کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

سامسونگ و هواوی بازار گوشی های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده اند

سامسونگ و هواوی بازار گوشی‌های هوشمند سازگار با 5G را تصاحب کرده‌اند

در حال حاضر ۹۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند سازگار با 5G در اختیار ۵ شرکت ازجمله سامسونگ، ویوو، شیائومی، هواوی و اوپو قرار دارد.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که طی سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ شرکت سامسونگ توانسته بیشترین تعداد گوشی هوشمند سازگار با ارتباطات 5G را بفروشد. با این حال، در میان ۵ شرکت برتر که بیشترین تلفن هوشمند 5G را در سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ فروخته‌اند، تنها شرکت سامسونگ به چشم می‌خورد که کره‌ای است و ۴ شرکت دیگر را غول‌های فناوری چینی تشکیل می‌دهند.

سامسونگ توانسته در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ در حدود ۸/۳ میلیون گوشی هوشمند سازگار با فناوری ارتباطات 5G بفروشد و ۳۴/۴ درصد از بازار تلفن‌های هوشمند 5G را به دست بگیرد. در جایگاه دوم هواوی قرار دارد که ۸ میلیون تلفن هوشمند 5G فروخته و ۳۳/۲ درصد از بازار را در اختیار دارد.

آمار فروش گوشی های هوشمند 5G

شرکت ویوو با فروش ۲/۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند 5G درحدود ۱۲ درصد و شرکت شیائومی نیز با فروش ۲/۵ میلیون تلفن هوشمند 5G در حدود ۱۰/۴ درصد از بازار را در اختیار دارد. در جایگاه پنجم نیز شرکت چینی اوپو قرار گرفته که ۱/۲ میلیون گوشی هوشمند سازگار با فناوری 5G فروخته است و درحدود ۵ درصد از بازار چنین محصولاتی را در دست خود دارد.

جالب است بدانید ۹۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند 5G در اختیار ۵ شرکت سامسونگ، شیائومی، اوپو، هواوی و ویوو قرار دارد و تنها ۵ درصد (۱/۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند) سهم شرکت‌های دیگر می‌شود.

در این بین مجموع گوشی‌های هوشمندی که سامسونگ در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ فروخته است به ۲۴/۱ میلیون دستگاه می‌رسد که ۸/۳ میلیون عدد از آن‌ها سازگار با فناوری 5G هستند.

با این حال، گسترش بیماری کرونا به افت فروش گوشی‌های هوشمند ختم شده است؛ زیرا کاربران بسیاری تمایل خود را به خرید تلفن هوشمند جدید از دست داده‌اند و همچنین بسیاری از مناطق دنیا هنوز به تکنولوژی ارتباطات 5G دسترسی ندارند و به همین علت به‌جای خرید دستگاهی گران‌قیمت به سراغ محصولات ارزان‌تر می‌روند.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋