یکی از پرکاربردترین ترفند ها در استراتژی لینک بیلدینگ ارسال پست مهمان است. اما پست مهمان دقیقا یعنی چی؟
به زبان ساده زمانی که شما برای سایت دیگری محتوا تولید می کنید و به ازای زحمتی که کشیدید از آن سایت بک لینک می گیرید، استراتژی پست مهمان را انجام داده اید. اما آیا هر سایتی راضی می شود که این کار را انجام دهد یا خیر؟
خیلی از سایت ها به این کار راضی خواهند شد اما زمانی که محتوای شما 3 فاکتور زیر را داشته باشد:
1- محتوایی باشد که هر کسی توان نگارش آن را نداشته باشد.
2- مطلب نوشته شده تخصصی و عمیق باشد.
3- محتوای شما نیاز عده زیادی از کاربران باشد.
اگر محتوایی با این 3 فاکتور نوشتید، ارسال پست مهمان می تواند آرزوی هر سایتی باشد و مطمئن باشید این محتوا برگ برنده شما خواهد بود.
ثبت پست مهمان در سایر وب سایت ها، تاثیرات فوق العاده ای برای کسب و کار شما خواهد داشت که به 2 مورد از مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.
1- تاثیر پست مهمان در سئو
گرفتن بک لینک فالو آن هم (به احتمال زیاد) از یک سایت مرتبط می تواند باعث رشد سئو وب سایت شما گردد. هر چند تاثیر پست مهمان در سئو خیلی بیشتر از این ها برای شما سودآور خواهد بود.
2- برند سازی
شما با ارسال پست مهمان از 2 جهت باعث برند سازی کسب و کار خود خواهید شد. هم می توانید از نام برند خود در آن مقاله استفاده کنید و هم به دلیل اینکه سبک نگارش آن مقاله به مقالات وب سایت شما شبیه است، کاربران متوجه خواهند شد و تاثیر برندسازی شما را بیش از پیش خواهد کرد.
پاسخ ها