دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت

دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت

مجله اینترنتی دانایی؛ مقالات به روز علمی، مطالب آموزنده، کسب و کار، سلامت و سبک زندگیِ سالم، موفقیت در تحصیل، موفقیت و رشد فردی
توسط ۱۷ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چگونه تعداد فالوورهای لینکدین خود را 1000 نفر در ماه افزایش دهیم؟ (با مثال)

چطور فالوورهای لینکدین خود را ماهانه ۱۰۰۰ نفر افزایش دهیم؟ (همراه مثال‌ها)

لینکدین حالا از یک سایت ساده شبکه‌سازی حرفه‌ای و شغلی به یک پلتفرم قدرتمند برای تولیدکنندگان محتوا، رهبران صنایع و کسب‌وکارها تبدیل شده است. اما تغییرات اخیر الگوریتمی، باعث شده است بسیاری از تولیدکنندگان محتوا شاهدکاهش چشمگیر بازدید و تعامل باشند. پس اگر تازگی‌ها متوجه شده‌اید که پست‌های شما مثل قبل بازدید ندارند، تنها نیستید.

به جای این‌که به فکر ترک لینکدین باشید یا بدون هدف حجم محتوای زیادی تولید کنید، کمی صبر کنید. با چطور همراه شوید تا آخرین تغییرات لینکدین را مرور کنیم و ببینیم چطور تعامل کافی را به دست بیاوریم و به نقطه‌ای برسیم که ماهی ۱۰۰۰ فالور جذب کنیم.

درک تغییرات الگوریتم لینکدین

لینکدین، مثل هر شبکه اجتماعی دیگری به‌صورت دوره‌ای الگوریتم خود را به‌روزرسانی می‌کند تا تجربه کاربری را بهبود ببخشد. لینکدین هم دنبال این است که محتوای معنادار و کاربردی را در اولویت بگذارد و اسپم‌ها را کاهش دهد. هرچند که هدف از به‌روزرسانی‌ها، ارتقای پلتفرم‌ها است، اما می‌توانند به‌طور ناخواسته باعث شوند بعضی استراتژی‌های تولید محتوا دیگر اثرگذار نباشند.

اگر پروفایل لینکدین شما به هم ریخته است: ۱۰ پیشنهاد برای بهبود پروفایل لینکدین در کمتر از ۵ دقیقه

تغییرات اساسی لینکدین در مدت اخیر شامل موارد زیر است:

  • کاهش دیده‌شدن بازنشرها: محتوای بازنشر شده اکنون تعامل کمتری دریافت می‌کند.
  • تأکید بر محتوای اصلی: الگوریتم به پست‌های تازه و اصلی که گفت‌وگو را تشدید می‌کنند، اولویت می‌دهد.
  • اولویت کیفیت بر کمیت: معیارهای تعامل اکنون تعاملات معنادار با پست‌های با کیفیت را بر تعامل اندک با تعداد زیاد پست‌ها را ترجیح می‌دهند.

درک این تغییرات، برای پیشرفت در لینکدین ضروری است. این‌ها، نشانه نابودی و شکست شما نیستند؛ بلکه شما را تشویق می‌کنند تا محتوای کاربردی‌تر و با کیفیت‌تری تولید کنید.

رمزگشایی افزایش فالوور لینکدین: خودتان باشید

چطور فالوورهای لینکدین خود را ماهانه ۱۰۰۰ نفر افزایش دهیم؟ (همراه مثال‌ها)

تحلیل نمونه‌های موفق: از آدم‌های موفق یاد بگیرید

برای فعالیت موفق در لینکدین، با تحلیل محتوای موفق در حوزه خود شروع کنید. ابزارهایی مانند Kleo می‌توانند به شما در شناسایی پست‌های برتر و موضوعات ترند کمک کنند. اما حواستان را جمع کنید که محتوای دیگران را کپی نکنید. از دیگران الهام بگیرید و بعد خلاقیت خود را به آن‌ها اضافه کنید.

پرا‌با شارما، که برای بسیاری در لینکدین پست می‌نویسد و مشاوره می‌دهد، می‌گوید: باید اهداف روشن تعیین کنید، حرفه خود را مشخص کنید و یک بیانیه برند جذاب برای خود بنویسید. هر چه درباره زمینه و مخاطبان خود دقیق‌تر باشید، محتوای شما تأثیرگذارتر خواهد بود.

پروفایل خود را بهینه کنید

پروفایل لینکدین شما بیش از یک رزومه ساده اداری است. این پروفایل، ویترین برند شخصی شماست. از قدیم گفته‌اند اولین برداشت مهم است. بلِسِد آفولایان، متخصص با تجربه بازاریابی دیجیتال و کپی‌رایتر، بر اهمیت ۳ نکته در یک پروفایل بهینه‌شده تأکید می‌کند:

  • عکس حرفه‌ای: از یک عکس باکیفیت استفاده کنید که شخصیت برند شما را منعکس کند. عکس شناسنامه‌ای یا عکس بی‌کیفت و مسخره استفاده نکنید. حتما یادتان ۸ نوع عکسی که نباید برای پروفایل لینکدین استفاده کنید را به خاطر بسپارید.
  • عنوان جذاب: فراتر از عنوان شغلی ساده فکر کنید. شخص شما چه چیزی روی میز می‌گذارد؟
  • معرفی درست خود و داستان گویی: داستان خود را بگویید. مسیر کاری، دستاوردها و آنچه شما را متمایز می‌کند را در این داستان برجسته کنید.

به‌باور آفولایان‌ «پروفایل شما باید داستان شما را بگوید، تخصص شما را نشان دهد و به بازدیدکنندگان ایده روشنی از آنچه ارائه می‌کنید، بدهد. شخصیت خود را به پروفایلتان تزریق کنید. اصالت باعث می‌شود در خاطر مخاطب بمانید و مخاطب دوست داشته باشد با شما ارتباط برقرار کند.

مثل حرفه‌ای‌ها پست بگذارید

چطور فالوورهای لینکدین خود را ماهانه ۱۰۰۰ نفر افزایش دهیم؟ (همراه مثال‌ها)

ثبات و استمرار کلید موفقیت است

حضور مداوم به الگوریتم لینکدین و مخاطبان شما نشان می‌دهد که شما در کار خود جدی هستید. اَدلی لولندو، استراتژیست رسانه‌های اجتماعی، با ارسال دو پست در روز طی کمتر از ۱۰ هفته ۳۰۰۰ فالوور به دست آورد. این فرمول از اینستاگرام تا لینکدین همه جا جواب می‌دهد.

شاید فرمول خنده‌داری به نظر می‌رسد اما اثرگذار است. همین فرمول باعث شد رشد لولندو دو برابر شود. در حالی که دو پست در روز ممکن است برای شما مناسب نباشد، اما یک برنامه منظم پیدا کنید که برای شما مناسب است و بعد به این برنامه پایبند باشید. مخاطب باید به شما و نظمتان عادت کند؛ درست مثل نظم یک سریال تلویزیونی.

یک پرسش: چطور از طریق لینکدین کار پیدا کنیم؟‌

اولویت کیفیت بر کمیت

در حالی که ثبات حیاتی است، کیفیت بر همه چیز اولویت دارد. یو ما، متخصص در زمینه هوش مصنوعی و مدیر رسانه‌های اجتماعی، تولیدکنندگان را تشویق می‌کند تا ریسک کنند و مرزها را جابه‌جا کنند. محتوایی را به اشتراک بگذارید که ارزش واقعی ارائه می‌دهد و تکرار فرمول‌های دیگران نیست.

لارا آکوستا، که در طی دو سال فالوورهای خود را به ۱۸۰ هزار نفر رساند، از قانون ۸۰/۲۰ پیروی می‌کند: ۸۰٪ آموزش، ۲۰٪ داستان‌. او موضوعات پیچیده را به بخش‌های قابل‌هضم تقسیم کنید. از قلاب‌های جذاب، لیست‌ها و نکات برجسته استفاده کنید تا محتوای شما برای مخاطب در یک نگاه قابل‌ارزیابی باشد.

تصاویر مهم هستند

آفولایان توصیه می‌کند از تصاویر به شکل مفید و موثر استفاده کنید. تصاویر، اینفوگرافیک‌ها یا ویدئوهای کوتاه را برای جلب توجه مخاطب در متن بگنجانید. به یاد داشته باشید، لینکدین یک پلتفرم حرفه‌ای است، اما شما با این بهانه نمی‌توانید یک محتوای بد بسازید.

طوری تعامل کنید که انگار زندگی شما به آن وابسته است!

چطور فالوورهای لینکدین خود را ماهانه ۱۰۰۰ نفر افزایش دهیم؟ (همراه مثال‌ها)

در یک جمله باید گفت زندگی شما در دنیای لینکدین به تعامل وابسته است، پس آن را جدی بگیرید.

استراتژی‌های تعامل فعال

تعامل یک فعالیت رها شده نیست. لولندو روزانه بیش از دو ساعت را صرف تعامل با محتوای دیگران می‌کند. آفولایان ۳۰ دقیقه قبل و بعد از ارسال پست را به تعامل با شبکه ارتباطی خود اختصاص می‌دهد. آکوستا از این هم فراتر می‌رود و می‌گوید: روزانه برای پست‌های۱۰ تولیدکننده محتوا بزرگ نظر بنویسید و به ۳۰-۵۰ حساب دیگر سر بزنید. اما حواستان باشد که از نظرات کلی و گنگ مثل: بسیار عالی! چقدر خوب و ممنونم بپرهیزید. با نظر خود ارزش واقعی خلق کنید. افکار خود را به اشتراک بگذارید، سوال بپرسید و به گفت‌وگو دامن بزنید. در یک کلام: واقعا نظر بدهید.

ارتباط بسازید

آفولایان توصیه می‌کند که روابط مستقیم و مؤثر بسازید. به باور او ارتباط با سایر تولیدکنندگان محتوا و صرفاً نباید در شبکه‌سازی خلاصه شود بلکه باید به ساختن جامعه‌ای از دنبال کنندگان ختم شود. این روابط می‌توانند به همکاری‌ها، راهنمایی‌ها و فرصت‌هایی منجر شوند که رشد شما را تسریع کنند. هر تعامل را به عنوان کاشت یک بذر در نظر بگیرید. با گذشت زمان، این بذرها به شبکه‌ای قوی تبدیل می‌شوند که از محتوای شما حمایت و تقویت می‌کند.

یا متمایز شوید یا محو می‌شوید!

چطور فالوورهای لینکدین خود را ماهانه ۱۰۰۰ نفر افزایش دهیم؟ (همراه مثال‌ها)

اصالت خود را حفظ کنید

در دریایی از دنیای حرفه‌ای‌ها، منحصر به فرد بودن شما قدرت شماست. شعار آفولایان این است: مقایسه نکنید. رقابت نکنید. یعنی خودتان باشید. داستان خود را داشته باشید، حرف خود را بزنید و موضع مخصوص خود را بگیرید. از دیگران تقلید نکنید و به هر موضوع باربط و بی‌ربطی نپردازید.

آکوستا توصیه می‌کند در هر پست بر یک مسئله تمرکز کنید. او می‌گوید: مسئله را بیان کنید، راه حل خود را بدهید و بی موضوعات دیگر اهمیت چندانی ندهید. در این صورت مخاطب جنس مطالب شما را می‌شناسد و می‌داند چه زمانی و برای چه محتوایی به شما مراجعه کنید.

امضای شخصی خود را داشته باشید

لحن و ادبیات شما، شما را متمایز می‌کند و تبدیل به امضای شما می‌شود. چه سبک نوشتاری شما باشد، چه نحوه ارائه اطلاعات و چه هر چیز خاص دیگری، این‌ها امضای شما می‌شوند. حتما به آنچه شما را متفاوت می‌کند تکیه کنید. یادتان باشید همین تفاوت‌ها باعث ماندگاری شما در ذهن مخاطب می‌شود.

  • یو ما موضوعات هوش مصنوعی را با داستان‌های شخصی خود ترکیب می‌کند.
  • ادلی لولندو بر مشاوره کسب‌وکارهای کوچک تمرکز دار و اصلا کاری با صنایع بزرگ ندارد.

حوزه خود را پیدا کنید و آن را مال خود کنید. ثبات در پیام‌رسانی شما، شناخت و اعتماد را خلق و مخاطبان وفاداری را برای شما جذب می‌کند.

چیزهای مهم را اندازه بگیرید

چطور فالوورهای لینکدین خود را ماهانه ۱۰۰۰ نفر افزایش دهیم؟ (همراه مثال‌ها)

فراتر از اعداد معمولی نگاه کنید

لایک‌ها و نظرات خوب هستند، اما صورت‌حساب‌ها را پرداخت نمی‌کنند و به شما پول نمی‌دهند. ما هشدار می‌دهد: لایک‌ها بیشتر مساوی با موفقیت نیست. بر معیارهایی تمرکز کنید که با اهداف شما همسو هستند. این موارد می‌تواند مفید باشند:

  • بازدیدهای پروفایل: نشان‌دهنده علاقه به شما یا خدمات شما است.
  • درخواست‌های مستقیم از طریق لینکدین: منعکس‌کننده رشد شبکه و اعتبار شما است.
  • پیام‌های مستقیم لینکدینی: فرصت‌هایی برای تعامل عمیق‌تر و تبدیل اعتبار به فرصت و چشم‌اندازهای تجاری است.
  • کلیک‌ها یا ثبت‌نام‌های فرم‌های شما: اقدامات ملموسی که توسط مخاطبان شما انجام می‌شود.

اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید و تنظیم کنید

آکوستا رشد خود را به‌صورت هفتگی پیگیری می‌کند و می‌گوید: اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید. پیروزی‌های کوچک را جشن بگیرید. خواه افزایش ۵٪ در تعامل باشد یا ۵۰ ارتباط جدید، پیشرفت خود را باور کنید و برای آن ارزش قائل باشید.

نگاه کنید که چه کسانی را جذب می‌کنید. آیا دنبال‌کنندگان شما تصمیم‌گیرندگان، مشتریان بالقوه یا رهبران صنعت هستند؟ کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد. اگر به مخاطب هدف خود نمی‌رسید، آماده باشید تا استراتژی خود را تغییر دهید. از انعطاف نترسید. ۲۰۰۰ فالور با کیفیت و هدفمند بهتر از ۱۰۰۰۰ فالور نامشخص است.

افزایش کانکشن لینکدین با افزایش فالور متفاوت است

رشد در لینکدین موفقیتی یک‌شبه نیست؛ بلکه تلاشی مداوم و استراتژیک است. همان‌طور که آکوستا می‌گوید رشد در لینکدین آسان‌تر از همیشه است. پس شروع به ساختن کنید.

حتما بخوانید: روش‌های استفاده از لینکدین برای توسعه سازمانی و استخدام

در آخر بد نیست به این نکته طلایی تأکید کنیم که افزایش کانکشن لینکدین با افزایش فالور متفاوت است. کانکشن یک ارتباط دو طرف با امکان ارتباط دو طرفه است، اما فالور در واقع دنبال کننده‌ای است که مثل هوادار شما است. افزایش فالور یک استراژی کلی دارد، اما گاهی ساختن کانکشن یا همان ارتباط شخص به شخص و سوژه به سوژه متفاوت است. هر چند اگر شروع به جذب فالور کنید، کانکشن هم ساخته خواهد شد.

افق و الگوریتم لینکدین همیشه در حال تغییر است، اما با تغییر، فرصت نیز خلق می‌شود. ثبات، اصالت و تعامل موثرکلیدهای شما برای باز کردن رشد نمایی هستند.

به یاد داشته باشید، هر کارشناسی روزی مبتدی بوده است. تولیدکنندگان محتوایی که پیشنهادشان را خواندید روزی از صفر شروع کردند. آن‌ها با پایبندی به پیام خود و ارائه مداوم ارزش، فالوورهای قابل توجهی جذب کردند.

تسلیم نشوید. موفقیت شما ممکن است در نتظار شما باشد! مسیر و چالش‌هایش را بپذیرید، این استراتژی‌ها را اجرا کنید و منتظر اوج‌گیری خود در لینکدین باشید.

 

دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت
دانایی؛ دانش روز، آموزش، کسب‌وکار، سلامت مجله اینترنتی دانایی؛ مقالات به روز علمی، مطالب آموزنده، کسب و کار، سلامت و سبک زندگیِ سالم، موفقیت در تحصیل، موفقیت و رشد فردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋