chidemanbartaar

chidemanbartaar

اهمیت استفاده از صندلی اداری طبی چیست؟

صندلی اداری طبی نوعی از صندلی های اداری محسوب می شود که دارای قابلیت ها و ویژگی های مهمی است که به سلامتی بدن بسیار کمک می نماید و می توان گفت که جز برترین های این صنعت به حساب می آید. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که صندلی های طبی چه تفاوت هایی با صندلی اداری کارمندی دارد؟ و یا کدام صندلی طبی بهتر است؟ اهمیت استفاده از صندلی طبی چیست؟ قبل از هر چیز ابتدا باید در رابطه با صندلی اداری طبی مشخصاتی را به شما کاربران ارائه کنیم و بعد از آن به سراغ ویژگی ها و قابلیت های آن بپردازیم.

صندلی طبی یا ارگونومیک صندلی است که بر اساس مهندسی روز دنیا طراحی و تولید شده است و جز برترین صندلی ها و پرفروش ترین آنها در بازار ایران و جهان به شمار می رود. بیشترین استفاده از صندلی های اداری طبی در اداره ها ، شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد و مناسب برای استفاده تمامی افراد است و مانع از بروز هر گونه درد و امراض می شود و به نوعی جز بهترین های صنعت مبلمان اداری به شمار می رود. استفاده از این نوع صندلی ها باعث می شود کارمندان کمتر اظهار خستگی نمایند که این عامل باعث افزایش بهره وری و بازدهی آنان می شود. بنابراین در انتخاب یک صندلی مناسب، در کنار عواملی همچون زیبایی ظاهری، باید عامل طبی بودن این صندلی ها را نیز زیر نظر داشته باشیم.

 

 

عمده دلایل استفاده از صندلی اداری طبی چیست؟

همان طور که در بالا به آن اشاره شد بیشترین استفاده از صندلی های طبی برای ادارات و شرکت ها می باشد و کارمندان می توانند با استفاده از این نوع صندلی های اداری احساس خستگی کمتری نمایند و همین علت باعث می شود که موفقیت آنان روز به روز افزایش یابد و راندمان کاری نیز افزایش پیدا کند البته به این نکته توجه داشته باشید که صندلی های طبی یا ارگونومیک کمی گرانتر از سایر صندلی های اداری می باشد اما می تواند با طول عمر بالا و همچنین بهره وری بیشتر به کسب و کار شما رونق ببخشد و با خرید صندلی اداری طبی می توانید یک بار هزینه کرده و چندین سال از آن استفاده نمایید.

نکته :

قبل از خرید بهترین صندلی اداری طبی می بایستی طرز درست نشستن را فرا بگیرید زیرا با اشتباه نشستن حتی بر روی صندلی طبی نیز دچار مشکلاتی مانند کمر درد ، درد های عضلانی ، گردن درد و ستون فقرات ، مچ درد و درد در نواحی نشیمنگاه می شود. سعی بر این داشته باشید که به صورت طولانی مدت یک جا ثابت نشینید و پس از چند ساعت استفاده حتما شروع به راه رفتن نمایید تا خون در رگها جاری و از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

استفاده از صندلی های طبی اداری مناسب تمامی افراد می باشد و بهتر است قبل بروز هر گونه مشکل و درد از آنها استفاده نمایید و نگذارید تا درد ها به سراغ شما بیایند و بعد از صندلی اداری طبی استفاده نمایید.

صندلی اداری ایده آل و طبی چند ناحیه از بدن را پوشش می دهد و می توانید از بروز درد ها جلوگیری نمایید که این نواحی عبارتند از :

  1. کمر
  2. ستون فقرات
  3. گردن و دنبالیچه
  4. ران و زانو

به دلیل پهن بودن پشتی صندلی ها می توانید با آرامش تکیه گاه خود را تنظیم نمایید و کل پشت بدن را پوشش می دهد.

 

نکاتی که در زیر به آنها اشاره می شود جز مهمترین ویژگی ها و فاکتور ها در زمان خرید صندلی اداری طبی می باشد پس با دقت به آن توجه فرمایید.

اولین نکته : صندلی اداری طبی می بایستی دارای تنظیمات ارتفاع و جک های بالابر قوی باشد و می توانید به راحتی بسته به میزان قد آن را تنظیم نمایید که در حالت استاندارد و بسته به نوع میز استاندار خریداری شده این مقدار برابر با 40 تا 55 سانت از سطح زمین می باشد و تقریبا یک سوم از قد فرد استفاده کننده است.

نکته دوم: قسمت نشیمنگاه باید دارای پهنای مناسب و استاندارد باشد و این میزان از عرض صندلی اداری طبی از 45 سانت تا 50 متغییر است و باید نسبت به اندام شخص آن را خریداری نمایید.

نکته سوم : تکیه گاه یا پشتی صندلی طبی به دلیل ارگونومیک بودن دارای قوس و انحنای بدن می باشد و می توانید بر روی این صندلی ها احساس آرامش نمایید. از طرفی قابل تنظیم است و بسته به وزن می توانید آن را تنظیم نمایید.

نکته چهارم: متریال ساخت این نوع از صندلی های طبی باید مرغوب و دارای منافظ گذر هوا باشد و جریان هوا باعث می شود که تعرق کمتر و در نتیجه درد های نواحی مختلف بسیار کم شود و از طرفی طول عمر صندلی نیز بالاتر می رود.

 

 

نکته پنجم: پایه و چرخ های صندلی طبی بسیار روان و مستحکم باشد و به گونه ای عمل نماید تا فرد بتواند به راحتی جابجا شود.

نکته ششم : صندلی های اداری طبی باید دارای پشت گردنی و همچنین دسته باشد و بهتر است نسبت به اندازه میز آنها را خریداری نمایید . نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک.

نکاتی که در بالا ارائه شد را می توانید سرلوحه خرید خود قرار دهید و نسبت به آن خریدی راحت و سریع داشته باشید البته صندلی اداری طبی خیلی گران نیست و می توانید با مراجعه به سایت چیدمان برتر از تمامی محصولات ما دیدن نمایید و بهترین و با کیفیت ترین محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید و این نوید را به شما می دهیم که پایین ترین قیمت را به شما عزیزان ارائه می دهیم زیرا ما بدون واسطه و از کارخانه مستقیما محصولات را برای شما ارسال خواهیم نمود. قیمت ها را مقایسه کنید و می توانید برای مشاوره با ما در تماس باشید.

 

chidemanbartaar
chidemanbartaar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋