cctv master

cctv master

با 5 تا از بهترین دوربین‌های مداربسته سری Lite داهوا آشنا شوید!

یکی از پرفروش ترین و شناخته شده ترین دوربین‌های مداربسته بازار ایران،‌ برند داهوا است. این برند چینی محصولات متنوعی در زمینه نظارت تصویری به بازار عرضه کرده است. در این مقاله می خواهیم شما را با محصولات سری لایت Lite داهوا آشنا کنیم.

اما بهتر است کمی درباره ویژگی‌های این سری از دوربین‌های داهوا آشنا شویم:

دوربین‌های سری لایت Lite داهوا چه ویژگی هایی دارند؟

دوربین‌های سری لایت شامل دو نوع IP و HDCVI می‌شوند که در هر 2 نوع دوربین از فناوری کدگذاری H.265 استفاده شده است. استفاده از کد گذاری H.265 باعث کاهش فضای ذخیره سازی در دوربین ها می‌شود. همچنین این نوع کدگذاری در سیستم های تحت شبکه باعث کاهش و صرفه جویی در مصرف پنهای باند کل شبکه نظارت تصویری می‌شود. به همین دلیل از این دوربین ها می توان در پروژه های بزرگ نیز استفاده کرد و نگرانی از بابت میزان پنهای باند و فضای ذخیره سازی نداشت.

علاوه بر این ها، دوربین های سری Lite داهوا از فناوری استارلایت Starlight استفاده می‌کنند. این فناوری کمک می‌کند تا بتوان در محیط هایی با نور کم، تصاویر رنگی و با بهترین کیفیت را ثبت کنیم. به همین دلیل این سری دوربین داهوا می تواند در محیط های بیرونی نیز استفاده شود.

5 تا از بهترین دوربین های سری لایت داهوا

در این قسمت با بهترین دوربین‌های مداربسته سری لایت داهوا آشنا خواهید شد.

 

1- دوربین داهوا تحت شبکه DH-IPC-HFW2431TP-ZS-S2

این دوربین آی پی یکی دیگر از دوربین های سری لایت داهوا است. بدنه فلزی، استانداری حفاظتی IP67 و همینطور استاندارد ضد ضربه IK10 در این دوربین باعث شده تا در برابر ضربه های شدید، نفوذ رطوبت و گرد و غبار ایمن باشند.

دوربین DH-IPC-HFW2431TP-ZS-S2 داهوا از سنسور CMOS با سایز 1/3 اینچی استفاده می‌کند و رزولوشن 4MP با ماکسیم وضوح تصویر 1520×2688 ارائه میدهد. این دوربین داهوا در نور کمتر از 0.008 لوکس نیز تصاویر با کیفیتی را ثبت میکند و تا 60 متر قابلیت دید در شب دارد.

 

2- دوربین مداربسته تحت شبکه IPC-HFW2239SP-SA-LED-S2

این دوربین تحت شبکه برند داهوا دارای رزولوشن تصویر 2MP با نرخ فریم 20Fps است. این دوربین از BLC ، HLC و WDR‌ پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین مداربسته IPC-HFW2239SP-SA-LED-S2 داهوا از POE‌ استفاده می‌کند. این ویژگی کمک می‌کند تا برق مورد نیاز دوربین از طریق کابل اترنت تامین شود و نیازی به سیم کشی بیشتر برای برق دوربین نباشد.

بدنه فلزی و همچنین استاندار محافظتی IP67‌ این دوربین سری لایت باعث شده تا در برابر خرابکاری و شرایط آب و هوایی و همچنین نفوذ گرد و غبار مقاوم باشد. به همین دلیل از این دوربین می‌توان با خیال راحت در محیط های بیرونی استفاده کرد. این دوربین از نوع بالت است.

 

3- دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا DH-IPC-HFW2431TP-AS-S2

این دوربین بالت داهوا از حافظه SD برای ثبت تصاویر پشتیبانی می‌کند. بهره گیری از استاندارد محافظتی IP67 و استاندارد ضد ضربه IK10 به این دوربین امکان می‌دهد تا بتواند در شرایط سخت و گرد وغبار و همچنین ضربه مقاومت داشته باشد.

علاوه بر این ها یکی از مزیت های دوربین مداربسته DH-IPC-HFW2431TP-AS-S2 استفاده از فناوری Wide Voltage است، با استفاده از این فناوری دوربین می‌تواند در شرایط نوسان شدید برق مقاومت کند و خراب نشود. این دوربین می تواند ماکسیمم تا 30% ± ولتاژ ورودی را تحمل کند.

به همین دلیل این دوربین در محیط‌های بیرونی و فضای باز عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان داده است.

 

4- دوربین HDCVI داهوا مدل DH-HAC-HFW1209CP-LED

این دوربین HDCVI سری لایت داهوا دارای رزولوشن 2MP با سنسور CMOS 1/2.8 اینچی است که نرخ فریمی حدود 30Fps را ارائه می‌دهد. همچنین استفاده از لنز ثابت 3.6 میلی متری و پشتیبانی از BLC، HLC و واید داینامیک رنج باعث می‌شود تا تصاویر با کیفیتی در شرایط مختلف نوری بتواند ثبت کند. دوربین مداربسته DH-HAC-HFW1209CP-LED داهوا قابلیت دید در شب تا 20 متر را دارد و از فناوری استارلایت برای ثبت تصاویر در نور کم استفاده می‌کند.

پشتیبانی از استانداردهای حفاظتی IP67 به شما این امکان را می‌دهد تا در محیط های بیرونی از این دوربین استفاده کنید.

 

5- دوربین مداربسته آی پی داهوا DH-IPC-HFW2231SP-S-S2

این دوربین تحت شبکه داهوا نیز مانند مدل قبلی از یک سنسور 1/2.8 اینچی استفاده می‌کند و رزولوشن 2 مگاپیکسلی دارد. استفاده از فناوری استارلایت باعث می‌شود تا بتواند در محیط با نور کمتر از 0.002 لوکس هم تصاویر با کیفیتی را ارائه دهد. این دوربین قابلیت دید در شب تا فاصله 30 متر را دارد.

دوربین مداربسته DH-IPC-HFW2231SP-S-S2 داهوا از یک میکروفون داخلی برای ثبت صدا استفاده می‌کند. همچنین برای ذخیره سازی اولیه تصاویر از یک حافظه Micro SD با ظرفیت 256 گیگابایت استفاده می‌کند. این دوربین آی پی از PoE پشتیبانی می‌کند و می‌تواند برق مورد نیازش را از طریق کابل اترنت دریافت کند.

 

 

cctv master
cctv master

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋