، سریع و مفید

اکثر داوطلبانی که در آزمون سراسری کنکور شرکت می کنند اولین باری است که با چنین آزمونی روبرو می شود. به همین دلیل بسیاری از فراز و نشیب های راه را نمیشناسند و نمی دانند که چگونه در این مسیر حرکت کنند. به همین خاطر در مهمترین تصمیم زندگی خود سرگردان می شود.

در نتیجه دانش آموزان نیاز دارند در این مسیر با یک مشاوره آگاه و همراه مشورت کنم و از او راهنمایی بگیرند. مشاوری که بتوانند در مواقع مختلف در دسترس دانش آموز باشد. یکی از این راه هایی که دانش آموزان می توانند به وسیله آن و مشاوران در دسترس و متخصص دسترسی پیدا کنند مشاوره تلفنی کنکور است.

مشاوره تلفنی کنکور با برنامه ریزی آموزش مطالعه موثر و آموزش اولویت و اهمیت هر درس به دانش آموزان در حرکت در مناطق کنکور کمک زیادی کنند.

اکنون در این مقاله میخواهیم شما را با مشاوره تلفنی کنکور آشنا کنیم و ویژگی های آن را برای شما برشماریم. مشاوره تلفنی کنکور و مشاوره حضوری کنکور و پردازیم و مزایای مشاوره تلفنی کنکور را برای دانش آموزان توضیح دهیم. پس اگر دانش آموزی هستید که به مشاوره تلفنی کنکور نیاز دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

مشاوره تلفنی کنکور ایده آل باید پنج ویژگی داشته باشد.

برای اینکه دانش آموزان سراسر کشور می توانند از خدمات مشاوره مشاوران متخصص در زمینه کنکور استفاده کنند یکی از بهترین راهکارها به کارگیری مشاوره تلفنی کنکور است.

اما امروزه در برخی از موسسات غیرقانونی فعالیت های غیر مجازبه اسم مشاوره تلفنی کنکور انجام میدهند. که این فعالیت ها نه تخصصی است و نه کاربردی و تنها باعث می شوند دانش آموزان هزینه سنگینی بابت این جلسات غیر تخصصی و غیر مجاز بپردازند.

برای اینکه بتوانیم مشاوره تلفنی کنکور درست و ایده آل را از مشاوره تلفنی کنکور غیرمجاز و نادرست تشخیص دهیم لازم است ، به ویژگی های مشاوره کنکور ایده آل بپردازیم . و بر طبق آنها یک انتخاب آگاهانه داشته باشیم.

پس اگر شما هم دانش آموزی هستید که قصد دارد از مشاوره تلفنی کنکور استفاده کند اما در انتخاب یک موسسه ایده آل تردید دارد تا پایان مقاله همراه ما باشید.

1- رتبه برتر رشته داوطلب باشد.

در ابتدای بحث به این نکته مهم اشاره کردیم که تنها ، کسی می تواند به عنوان مشاور همراه و هم مسیر ما قرار بگیرد که قبلا حداقل یکبار مسیر کنکور را با موفقیت طی کرده باشد. و به فراز و نشیب های راه آشنایی داشته باشد.

کسی که خود در مسیر کنکور با شکست مواجه شده نمی تواند راهنمای خوبی برای دانش آموزان کنکوری باشد. دانلود بهترین کسی که می تواند به عنوان یک مشاور تلفنی کنکور به دانش آموز کمک کند کسی است که رتبه برتر رشته ما باشد. چرا که این فرد کاملاً مسیر راه را می شناسد و می داند برای حرکت در این مسیر بهترین توشه ای که می توانیم با خود ببریم چیست ؟ و طبق چه برنامه ای باید انرژی خود را در این مسیر صرف کنیم؟

2-همیشه در دسترس و پاسخ گو باشد.

در برخی از موسساتی که خدمات مشاوره تلفنی کنکور ارائه می دهند پاسخ دهی به  داوطلبان به ساعات بسیار کمی محدود می شود. و دانش آموزان نمیتوانند هرگاه مشکلی برای آن ها و برنامه شان پیش آمد به مشاور خود مراجعه کنند. در نتیجه دانش آموزان علی رغم داشتن یک مشاوره تلفنی کنکور در واقع دسترسی آسان و همیشگی مشاور خود ندارند. در این حالت است که دچار سردرگمی و نگرانی می شوند.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که مشاوره تلفنی کنکور باید از آن بهره مند باشد این است که همیشه پاسخگو و در دسترس داوطلب باشد. چرا که زمان داوطلبان کنکور و دانش آموزان کنکوری بسیار مهم و ارزشمند است و در صورت در دسترس نبودن در روند کار آنها وقفه ایجاد میشود و این وقت که باعث میشود دانش آموز نتواند از تمام زمان خود استفاده مفید کند. مشاوره تلفنی کنکور باید در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگویی دانش آموز خود بوده و ارتباط خود را در پیام رسان های مختلف حفظ کند.

3- نظارت و پیگیری داشته باشد.

مشاوره تلفنی کنکور و مشاورانی که در کنار ما قرار دارند در بسیاری از زمان ها به دانش آموزان انگیزه حرکت می دهند. آنها باعث میشوند دانش آموز هنگامی که احساس ناامیدی می کند دوباره به حرکت در بیاید و و دوباره شروع کند.

اما یکی از مهمترین ویژگی های مشاوره تلفنی کنکور این است که مشاور باید در کنار انگیزه بخشی و راهنمایی های درسی و تحصیلی بر کار دانش آموز نظارت کند. احتمال اینکه بسیاری از دانش آموزان پس از مدتی برنامه تحصیلی خود را پیگیری می کنند از ادامه آن برنامه سست شوند اما با یک نظارت سختگیرانه توسط مشاور این موقعیت برای دانش آموز کمتر پیش می آید. مشاوره تلفنی کنکور باید در پیام رسان های مختلف و با گرفتن گزارش کار روزانه به صورت آنلاین و آفلاین پیگیر کار دانش آموز باشد.

4- برنامه ریزی مدون و مرور محور انجام دهد.

مشاوره برای دانش آموزان کنکوری می تواند مطلوب واقع شود مشاوره ای است که متناسب با سطح تحصیلی دانش آموزان و نقاط قوت و ضعف آنها و همچنین ویژگیهای شخصیتی این دانش آموزان برای آنها برنامه ریزی کند. یعنی در واقع بهترین نوع برنامه ریزی برای هر داوطلب برنامه سیم و تناسب با ویژگی های آن فرد ارائه شده باشد چرا که هر دانش آموز با دانش آموز دیگر متفاوت است. همچنین مشاوره تلفنی کنکور در نظر دارد اگر تنها یک برنامه مطالعاتی پیشرونده برای دانش آموزان در نظر داشته باشیم نمی تواند کمک زیادی پیشرفت آنها کند. بلکه باید در این برنامه برنامه ریزی برای مرور دروس هم انجام شود توان یک برنامه کامل شناخته می شود.

5- بر قوانین کنکور مسلط باشند.

مشاوره به عنوان مشاوره تلفنی کنکور فعالیت می کنند و سراسر کشور مراجعه کننده دارند باید اطلاعات کامل و دقیق در مورد قوانین کنکور داشته باشند. آنها باید در زمینه های مختلف همانند سهمیه قطب ، منطقه ، معدل ، سهمیه های موثر در قبولی ، همانند سهمیه شهدا و جانبازین و .... ، نحوه ثبت نام کنکور،  تاثیر معدل و تکمیل ظرفیت اطلاعات داشته باشند. در صورت سوال دانش آموزان بتوانند به درستی به آنها پاسخ دهند.

4 ایراد مشاوره کنکور حضوری در مقایسه با مشاوره کنکور تلفنی

 

1- هزینه بالاتر

تهیه کتاب های کمک آموزشی کنکور،  کلاسهای کنکوری متعدد ، آزمونهای آزمایشی و... برای دانش آموزان کنکوری هم خانواده آنها هزینه های زیادی را به بار می آورد. همچنین بسیاری از این موارد باعث صفحه زمان دانش آموزان که برای آنها بسیار مهم است میشود. مشاوره حضوری کنکور یکی دیگر از این مواردی است که برای دانش آموزان هزینه سنگین دارد. مشاوره حضوری کنکور در مقایسه با مشاوره تلفنی کنکور هزینه بسیار بیشتری از دانش آموزان دریافت میکند. همینطور لازم است دانش آموزان برای شرکت در جلسات مشاوره حضوری کنکور زمان بیشتری را صرف کنند و ساعات طلایی خود را از دست بدهند. 

2- اتلاف زمان بیشتر

مشاوره تلفنی کنکور برخلاف مشاوره حضوری کنکور باعث جلوگیری از اتلاف وقت به صرفه جویی در آن می شود. چرا که زمان مشاوره را در مشاوره تلفنی کنکور خود داوطلب تعیین می کند می‌تواند در زمان استراحت خود با مشاور صحبت کند. همچنین برخلاف مشاوره حضوری کنکور نیازی نیست دانش آموزان مسافتی را طی کنند و قبل و بعد از مشاوره برای آماده شدن در آن وقت بگذارند. در نتیجه مشاوره حضوری کنکور در مقابل مشاوره تلفنی کنکور زمان بیشتری را از دانش آموز می گیرد.

3- دسترسی مشکل تر

در ابتدای بحث در مورد این مسئله که بهترین مشاور برای کنکور کسی است که خود در بدن حداقل یک بار این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد صحبت کردیم. به این نتیجه رسیدیم که یکی از بهترین کسانی که میتوانند دانش آموزان کنکوری را در مسیر کنکور راهنمایی و هدایت کند دانش آموزان رتبه برتر رشته داوطلب می باشد. اما یا دسترسی به این دانش آموزان در سراسر کشور امکان پذیر است؟قطعه پاسخ شما خیر است. راه حل این مشکل از طریق مشاوره تلفنی کنکور ایجاد شده است. مشاوره تلفنی کنکور باعث می شود دانش آموزان بتوانند در هر زمان و هر مکانی که هستند با برترین های رشته خود مشورت کنند. همچنین در مشاوره حضوری کنکور امکان نظارت همیشگی به ارتباط دائمی با مشاور برای داوطلب وجود ندارد. اما در مشاوره تلفنی کنکور دانش آموزان می توانند هر زمان که بخواهند از طریق تلفن و سایر پیام رسان ها از خدمات مشاوره ای استفاده کند.

4- کیفیت پایین

اگر با یک تیم قوی و هدفمند جلسات مشاوره حضوری نداشته باشید قطع به یقین کیفیت جلسات مشاوره حضوری نسبت به جلسات مشاوره تلفنی کنکور پایین تر است. در جلسات مشاوره حضوری کنکور به دلیل صرف زمان برای رفت و آمد حضور در جلسات به طوری که تعیین زمان آن را به دست خودمان نیست منجر به اتلاف وقت زیادی می شود. همچنین در جلسه مشاوره تلفنی کنکور امکان نظارت پیگیری مداوم و همیشگی بر فعالیت های دانش آموز وجود دارد همچنین دانش آموز می تواند هر زمان که سوالی در زمینه های مختلف داشت از مشاور خود بپرسد. اما این امکان در جلسات مشاوره حضوری وجود ندارد. به همین دلیل است که میگوییم کیفیت مشاوره حضوری کنکور نسبت به مشاوره تلفنی کنکور پایین تر است.

از مشاوره کنکور چه توقعاتی دارید؟

همه ما می دانیم زندگی ما انسانها به شکلی است که فقط تنها یک بار آن را زندگی می‌کنیم و فرصت تکرار برخی اشتباهات را نداریم. در نتیجه نمی توانیم کارهایمان را به آزمون خطا پیش ببریم. بلکه بهتر است از تجربیات افراد مطمئن برای حرکت در مسیر خود استفاده کنیم. کنکور یکی از بزرگترین و سرنوشت ساز ترین تصمیمات گذرگاه زندگی هر فردی است که در آن فرصت جبران اشتباهات خود را ندارید. روز بهتر است در این مسیر با یک پشتوانه قوی و خیالی راحت حرکت کنید کتاب سلامت این مسیر را پشت سر بگذارید. این پشتمان برای دانش آموزان کنکوری به عنوان مشاوره کنکور در نظر گرفته شده است. مشاوری که به کمک آن مسیر کنکور را شناسایی می کنید فراز و نشیب های راه را پشت سر می گذارید. اما باید بدانیم داشتن چه توقعاتی از مشاور کنکور معقول و منطقی است و باید چه کارهایی برای داوطلب انجام دهد.

اگر به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید این مقاله را از دست ندهید.
 

شناخت نقاط ضعف و قوت

بهترین کسی که میتواند در سال کنکور در کنار ما قرار بگیرد ما را در مسیر کنکور همراه کند کسی است که بتواند به بهترین شکل ما را بشناسد .یعنی از نقاط قوت و ضعف ما مطلع باشد و در جهت برطرف کردن نقاط ضعف ما تلاش کند.

آموزش روش های مطالعه و تست زنی

آزمون کنکور برخلاف سایر آزمون های مدرسه یک آزمون تستی چهار ساعت است برای موفقیت در آن لازم است فنونی متفاوت با فنون لازم برای آزمون های مدرسه را بلد باشیم. تقریبا می توان گفت مهمترین مهارتی که یک دانش آموزان کنکوری باید در آن قوی باشد مهارت تست زنی است. چرا که حتی اگر دانش آموز همه دروس خود را به خوبی مطالعه کرده باشد اما در تست زنی ضعیف عمل کند نمی تواند این آزمون طولانی تستی را به خود پشت سر بگذارد. به علاوه مطالعه هر درس روش خاص خود را دارد مثلاً دانش آموزان می توانند آنگونه که درس عربی را می خوانند به مطالعه درس ریاضی نیز بپردازند. پس لازم است مشاور روش های مطالعه و مهارت تست زنی را به دانش آموزان آموزش دهد.

 

برنامه ریزی خصوصی و شخصی

اشاره کردیم که یک برنامه ریزی خوب برنامه ریزی است که متناسب با ویژگی های شخصیتی و شرایط هر دانش آموز طراحی شده باشد. با توجه به این مورد مشاوره کنکور باید همیشه در کنار دانش آموز قرار داشته باشد تا بتواند برای برنامه ریزی مناسب طراحی کند. مشاوره تلفنی کنکور این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده است که همواره همراه دانش آموز ناظر بر اجرای برنامه او باشد.

گروه مشاوره کنکور یکی از موفق ترین تیم ها در در مشاوره آموزش دانش آموزان کنکوری است. این تیم برای سهولت کار دانش آموزان با مشاوره تلفنی کنکور سعی بر در اختیار گذاشتن امکانات و اطلاعات خود برای موفقیت دانش آموزان می کند. بدین شکل که در مشاوره تلفنی کنکور با گروه دورخیز ابتدا تلاش می شود ویژگی های شخصیتی دانش آموز و شرایط او کاملاً سنجیده شود سپس روش مطالعه کلیه دروس رشته دانش آموز به او آموزش داده میشود و برای کسب مهارت تست زنی او با او تمرین می پردازد. سپس از بین دانش آموزان رتبه برتر تیم دورخیز یک نفر به عنوان مشاور و همراه و ناظر بر کار دانش آموز انتخاب می شود. و به ساده ترین شکل یعنی برقراری تماس تلفنی کار مشاوره تلفنی کنکور آغاز می شود.

گر دوست دارید از رتبه های برتر کنکور مشاوره تلفنی بگیرید، حتما از  مشاورین با تجربه و متخصص آکادمی دورخیز کمک بگیرید. روی کلمه دورخیز کلیک کنید یا با شماره 09101801700 تماس بگیرید.

darsaneh
darsaneh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋