darooboom.pharmacy

darooboom.pharmacy

همه چیز درباره هیرویت

قرص هیرویت از مکمل های مناسب برای تمام سنین بالای 16 سال و قابل مصرف برای خانم ها و آقایان است. کمبود ریز مغذی های ضروری در بدن عامل اساسی در ریزش مو و نازک شدن تار موهاست. افرادی که از ریزش موی ژنتیکی و هورمونی رنج نمی برند و ریزش موی آنها ناشی از کاهش سطح ویتامین ها و مواد معدنی است مخاطبان اصلی قرص تقویت مو هیرویت هستند.

ویتامین های خانواده ب و آمینو اسیدهای ضروری ترکیبات این مکمل تقویت مو را تشکیل می دهند. کراتین ماده اصلی سازنده موها به شمار می آید که تولید آن با افزایش سن رو به افول می رود. البته سن تنها یکی از فاکتور های دخیل در تولید کراتین است. عوامل سبک زندگی مانند بیدار ماندن های شبانه، تغذیه نا سالم و حضور در معرض آلودگی هوا و نور خورشید از دلایل دیگر کاهش تولید کراتین در بدن محسوب می شود.

هیرویت علاوه بر سلامت موها برای بهبود وضعیت پوست و ناخن نیز مفید می باشد. ناخن های کم جان و پوست تیره، جوش دار و لک دار از نشانه های ظاهری کمبود ویتامین در بدن هستند. مصرف مکمل هایی از قبیل هیرویت در حفظ سلامت و جوانسازی پوست و همچنین تقویت ناخن ها نیز موثر است.

هیرویت مکملی خارجی است که در سال های اخیر تحت لیسانس انگلستان در ایران تولید می شود. این قرص حاوی 30 عدد کپسول است که روزانه یک کپسول برای بهره مندی از مزایای آن کافی میباشد. مصرف این قرص صبح ها همراه با وعده صبحانه توصیه می شود.

این قرص حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مفید برای بدن است بنابراین کم ترین عارضه جانبی را ایجاد می کند. افرادی که از چاق شدن و جوش زدن پوست نگران هستند بهتر است بدانند هیچ یک از ترکیبات این مکمل چنین خاصیتهایی ندارند.

با این حال بهتر است بدانید ویتامین ب دارای خاصیت افزایش اشتها است. افرادی که تمایلی به افزایش وزن ندارند بهتر است این مکمل را پیش از خواب مصرف کنند یا حین مصرف ورزش را فراموش نکنند. راه دیگر برای خلاصی از عوارض چاق کنندگی هیرویت مصرف خوراکی های کم کالری هنگام احساس گرسنگی است مانند کاهو، هویج و کلم.

مصرف هیرویت در دوران بارداری و شیردهی باید زیر نظر پزشک متخصص صورت بگیرد و از مصرف خودسرانه جلوگیری شود. خانم هایی که در این دوران دچار ریزش مو می شوند باید از علت ریزش موی خود مطمئن شوند که برگرفته از تغییرات هورمونی نباشد. در این صورت است که می توانند هیرویت را طبق نظر متخصص زنان مصرف کنند.

ویژگی های بارز قرص هیرویت

درمان ریزش موی مردانه و زنانه

سرشار از مواد مغذی مو

افزایش ضخامت تار موها

تغذیه فولیکول های مو

تقویت و درخشندگی موها

تقویت رشد موها

بهبود سلامت پوست

کاهش جوش و جای جوش

افزایش استحکام ناخن ها

ترکیبات قرص هیرویت چیست؟

در ادامه از ترکیبات شاخص قرص هیرویت بیشتر بدانیم.

مس

قرص هیرویت به دلیل داشتن عنصر مس در ترکیبات سازنده خود برای جلوگیری از سفیدی موها نیز مفید می باشد. مس جهت تشکیل هموگلوبین در بدن در کنار آهن ضروری است. هموگلوبین خونرسانی به ریشه موها را تشدید می کند.

زینک

زینک ماده معدنی مفیدی است که برای استحکام مو و ناخن موثر میباشد. زینک با تقویت فولیکول های سر از ریزش مو جلوگیری به عمل می آورد. همچنین با افزایش تعداد گلبول های سفید به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

بیوتین

بیوتین که ویتامین مو نیز شهرت دارد پایه اصلی تمام مکملهای تقویت کننده مو است.

سلنیوم

سلنیوم به سلامت و پیشگیری از ریزش مو با تقویت فولیکول ها کمک می کند.

آمینو اسیدها

آمینو اسیدها ساختار اصلی پروتئین ها هستند. در نتیجه سطوح کافی آن در ساخت پروتئین هایی مانند کراتین نقش دارند.

ویتامین های B

هیرویت سرشار از ویتامین های ب می باشد که در تقویت و رشد موها نقش کلیدی دارند.

آهن

آهن نیز همانند مس جریان خون در پوست سر را افزایش می دهد که در نتیجه فولیکول های موها را تقویت می کند.

 

darooboom.pharmacy
darooboom.pharmacy

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋