darooboom.pharmacy

darooboom.pharmacy

5 مکمل بدنسازی برای شروع ورزش

تمرین بسیار مهم است، اما اگر می خواهید نتایج واقعی و طولانی مدت را ببینید، پیروی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

زندگی سریع و پرمشغله ای که ما داریم پایبندی به یک رژیم غذایی سالم و کافی می تواند مشکل باشد. که در آن مکمل ها می توانند کمک بزرگی باشند. در این مطلب ما 5 مکمل بدنسازی برتر را که می توانید برای شروع سفر تناسب اندام خود مصرف کنید، لیست کرده ایم.

 

 

پروتئین وی

اگر به دنبال افزایش عضله هستید، پروتئین بسیار مهم است. احتمالاً محبوب ترین مکمل پروتئینی، پروتئین وی است که به سرعت جذب بدن می شود و آن را برای ریکاوری بعد از تمرین ایده آل می کند.

بسته به شدت تمرینات و رژیم ورزشی خود، باید میزان پروتئین مصرفی خود را بر این اساس افزایش دهید تا به ریکاوری و رشد عضلات کمک کنید. مربیان توصیه می کنند که بدنسازان باید حدود 0.75 به ازای هر کیلوگرم وزن بدن غذا بخورند.

اگر به دنبال عضله سازی هستید، باید به دنبال مصرف حدود 1.4 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن باشید.

کراتین

کراتین یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی موجود در بازار است. به عبارت ساده، کراتین به افزایش سایز عضله و همچنین افزایش قدرت و سطح انرژی کلی کمک می کند.

اگر بتوانید کراتین کافی را از طریق خوردن گوشت هر روز دریافت کنید، عالی است! اما اگر هر روز مبالغ زیادی خرج گوشت و خوردن چند استیک در روز نمی کنید، مکمل کراتین یک جایگزین خوب و مقرون به صرفه است.

بحث های زیادی درباره بهترین زمان برای مصرف کراتین وجود دارد، اما واقعا بهترین زمان وجود ندارد. کراتین به دو صورت پودر و قرص عرضه می شود، بنابراین می توانید هر کدام را که برایتان مناسب تر است را انتخاب کنید و قبل یا بعد از تمرین مصرف کنید. می توان مکمل کراتین را به طور جداگانه با آب مصرف کرد یا حتی در شیک پروتئینی خود مخلوط کرد. برای دستیابی به نتایج بهینه از کراتین، توصیه می کنیم 5 گرم در روز در دوره بارگیری مصرف کنید.

BCAA

آمینو اسیدهای شاخه دار (BCCAs) بلوک های سازنده عضلات هستند و از سه آمینو اسید ضروری (لوسین، ایزولوسین و والین) تشکیل شده اند.

BCAA با جلوگیری از فرآیندی به نام کاتابولیسم (زمانی که بدن ماهیچه ها را تجزیه می کند تا به عنوان انرژی استفاده کند) به بدن کمک می کند تا توده عضلانی را حفظ کند.

BCAA را می توان قبل، حین یا بعد از تمرین مصرف کرد یا حتی آن را در طول روز میل کرد.

قرص کافئین

مصرف یک مکمل قبل از تمرین مانند قرص کافئین می تواند سوخت مورد نیاز برای تمرین را به شما بدهد، اگر صبح زود یا اواخر شب به باشگاه بروید، زمانی که انگیزه و انرژی ممکن است کم باشد، عالی است. آنها از تمام اهداف تمرینی حمایت می‌کنند، به این معنی که هر کسی می‌تواند قبل از تمرین را انجام دهد. از بدنسازی حرفه ای گرفته تا صرفاً تناسب اندام کافئین برای مصرف در کنار مکمل‌های بعد از تمرین عالی هستند، و اطمینان ایجاد می‌کنند که تلاش و زمانی که در باشگاه صرف می‌کنید هدر نخواهد رفت.

کازئین

اگر به طور منظم تمرین می کنید، چه در حالت کراس فیت، چه دویدن یا وزنه برداری، ممکن است عضلات خود را از دست بدهید! تمرین و رشد هر عضله شامل شکستن فیبرهای عضلانی است. وقتی می خوابید، چند ساعت را بدون اینکه چیزی بخورید می گذرانید. این مسئله می تواند منجر به تجزیه عضله در مدت زمان طولانی شود، زیرا بدن شما هنوز برای عملکرد طبیعی بدن به انرژی نیاز دارد، حتی زمانی که خواب هستید. اگر قبل از خواب سطوح کافی پروتئین در بدن خود نداشته باشید، ممکن است دستاوردهایی را که ساعت ها قبل در باشگاه برای بدست آوردن آن سخت کار کرده اید از دست بدهید!

مکمل کازئین یک پروتئین آهسته رهش است که آن را به منبع کامل پروتئین برای قبل از خواب تبدیل می کند!

 

darooboom.pharmacy
darooboom.pharmacy

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋