damapasplit

damapasplit

توسط ۲ نفر دنبال می شود

بررسی کلی کولر گازی های شرکت گری Gree

اگر قصد خرید کولر گازی را دارید حتما تا به حال نام گری را شنیده اید. این شرکت محبوب که دهه هاست در حال تولید سیستم های خنک کننده می باشد در کشور ما یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند ها بوده و محصولاتش از تنوع بالایی برخوردار بوده و به همین خاطر در هر مکانی قابل استفاده هستند. در ادامه این پست قصد بررسی کلی اسپلیت گازی های گری را داریم.

تنوع بی نظیر

یکی از دلایل محبوبیت بالای کولر های گری تنوع مدل های آن است چه از دسته بندی کولر و چه از نظر سری و سایز و ظرفیت سرمایشی و شما می توانید کولری که نیاز دارید را تهیه کنید. 

دسته بندی محصولات این شرکت :

کولر های دیواری

کولر های پرتابل

کولر گازی ایستاده

تنوع ظرفیت و سری :

کولر گازی های دیواری گری که پر فروش ترین هستند در سایز های گوناگونی تولید می شوند از 9000 بی تی یو تا60000 را ساپورت می کنند و در واقع برای محیط هایی با مساحت 15 تا 2000 متر مربع و بیشتر مناسب هستند در ضمن برای سوله های بزرگ قابلیت مولتی اسپلیت شدن را دارند.

یونیت داخلی و خارجی

یونیت خارجی گری به صورت کاملا مهندسی شده طراحی شده است و در بدنه ای کوچک قطعات زیادی جای داده شده اند که نصب را راحت می کند. این یونیت بدنه ای با کیفیت دارد که نه تنها در برابر ضربه و خط وخش مقاوم است بلکه نور خورشید و رطوبت روی ان تاثیری ندارد و تا دراز مدت ظاهر خودش را حفظ می کند. کیفیت بالای بدنه یونیت سبب حفاظت بهتر از قطعات و خصوصا کمپرسور می شود. 

یونیت داخلی به زیبایی طراحی شده است و در رنگ های رایج و محبوب عرضه شده است سایز جمع و جوری دارد و با دکوراسیون داخلی خانه تداخلی نخواهد داشت از سویی مقاومت بالایی نیز دارد.

قابلیت های هوشمند

کولر گازی گری قابلیت های هوشمند زیادی دارد که سبب راحتی و آسایش کاربر می شوند از توربو کار کردن گرفته تا عیب یابی خودکار و تنظیم شدت باد و رطوبت و..به صورت خودکار.

کمپرسور قدرتمند و پر بازده

یکی از نقاط قوت محصولات گری کمپرسور های عمدتا روتاری آن ها می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارند و با کیت اینورتر مصرف بسیار کمی دارند این یعنی شما هزینه های بسیار کمی بابت انرژی و برق را متحمل خواهید شود.سینوسی کار کردن سیستم طول عمر بیشتر موتور وسایز قطعات را به دنبال خواهد داشت. 

سایر مزیت های اسپلیت گری :

کار کردن با صدای بسیار کم به خصوص در هنگام خواب یکی از مزیت های بزرگ این دستگاه ها می باشد.

گاز مبرد R410a و کاملا سازگار با محیط زیست.

سیستم عیب یابی خودکار که تعمیر و سرویس دستگاه را ساده و سریع میکند.

استارت خودکار

خاموش شدن دستگاه پس از خروج فرد از اتاق ( پس از نیم ساعت )

نمایشگری که داده های دما و رطوبت و...را نشان می دهد.

ریموت کنترل مجزا و امکان کنترل دستگاه با گوشی

 

 

damapasplit
damapasplit

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋