کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

ابرآروان به ۳۰۰ استارتاپ خدمات رایگان ارائه می کند

ابرآروان در پی امضای تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فناوری اطلاعات متعهده شده تا خدمات رایگان ابری را به ۳۰۰ استارتاپ در دوره‌ی ۶ ماه ارائه کند. 

ابرآروان در تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان فناوری اطلاعات به امضا رسیده، متعهد شده تا در دوره‌ی ۶ ماهه، خدمات رایگان و تخفیف‌داری را به ۳۰۰ استارتاپ ارائه کند. براساس اطلاعات ارائه شده، ابرآروان به ۳۰۰ استارتاپ ازطریق سامانه‌ی موسوم به ایران‌ نوآفرین و پس از تأیید سازمان فناوری اطلاعات، خدمات ارائه خواهد داد.

این خدمات شامل دو دوره‌ی ۶ ماهه می‌شود که دوره‌ی اول شامل ارائه‌ی رایگان خدمات شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN) و امنیت ابری به‌رایگان تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال برای هر متقاضی است. همچنین در دوره‌ی ۶ ماهه‌ی دوم، این استارتاپ‌ها می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی تا سقف ۸۰ میلیون ریال استفاده کنند. 

ابرآروان همچنین اعلام کرده که درصدد است تا رویداد-مسابقه‌ی ابربازی را برای حمایت از تولید و عرضه‌ی ایده‌های نو در محصولات ابری و استفاده از آن برای ایجاد فرصت آموزشی برابر در حوزه‌ی آی‌تی برای نوجوانان اشاره کرد. 

درکنار تفاهم‌نامه ارایه‌ی خدمات در طرح «ایران نوین»، ابر آروان با ۹ شتاب‌دهنده شامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فضای کار اشتراکی باکس، پارادایس هاب، تریگ آپ، خانه نوآوری، دیموند، فینوا ، تیوان و امید تفاهم‌نامه‌ی همکاری دارد که براساس آن، استارتاپ‌های معرفی شده از این شتاب‌دهنده‌ها می‌توانند به‌مدت ۶ماه از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا و امنیت ابری آروان به رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋