عروسک باز

عروسک باز

توسط ۱ نفر دنبال می شود

4 اسباب بازی برتر پسرانه در ایران

اسباب بازی های پسرانه

4 اسباب بازی پسرانه خیلی باحال هست که قطعاً هر پسری از یکی از اونها خوشش میاد. امروز هر کدوم از این 4 اسباب بازی رو معرفی می کنیم. جایی رو که می تونید تهیه شون کنید رو هم معرفی می کنیم تا بتونید توی زمان صرفه جویی کنید.

شماره 4: اسباب بازی سگهای نگهبان

اسباب بازی سگهای نگهبان از روی کارتون پاپاترول ساخته شده. احتمالاً کارتون پاپاترول رو دیدید اما اگه ندیدید در همین حد بدونید که قصه این کارتون درباره یه گروه از سگ هاست که با همدیگه همکاری می کنن تا به دیگران کمک کنن. مثلا مارشال سگ آتشنشانه و یه سگ دیگه هم هست که غریق نجاته و الی آخر. کارتون جالبیه چون توانایی هر کدومشون واقعیه نه تخیلی. تازه به بچه ها هم یاد می ده که با همکاری هم می تونن کاری رو از پیش ببرن. این روز ها که خیلی این کارتون محبوب شده . یه مجموعه از سه تا از شخصیت های پاپاترول توی دالیدل دیدم که با توجه به قابلیت ها و کیفیتش قیمتش واقعاً عالی بود. اگه خواستید ببینیدش روی لینک زیر کلیک کنید:

اسباب بازی سگهای نگهبان

شماره3: ساعت اسباب بازی بن تن

بن تن هم یه کارتون دیگه است که بیشتر پسرها بهش علاقه دارن. اما سگهای نگهبان رو هم پسر ها دوست دارن هم دخترها. بن تن یه ساعت داره که با اون می تونه به موجودات خاصی تبدیل بشه. برای همین خیلی از پسرها عاشق ساعت اسباب بازی بن تن هستند. روی لینک زیر کلیک کنید تا ساعت اسباب بازی بن تن با قیمت خیلی ارزان را ببینید:

ساعت اسباب بازی بن تن

شماره 2: اسباب بازی لگو مرد عنکبوتی

شخصیت مرد عنکبوتی یا همون اسپایدر من رو دیگه همه می شناسن. همه هم می دونن که بچه ها چقدر عاشق مرد عنکبوتی اند. یکی از انواع اسباب بازی های مرد عنکبوتی که خیلی هم خاص و باحاله لگو مرد عنکبوتیه. توی لینک زیر لگو مرد عنکبوتی توی 6 تیپ مختلف وجود داره که خیلی باحاله و قیمت هم نسبت به خیلی سایت های معروف ارزون تره:

اسباب بازی مرد عنکبوتی

شماره1: اسباب بازی مرد عنکبوتی بتمن و سوپرمن

یه مجموعه از ابرقهرمان ها آرزوی قلبی هر پسر بچه ایه. یه مجموعه ای که 3 تا قهرمان خیلی جذاب توش باشه یعنی اسباب بازی بتمن و سوپرمن و مرد عنکبوتی. یه هدیه فوق العاده است که هیچ وقت اون بچه فراموشش نمی کنه!!! توی لینک زیر یه مجموعه از اسباب بازی سه تایی بتمن و سوپرمن و مرد عنکبوتی هست که ارتفاع هر کدومشون 30 سانتی متره قابلیت حرکت مفاصل رو هم دارن و می تونن نورافشانی هم بکنن. با تموم این همه مزیت قیمتش واقعاً عالیه !!!

اسباب بازی بتمن و سوپرمن         

عروسک باز
عروسک باز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋