سدان سوپرلوکسترین بنتلی با کابین جدید از سال جاری تولید خواهد شد. این محصول بهعنوان نسخهی چهاردر از بنتلی کنتیننتال، فضای داخلی بسیار تجملی و منحصربهفرد خواهد داشت.
نسل سوم فلایینگ اسپور از سال ۲۰۱۹ در سبد بنتلی وجود دارد تا ترکیبی از یک سدان سوپرلوکس با راحتی بسیار عالی و حس اسپرت در تواناییهای فنی باشد. این خودرو در جدیدترین نسخه، کابین زیباتری خواهد داشت تا نسبت به دیگر محصولات تاریخ بنتلی، پیچیدهتر و چشمگیرتر بهنظر رسد.
در هر نمونه از فلایینگ اسپور ۲۰۲۰، تعداد ۳۵۰ قطعه تمامچرم به ۶۰ تجهیز مختلف داخل کابین متصل شده است. امروزه ۱۴۱ نفر از پرسنل کارآزمودهی بنتلی که بعضی از آنها در محلهایی با ۳ کیلومتر فاصله حضور دارند، مونتاژ ادوات مختلف کابین را انجام میدهند. چرم مورد استفاده در فلایینگ اسپور، حاصل از گاوهای پرورشیافته در شمال اروپا است که تحت شرایط خاص و کاملا کنترلشده، نگهداری میشوند.
روند استخدام و کارآموزی در بنتلی، پیچیده است. پس از گزینش اولیه، حداقل ۵ ماه طول میکشد تا یکی از استادکاران بنتلی، پرسنل استخدامشده در بخش ساخت و نصب تجهیزات فضای داخلی را به سطح فنی مورد قبول شرکت برای مونتاژ فلایینگ اسپور برساند.
در خودرویی با استاندارد فلایینگ اسپور، فرمان دارای اهمیت ویژه با بیشترین پیچیدگی در ساخت است. مدیران بنتلی، نوع دوخت و کیفیت چرمکاری این قسمت را در دنیا بینظیر میدانند. این ادعای بزرگ، البته نیازمند تحقیق کارشناسی است؛ اما میتوان بنتلی را شایستهی آن دانست. نوع دوخت ضربدری و برشهای چرم که در حاشیه داخلی فرمان بنتلی فلایینگ اسپور وجود دارد، با ماشینهای خیاطی خودکار حاصل نمیشود. دوخت و دوز این قسمت برای هر استادکار بنتلی، حدود ۳/۵ ساعت زمان میبرد.
برای دوخت پوشش صندلیها نیز، ۱۲ ساعت زمان لازم است. لوگوی بنتلی در استراحتگاه بازو و محافظ پشت سر، از معدود قسمتهای کابین هستند که توسط ماشین دوخته میشود. نماد تجاری شرکت سازنده بهتنهایی، از ۵,۱۰۳ کوک خیاطی تشکیل شده است.
پاسخ ها