کیانام ارتباط

کیانام ارتباط

نمایندگی دوربین های اسفیورد : cctvgram.com

فروشگاه دوربین مداربسته

فروشگاه دوربین مداربسته کیانام ارتباط عرضه کننده انواع دوربین مداربسته برند اسفیود 

دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

CCTV یا همان Closed Circuit Television به معنای واقعی کلمه، یعنی “تلویزیون برای کاربران بسته” است. سیگنال دوربین‌های مداربسته مانند سیگنال تلویزیون به شکل آزاد توزیع نمی‌شود، اگر بخواهیم به شکل عملی نحوه ارتباط را توضیح دهیم بهتر است این گونه در نظر بگیریم که سیگنال بین یک مثلث در حال چرخش است یعنی سیگنال بین دوربین، دستگاه ضبط و مانیتور انتشار می‌یابد و تصویرهایی که ضبط شده است، برای افراد محدودی که اجازه دسترسی دارند به نمایش در می‌آید.

از کجا بفهمیم برای چه محیطی از چه دوربین مدار بسته ای استفاده کنیم؟

دوربین مداربسته با توجه به محیط های مختلف انواع گوناگونی هم دارد. به عنوان مثال دوربین مداربسته‌ای که برای محیط بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود با دوربینی که در محیط داخلی اتاق یک شرکت یا پارکینگ مسکونی قرار گرفته است، باید با هم فرق داشته باشند زیرا هر محیطی ابعاد و نوع دوربین خاصی را می‌طلبد. لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

کیانام ارتباط
کیانام ارتباط نمایندگی دوربین های اسفیورد : cctvgram.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋