dapiy47240

dapiy47240

اقتصادی ترین ویلاهای کردان را در این منطقه پیدا کنید!

تهراندشت منطقه ای مناسب و ارزان در کردان برای خرید ویلا

امروزه مردم زیادی به فکر سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال، دلار، سکه، ماشین و ملک هستند. هرکس به اندازه بودجه و دانسته های خود از بازار خرید های متفاوتی انجام میدهد. اما در این زمستان سرد و سخت قیمت دلار و طلا و ملک و ماشین به طور چشمگیری رشد داشته و سرمایه گذاران زیادی در این حوزه ها سود میلیاردی کرده اند. امروز و در این مقاله میخواهیم شمارا با منطقه ای مناسب و اقتصادی با ویلاهای لوکس و لاکچری آشنا کنیم تا با بودجه 2 تا 3 میلیاردی خود بتوانید یک ویلای نقلی و لوکس خریداری کنید. کردان منطقه ای فوق‌العاده و سرسبز با ویلاهای لاکچری در اطراف شهر های تهران و کرج قرار دارد. این منطقه ویلایی بسیار معروف و محبوب درون خود مناطق کوچک و درون این مناطق روستاهای زیادی وجود دارد. نام منااطق بزرگ کردان را میتوان به چهارباغ، تهراندشت و سهیلیه اشاره کرد که هر یک از این مناطق ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند. برای مثال سهیلیه به پایتخت و قلب کردان میشناسند، اما در این مقاله ما میخواهیم شمارا با تهراندشت بهشت پنهان داخل کردان آشنا کنیم پس تا آخر مقاله مارا همراهی کنید.

 

 

قیمت ویلا در تهراندشت 

یکی از مزیت های تهراندشت نزدیکی به تهران و کرج است، تهراندشت در 60 کیلومتری تهران و در 10 کیلومتری شهر کرج قرار دارد. اکثر ویلاهای تهراندشت از ویژگی های خاص و مزیت های فوق‌العاده ماننده سندار بودن ویلاها و زمین ها، وجود انشعابات قانونی ویلاها، قطعات تفکیک شده و امنیت عالی منطقه باعث شده تا خیلی از مردم ساکن تهران و کرج وسوسه شوند و در این منطقه ویلا خریداری کنند. قیمت ویلا در تهراندشت از 2 میلیارد 300 میلیون تومان شروع میشود و تا 15 میلیارد به بالا هم میرسد. دیگر امکانات ویلاهای این منطقه که سبب شده تا افراد زیادی برای خرید و اجاره ویلا به این منطقه بیایند یا مهمانی ها مراسم های خود را در این منطقه برگزار کنند میتوان به وجود استخر های روباز و سرپوشیده، وجود روف گاردن، باربیکیو، فوتبال دستی، سالن پارتی و... اشاره کرد. شما میتوانید در این منطقه ویلای مناسب با بودجه خود را خریداری کنید و در روزهای تعطیل پایان هفته از آب و هوا و سرسبزی این منطقه بهره ببرید. حتی میتوانید ویلای مد نظر خود را خریداری کنید و آن را اجاره دهید و کسب درآمدی داشته باشید. 

خرید ویلا در تهراندشت

اگر تصمیم دارید تا در تهراندشت ویلا خریداری یا اجاره کنید یا میخواهید از وضعیت و اطلاعات دقیق قیمت ویلاهای تهراندشت با خبر باشید کافیست به سایت Zamiin.ir شوید و به قسمت تهراندشت بروید. سایت زمین با 4 سال سابقه کاری در منطقه کردان، جزو بهترین و برجسته‌ترین سایت های املاکی کردان تبدیل شده است. در این سایت مشاوران حرفه ای و مسلط به مناطق و ویلاها آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابط با خرید ویلا و مشاوره در 24 ساعت و تمام روز های هفته است. حتما به سایت زمین سر بزنید و فرصت مشاوره رایگان این سایت را از دست ندهید.

منبع: https://idat.ir/345147

dapiy47240
dapiy47240

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋