cartonchap1399

cartonchap1399

صنعت جعبه سازی

جعبه سازی چگونه انجام می شود؟

جعبه سازی با توجه به نوع مواد اولیه و جنس جعبه های سفارشی معمولا به روش های مختلفی انجام می شود و همواره آنچه برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان این لوازم اهمیت دارد کیفیت جعبه های طراحی شده است که باید در مقاومت بالا انجام شود تا از کالاها و محصولات در برابر شرایط محیطی، دما، رطوبت، ضربات فیزیکی و … محافظت نماید.

با توجه به نوع بسته بندی کالاها، نیازهای صنایع تولیدی، سرمایه افراد، شرایط حمل و نقل کالا و … جعبه سازی به وسیله چوب، کاغذ، پلاستیک و … انجام می شود که البته با توجه به انعطاف پذیری جعبه های مقوایی و جذابیت های ظاهری و کیفیت آن در خصوص چاپ، استفاده از جعبه های مقوایی و انواع کارتن های آماده به شکل گسترده تری انجام می شود و اغلب صنایع تولیدی از این جعبه ها در بسته بندی کالاها و محصولات خود استفاده می کنند.

بنابراین با این تعاریف لازم است بگوییم که در صنایع جعبه سازی با توجه به نوع مواد اولیه از روش های مختلفی در طراحی و تولید جعبه ها استفاده می شود و همچنین با توجه به تفاوت های ساختاری و کاربردی انواع جعبه ها بهتر است هر نوع جعبه را طبق اصول خاص تولیدی آن و با دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص طراحی و تولید نمایید.

بدین ترتیب در صنعت جعبه سازی با یک قاعده یا روش خاص پایه ای مواجه نیستیم، بلکه با توجه به نوع مواد اولیه و ابزارهای تولیدی از انواع روش ها و فرآیندهای مختلف می توان برای ساخت و تولید انواع جعبه ها استفاده کرد.

 جعبه سازی در صنعت کارتن سازی

همانطور که می دانید کارتن سازی از جمله صنایع مهم و کاربردی است که با طراحی و تولید انواع جعبه های مقوایی نیازهای صنایع تولیدی را در خصوص بسته بندی کالاها و محصولات مختلف تامین می کند و از این نظر می توان گفت کارتن سازی واحدی از واحد‌های مختلف صنعت جعبه سازی است یا همچنین می توان گفت کارتن سازی یکی از روش های مختلف جعبه سازی است که با استفاده از ابزار تولیدی و مواد اولیه خاص به طراحی و تولید جعبه های مقوایی می پردازد.

بنابراین در این صنعت می توانید با استفاده از انواع مواد اولیه مثل کاغذ، مقوا، کارتن و … جعبه های متنوعی را برای بسته بندی انواع محصولات طراحی و تولید نمایید که البته با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالای جعبه های مقوایی می توان گفت این روش یکی از کاربردی ترین روش هایی است که در صنعت جعبه سازی استفاده می شود و طرفداران بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد.

جعبه مقوایی و کارتن آماده

جعبه سازی با کدام روش بهتر است؟

اغلب صاحبین صنایع تولیدی به دنبال آن هستند که با طراحی جعبه های خاص بازاریابی بهتری برای محصولات و کالاهای خود داشته باشند که البته از نظر کارشناسان واحد بازاریابی انتخاب لوازم بسته بندی یکی از مهم ترین گزینه ها در افزایش فروش و جذب مشتری است؛ اما آنچه بیشتر باید بدان توجه داشته باشید کیفیت و تناسب جعبه ها در بسته بندی کالاها است.

شما با توجه به بودجه و سرمایه ای که دارید می توانید از هر نوع جعبه در بسته بندی کالاهای خود استفاده کنید؛ اما اینکه کدام جعبه می تواند در عین جذاب بودن از کالای شما در برابر شرایط و عوامل محیطی محافظت نماید، موضوعی این که باید بدان توجه ویژه ای داشته باشید.

بنابراین اگر شما هم مانند سایر سرمایه گذاران و صاحبین صنایع تولیدی می پرسید کدام روش جعبه سازی بهتر است؟ یا چه نوع جعبه ای می تواند بیشترین سازگاری را با کسب و کار ما داشته باشد؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که با توجه به محدوده حمل و نقل کالاها، محل قرار گرفتن کالاها، ظرفیت کالا در برابر عوامل محیطی و روش های بازاریابی کسب و کار خود، لازم است که از انواع جعبه های چوبی، مقوایی، شیشه‌ ای و … استفاده کنید؛ اما در این بین جعبه های مقوایی انعطاف بیشتری یا انواع کسب و کارها داشته و معمولا با هر کالایی قابل استفاده می باشند.

چاپ روی جعبه های مقوایی راحت تر انجام می شود، حمل و نقل این جعبه ها راحت تر است و همچنین انعطاف پذیری بالای این جعبه ها در برابر عوامل محیطی و ضربات فیزیکی می تواند در حفظ و نگهداری کالاهای شما بیشترین تاثیر را داشته باشد. بنابراین استفاده از کارتن آماده یا جعبه های مقوایی می توانید متداول ترین راهکار در انتهای لوازم بسته بندی کالاها باشد.

برای ساخت و طراحی‌ سفارشی جعبه های مورد نیاز کسب و کار خود همواره بهتر است به تولیدکنندگان معتبر مراجعه کنید تا شما را در خصوص انتخاب جعبه های بسته بندی و متناسب با نیاز کسب و کارتان راهنمایی کرده و همواره با کیفیت ترین کالا را در اختیار شما قرار دهند. کارتن چاپ از جمله تولیدکنندگان معتبر داخلی است که با سال ها سابقه فروش و تولید کارتن های آماده در بازارهای داخلی و خارجی، می تواند در زمینه طراحی سفارشی جعبه های مقوایی و متناسب با نیازتان به شما کمک نماید.

 

https://cartonchap.com/

cartonchap1399
cartonchap1399

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋