mahboobeh

mahboobeh

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اشنایی با سرورهای اچ پی

سرور HP نام کامل آن HPE Servers بوده و محصول شرکت Hewlett Packard Enterprise در آمریکا است. سرور که در واقع قلب شبکه شماست، وظیفه انتقال اطلاعات، پردازش، ذخیره و تخصیص منابع شبکه را بر عهده دارد. شرکت HP محصولات سازمانی خود را با نام HPE به بازار عرضه کرد. این سرورها طیف وسیعی از محصولات را شامل می شوند.

وقتی نام سرور HP ذکر می شود، بسیاری از کاربران ناخودآگاه به فکر سرورهای بزرگ و مراکز داده بزرگ می افتند. اگرچه این تصویر درست است اما شرکت HPE انواع سرورها و قطعات سرور را تولید می کند. همه این محصولات در وب سایت HPE ارائه شده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سرور hp میتوانید به سایت دالمن افزار پارسه مراجعه نمایید.

تعدادی از سرورهای اچ پی عبارتند از:

سرورML

سرورDL

سرورBL

میکرو سرور

سرور سینرژی

در بین انواع سرور اچ پی، سرورهای DL کاربرد بیشتری داشته و از محبوبیت بالاتری برخوردار است.برای اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت حافظه ssd سرور به https://dap.co.ir/shop/3713-server-ssd/ مراجعه نمایید.

 

درباره  HPE

HPE یا Hewlett Packard یک شرکت بزرگ در زمینه تولید سرور و سایر تجهیزات الکترونیکی است که در بیش از 170 کشور جهان نمایندگی دارد. درآمد سالانه این شرکت معادل 90 میلیارد دلار است.

این شرکت در سال 2010 با بیش از 300000 کارمند در سراسر جهان نزدیک به 130 میلیارد دلار درآمد کسب کرد و یازدهمین شرکت بزرگ در لیست 500 شرکت سودآور آمریکا است. این شرکت در سال 1939 با سرمایه 538 دلار در پالو آلتو، کالیفرنیا توسط بیل هیولت و دیو پاکارت تأسیس شد. دو مؤسس این شرکت مهندسان برق بودند.

این شرکت در ابتدا نوسانگر صوتی HP200A را برای شرکت والت دیزنی طراحی کرد. سپس به سراغ انواع دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی و غیره رفت.

در دهه 1970، اولین سرور به نام HP3000 را راه اندازی کرد. اما مورد استقبال قرار نگرفت و به سرعت از بازار خارج شد.

یک دهه و نیم بعد، در سال 1984، این شرکت چاپگرهای خود را وارد بازار کرد که موفقیت زیادی برای آنها به همراه داشت.

در سال 1987، این شرکت به سیلیکون ولی نقل مکان کرد و با خرید Compaq در سال 2002، حضور پررنگی در صنعت الکترونیک به دست آورد.

این شرکت طیف گسترده ای از تجهیزات الکترونیکی را در قالب ماشین های اداری، تجهیزات صوتی و تصویری، سرورها و برخی تجهیزات ارتباطی خاص وارد بازار کرده است. در ایران شرکت های گوناگونی وجود دارند که محصولات و تجهیزات این برند را به فروش میرسانند. شرکت دالمن افزار پارسه یکی از شرکت ها با سابقه طولانی در این زمینه می باشد که به صورت بیست و چهارساعته از خریداران خود پشتیبانی می کند. 

شما میتوانید برای خرید ssd سرور اچ پی به اینجا مراجعه کرده و از مشاوره رایگان(021-43629) این شرکت استفاده نما

mahboobeh
mahboobeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋