کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

باشگاه مشتریان تپسی راه اندازی شد

باشگاه مشتریان تپسی راه‌اندازی شد

تپسی باشگاه مشتریان خود با نام «سفینه تپسی» را رونمایی کرد که ازجمله‌ قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی اپلیکیشن تغییریافته‌ی این سرویس است. 

پس از آنکه تپسی لوگو جدیدش را رونمایی کرد، اعلام شد اپلیکیشن این سرویس نیز با به‌روزرسانی جدید، شاهد قابلیت‌های جدیدی خواهد بود. حال تپسی اعلام کرده است از‌این‌پس کاربران می‌توانند از باشگاه مشتریان این سرویس با عنوان «سفینه تپسی» استفاده کنند. 

«سفینه تپسی» یا باشگاه مشتریان این شرکت با هدف قدردانی از مسافران وفادار این تاکسی اینترنتی و افزایش حس تعلق به برند تپسی طراحی شده است و تمامی کاربران تپسی می‌توانند پس از به‌روزرسانی این اپلیکیشن، در آن ثبت‌نام کنند.

اعضای باشگاه مشتریان یا «سفینه تپسی» به چهار سطح با نام‌های زمین، ماه، خورشید و کهکشان تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی براساس تعداد سفرهایی است که کاربران تپسی با این تاکسی اینترنتی کرده‌اند. مسافران این تاکسی اینترنتی با عضویت در «سفینه‌ تپسی» به نسبت قرارگرفتن در هریک از سطوح تعیین‌شده و به‌ازای مبلغ پرداخت‌شده برای هزینه‌ی سفر در تپسی امتیاز می‌گیرند. امتیاز‌های ثبت‌شده این قابلیت را به هریک از کاربران می‌دهد تا از تخفیف‌ها و مزایای تپسی و سایر کسب‌و‌کارهای همکار تپسی در این پروژه استفاده کنند.

در باشگاه مشتریان تپسی، برندهایی چون دیجی‌کالا، پارس‌آنلاین، تخفیفان، چیلیوری، تیوال، سینماتیکت، گلیتال و نوار محصولات خود را به اعضای این باشگاه با تخفیف ارائه می‌دهند. باشگاه مشتریان اولین قابلیت تازه‌ای است که در جدیدترین نسخه‌ی تپسی رونمایی شده است. بنا‌بر اعلام این شرکت، قابلیت‌های جدید دیگری نیز به‌زودی به کاربران تپسی ارائه خواهد شد.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋