crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

توکن چیلیز چیست؟

 

سکه چیلیز یک رویای واقعی برای همه هواداران باشگاه های ورزشی به ویژه فوتبال است. طرفداران آتشی که این ارز دیجیتال را خریداری می کنند، می توانند بازیکن مورد علاقه خود را از نزدیک ملاقات کنند، در تصمیم گیری های باشگاهی نقش داشته باشند و حتی از این راه کسب درآمد کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که ارز دیجیتال چیلی چیست و چه کاربردی دارد؟ در آینده با ما همراه باشید.
این سکه بر اساس شبکه ERC20 در بلاک چین Chillies متولد شد. الکساندر دریفوس (الکساندر دریفوس) یکی از بنیانگذاران این توکن است و همچنین به عنوان مدیر عامل Socios.Com فعالیت می کند. این توکن به کاربران امکان می دهد NFT های انتخابی خود را در بازار Chiliz Socios خریداری کنند. پلتفرم Socios.com به طرفداران اجازه می دهد تا NFT های مرتبط با یک تیم ورزشی یا برند خاص را خریداری کنند.

Socios یک اکوسیستم با ویژگی های کامل از توکن هواداری است. وب سایت و اپلیکیشن Socios قابلیت خرید و فروش NFT ها، برنده شدن در این NFT ها در مسابقات مختلف و حتی مبادله آن ها با سایر کاربران را دارد. این سایت در حال حاضر NFT های مارک دار را برای بیش از دو تیم ورزشی و ورزشی ارائه می دهد.

این سکه دارای یک چشم انداز روشن و یک استراتژی تجاری خاص بر اساس توکن های فن است. اگرچه ارزهای دیجیتال و NFT می توانند به روش های بی شماری مورد استفاده قرار گیرند، ارزهای دیجیتال به عنوان یک فناوری قدرتمند درآمدزایی برای باشگاه های ورزشی و حتی باشگاه های هواداران دیده می شوند.

بهترین طرفداران NFT ارزش خود را در صنعت بازی ثابت کرده اند. این توکن‌های غیرقابل جایگزین به کاربران اجازه می‌دهند تا سطح بالاتری داشته باشند، پروفایل خود را سفارشی کنند و به اهداف درون بازی دست یابند. این سکه در استفاده از این فناوری برای حمایت از تیم های ورزشی و هواداران آنها بسیار موفق بوده و پیشرو بی چون و چرای بازار است. Socios نمونه ای از استفاده نوآورانه از فناوری NFT است. این توکن با استانداردهای ERC20 و BEP20 سازگار است. CHZ همچنین به عنوان توکن TRC-20 در بلاک چین Tron موجود است.

نحوه استفاده

دو روش اصلی برای استفاده از پلتفرم وجود دارد که در زیر توضیح می دهیم.

ابتدا می توانید در جامعه اقتصادی Socios شرکت کنید. از Socios Market دیدن کنید، برای تیم مورد علاقه خود، فان توکن بخرید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

گزینه دوم راهنمایی برای خرید فلفل تند به عنوان سرمایه گذاری است. طرح کسب و کار این ارز در برابر نوسانات در بازار ارزهای رمزپایه انعطاف پذیر است و این امر باعث می شود که ارز دیجیتال چیلیز برای سرمایه گذارانی که به دنبال به حداقل رساندن فراز و نشیب ارزهای اصلی بازار هستند و به دنبال ریسک سرمایه گذاری کمتری هستند، جذاب باشد.

کیف پول های مناسب

کیف پول‌های سخت‌افزاری به دلیل امنیت بالا و ذخیره‌سازی آفلاین دارایی‌های دیجیتال همواره در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال بسیار محبوب بوده‌اند. البته کیف پول لجر یکی از بهترین ها برای ذخیره سازی است.

در بخش کیف پول های نرم افزاری، TrustVault به دلیل رایگان بودن و استفاده آسان، اولین انتخاب کاربران برای ذخیره ارز دیجیتال Chiles است. در کنار TrustVault، کیف پول اتمی دومین گزینه برای کاربران برای ذخیره این توکن است. کیف پول چیلیز باید از امنیت و شهرت لازم و کافی برخوردار باشد.

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋