rashinwebseo

rashinwebseo

نصب دوربین مداربسته جنوب تهران

جنوب تهران به مناطقی در تهران که از منظر موقعیت جغرافیایی در جنوب این شهر واقع شده اند، گفته می‌شود. تمام بافت شهر تهران به وسیله اتوبان‌ها، مترو و BRT به هم دوخته شده و فاصله امکانات جنوب شهر و جنوب شهر به شدت کم شده است. این محله ها عمدتاً بافتی سنتی و مذهبی و ملی دارند و اغلب ساکنان آن از قشر متوسط شهر هستند. از جملهٔ این محله‌ها می‌توان به شوش، راه‌آهن، مولوی، دروازه غار، جوادیه، فلاح، نازی‌آباد، شهرری، کوی سیزده آبان، تختی، بازار تهران، نعمت آباد و خزانه اشاره کرد.

نصب دوربین مداربسته جنوب تهران توسط شرکت ایمن شبکه هوشمند با فعالیت در زمینه واردات، تولید، فروش مستقیم و نصب دوربین مدار بسته و خدمات پس از فروش تا به امروز توانسته با کسب تجربه بیش از صد ها پروژه نظارت تصویری، نیروهای متخصصی را تربیت کند که تنها با اجرای پروژه ها رضایت کامل را از مشتریان خود داشته باشیم و تا همیشه در کنار آنان قرار بگیریم.

 

 

این مجموعه با نصب انواع دوربین مدار بسته دیجیتال و آنالوگ HD و دیگر مدل های آن همیشه این امید را در مشتریان خود قرار می دهد که کاری بسیار شیک، حرفه ای و تخصصی را برای آنان به ارمغان آورد. با نصب دوربین مدار بسته از طرف ما می توانید انتقال تصویر رایگان و ۱۸ ماه گارانتی تعویض محصولات Infinity با ضمانت و گارانتی ۱۸ ماه دوربین هایک ویژن را برای نصب دوربین مداربسته جنوب تهران داشته باشید.

نصب این دوربین ها در مغازه ها، بانک ها، حیاط خانه، درون خانه و  انجام می شود. باید بدانید نصب این دوربین ها امنیت فضای ساختمان شما را بسیار بیشتر می کند، و به همین دلیل بسیاری از افراد آنها را در فضای مورد نظر خود نصب می کنند. وجود دوربین های مداربسته در فضاهای آزاد و فضاهای بسته بسیار ضروری می باشد و از آنجایی که امنیت در جامعه بسیار اهمیت دارد، بیشتر مردم تلاش می کنند با نصب دوربین های مداربسته مکان های مورد نظر خود را کنترل نمایند.

 

 

بنابراین یکی از نیازهای منازل در تهران نصب دوربین مداربسته برای منازل آنها و استفاده از دوربین مداربسته است؛ با توجه به اینکه فروشگاه دوربین مداربسته ایمن نت دارای تعداد زیادی نصاب با تجربه و متبحر در جنوب تهران است شما میتوانید با استفاده از نصاب دوربین مداربسته این مجموعه از خدمات این مجموعه استفاده نمایید و تمام نیازهای خود برای نصب دوربین مداربسته جنوب تهران را برطرف سازید؛ همچنین جهت نصب دوربین مداربسته در جنوب تهران و یا پشتیبانی دوربین مداربسته در جنوب تهران میتوانید با نصاب متخصص این منطقه تماس بگیرید.

سه عامل مهم در هزینه کلی یک سیستم دوربین مداربسته


1. برند سازنده دوربین مداربسته
اولین و مهمترین عاملی که بر قیمت نهایی سیستم مدار بسته تاثیر می گذارد برند و سازنده آن است. هنگام خرید دوربین مداربسته با برندهای زیادی با قیمت های متفاوت در بازار مواجه خواهید شد. فروشندگان هر برند سعی می کنند آن برند را خوب و سایر برندها را بد معرفی کنند. این مشکل انتخاب را برای همه سخت می کند. ما می خواهیم تصمیم گیری را برای شما آسان کنیم، برای این منظور آن را به سه دسته کلی تقسیم می کنیم.

برند های گران قیمت

برخی از برندهای شاخص این رده:

برند های میان رده

برخی از برندهای شاخص این رده:

برند های متفرقه و oem

برخی از برندهای شاخص این رده:

Sony  Hikvision  Horo view
Axis  Uniview   Zeds
Dallmeier  Vivotek    Like view
Avigilon Geovision   Smarti view
Honeywell   Idis Light vision


برند های ارزشمند:
این برندها معمولا در کشورهای اروپایی، ژاپن و آمریکا تولید می شوند. قیمت بالای این محصولات و همچنین ورود برندهای میان رده به بازار باعث کاهش چشمگیر استفاده از این برندها شده است.
مزایای این دسته برند: عمر طولانی، آسیب کم، کیفیت تصویر خوب
معایب: قیمت بالای این محصولات، کمبود محصول، نداشتن نمایندگی رسمی، مشکل در سرویس و گارانتی
برندهای متوسط:
این برندهای دوربین مداربسته معمولاً ساخت کشور چین هستند. با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات، این برندها بازار جهانی را تسخیر کرده اند. به عنوان مثال در حال حاضر برند هایک ویژن که ساخت چین است یکی از معروف ترین برندهای کشورهای اروپایی، آمریکا و آسیاست و توانسته رتبه اول فروش را به خود اختصاص دهد.
مزایا: کیفیت بالا، قیمت مناسب، نرم افزار متفاوت و رایگان، گارانتی قوی، تنوع محصولات و محصولات فراوان در بازار.
معایب: عدم وجود تسهیلات تجزیه در تنظیمات
برندهای مختلف:
در بسیاری از بازارها ارزش محصول برای برخی از مشتریان اولویت محسوب می شود و مانند همه بازارها، برندهای مختلف حرف اول را در این زمینه می زنند. این محصول به صورت نام تجاری بی نام یا جعلی به دست مشتری می رسد. به طور کلی خرید این محصول توصیه نمی شود.
مزایا: معقول (البته، اگر نمی دانید گاهی اوقات بیش از حد قیمت است)
معایب: میزان خرابی بالا، افت کیفیت در طول زمان، نداشتن گارانتی معتبر، نداشتن نرم افزار مورد نیاز، محصولات قدیمی و غیره.

2. قابلیت های موجود در دوربین ها و دستگاه ها
در هنگام انتخاب برند، این بار در کاتالوگ محصولات این برند با انواع دوربین ها مواجه می شوید. البته اگر دستگاه مورد نظر شما گزینه های بیشتری داشته باشد، هزینه بیشتری نیز خواهد داشت. هنگام انتخاب این محصولات، به خاطر داشته باشید که دوربین یا دستگاه ضبط گرانتر با امکانات بیشتر، لزوما بهتر نیست. هر محصول باید با توجه به مکان مورد نظر، شرایط نور، فاصله پوشش، ارتفاع، کاربری و ترجیحات مشتری انتخاب شود. طراحی مسیرهای کابل، انتخاب دوربین، انتخاب تجهیزات، انتخاب سوئیچ های مورد نظر، آنتن و .... باید توسط یک متخصص حرفه ای انجام شود.

 


3. تعداد دوربین ها و محل قرارگیری دوربین ها
البته اگر تعداد دوربین ها زیاد باشد یا مساحت نصب دوربین ها زیاد باشد، نیاز به کابل، لوله، لوله و به طور کلی تجهیزات بیشتری خواهد بود و هزینه نصب بسیار بالاتر خواهد بود.
چگونه یک پیمانکار نصب دوربین مدار بسته خوب پیدا کنید؟
شاید مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید، پیدا کردن یک شرکت نصب دوربین مدار بسته خوب و پیمانکار پروژه است. یک اپراتور دوربین مداربسته مانند یک پزشک از محیط مورد نظر شما محافظت می کند و نسخه کاملی از محیط شما را برای شما آماده می کند. متاسفانه با از بین رفتن ارزش های اخلاقی در کسب و کاری مانند دوربین مداربسته، انتخاب یک هنرمند خوب دشوار می شود. هنگام انتخاب ناظم به موارد زیر توجه کنید:
از یک شرکت معتبر خرید کنید
رزومه شرکت را بررسی کنید
از ارائه دهندگانی که دوربین های مداربسته با برندهای مختلف را به شما پیشنهاد می کنند، خودداری کنید، زیرا اگر برند اصلی را از آنها بخواهید، هزینه را در جای دیگری از شما دریافت می کنند.

rashinwebseo
rashinwebseo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋