آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو

آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو

علاقه مند به موضوعات آرایشی و معرفی انواع برند و شرکت تولید کننده محصولات ایرانی و خارجی idat.ir @cosmeticmag
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

چگونه یک مانیکور حرفه ای برای ناخن در خانه انجام دهیم (بخش اول)

بخش اول از آموزش :با آموزش مانیکور حرفه ای برای ناخن در هزینه خود صرفه جویی کنید. (مشاهده بخش دوم)

 

از مانیکور ژلی گرفته تا نکات فرانسوی گرفته تا طراحی ناخن های مد روز ، سفرهای منظم به سالن ناخن محلی شما می تواند راهی عالی برای مراقبت از خود باشد . اما همیشه عملی نیست ... یا در این مرحله حتی یک گزینه نیست. یادگیری نحوه انجام مانیکور در خانه، درست مانند افراد حرفه ای، تضمین می کند که هر زمان که بخواهید ناخن هایی با کیفیت سالن خواهید داشت. به علاوه، رعایت روال زیبایی منظم می تواند درمانی باشد.

بنابراین، برای کمک به شما برای ایجاد آن مانیکور شایسته اینستاگرام، ما از میس پاپ ، هنرمند مشهور ناخن، که با نام هایی مانند رجینا کینگ و اشلی گراهام کار کرده است، استفاده کردیم تا بهترین نکات، ابزارها و تکنیک های خود را برای انجام مانیکور ارائه دهد. در خانه - از جمله روش منحصر به فرد خیساندن ناخن. این راهنمای گام به گام آسان برای انجام یک مانوی حرفه‌ای – که در واقع ماندگاری بیشتری دارد – با پر کردن ناخن‌های شما شروع می‌شود و با لاک‌های عالی بهاری یا تابستانی ، به‌علاوه برخی از هنرهای ساده ناخن، اگر احساس جاه‌طلبی می‌کنید، به پایان می‌رسد.

 

مرحله 1: این ابزار ضروری مانیکور را جمع آوری کنید.

*توپ های پنبه ای ، گرد یا مربعی
*سوهان ناخن
*میله های مانیکور
*گیره کوتیکول و پاک کننده کوتیکول
*کت پایه
*لاک ناخن
*ناخن روب لهستانی
*روکش شفاف
*قطره های خشک سریع
*مواد جایزه: مداد و سنجاق سر گرد


مرحله 2: لاک های قدیمی روی ناخن های خود را پاک کنید.

این باید ناگفته نماند، اما شروع مانیکور خود با یک بوم تمیز به نام ناخن های لاک نشده ضروری است. اگر لاک معمولی می پوشید ، از توپ های پنبه ای و - حدس زدید - یک پاک کننده ملایم برای پاک کردن آن استفاده کنید. اگر روی ژل لاک دارید، از کیت مخصوصی برای پاک کردن رنگ استفاده کنید.

 

مرحله 3: ناخن های خود را به هر شکلی که می خواهید سوهان بزنید.

نکته کلیدی در اینجا این است که ناخن های خود را در یک جهت سوهان بزنید.

خانم پاپ می‌گوید: «اگر فایل‌ها را به جلو و عقب برگردانید، ریز پارگی‌هایی ایجاد می‌کنید که می‌تواند منجر به شکستگی شود. در عوض، انگشت خود را به طور مداوم فقط به یک طرف بکشید.

 

مرحله 4 (اختیاری): ناخن های خود را صاف کنید، اما فقط در صورت نیاز.

او می‌گوید: اگر ناخن‌هایتان پوسته می‌شوند یا پوسته پوسته می‌شوند، به آرامی ناخن‌هایتان را در یک جهت صاف کنید. اگر نه، می توانید این مرحله را رد کنید.

خانم پاپ اضافه می کند که او معمولاً ناخن ها را صاف نمی کند زیرا لایه بالایی را که غنی ترین کراتین است، می کند.

او می‌گوید: «دلیل اینکه افراد قبل از استفاده از لاک معمولی ناخن‌ها را صاف می‌کنند این است که به ماندگاری بیشتر لاک کمک می‌کند. با این حال، انجام این کار، روغن های طبیعی روی ناخن را از بین می برد.

 

مرحله 5: یک پاک کننده کوتیکول را روی لبه های بیرونی ناخن خود بزنید.

این کار به آرامی پوست خشک توسط کوتیکول را نرم و لایه برداری می کند و به عقب راندن آن آسان تر می شود. یک جایزه اضافه شده؟ خانم پاپ دریافت که پاک کننده کوتیکول می تواند به از بین بردن لکه های زردی که پس از پاک کردن رنگ های تیره لاک ناخن ایجاد می شود نیز کمک کند.

او راهنمایی می کند: "برداشت کننده کوتیکول را روی ناخن طوری رنگ کنید که انگار یک لایه پایه یا تاپ کت است. بگذارید چند دقیقه بماند و سپس به آرامی با انگشت خود آن را بمالید و با پنبه پاک کنید."

 

مرحله 6: کوتیکول های خود را با استفاده از یک چوب مانیکور با سر نخی به عقب فشار دهید.

این یک اطلاعیه خدمات عمومی است: کوتیکول های خود را نبرید. خانم پاپ می گوید هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد. او هشدار می دهد: "بریدن کوتیکول - که مهر و موم بین بستر ناخن و بدن شما است - شما را در معرض عفونت قرار می دهد."

همچنین، اگر به کوتاه کردن کوتیکول‌هایتان ادامه دهید، در معرض خطر ایجاد پوست ناهموار و گل‌آلود در اطراف ناخن‌تان قرار می‌گیرید – و هیچ‌کس هم چنین چیزی را نمی‌خواهد. در عوض، به پاک کننده کوتیکول بچسبید.

آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو
آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو علاقه مند به موضوعات آرایشی و معرفی انواع برند و شرکت تولید کننده محصولات ایرانی و خارجی idat.ir @cosmeticmag

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋