کارتن سازی آوین پک

کارتن سازی آوین پک

تولید و ساخت انواع جعبه و کارتن بسته بندی چاپ دار دایکاتی لمینتی

کارتن سازی آوین پک  | تولید انواع جعبه و پک بسته بندی چاپ دار

 

 

شرکت کارتن سازی آوین پک با سال ها تجربه در زمینه طراحی، تولید و چاپ و بسته بندی محصولات مختلف، انواع بسته بندی های کارتنی و جعبه های مقوایی را به تولید رسانده است. در این کارخانه با مجهز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات، مناسب ترین پک های دوستدار طبیعت تولید گشته و به بازار عرضه میشوند.

همانطور که گفته شد این کارخانه با هدف جلب رضایت مشتریان به پیشتوانه اعتماد خریداران عزیز و تکیه بر دانش تیم متخصص خود، بسته بندی های بسیاری را در زمینه صادرات میوه و صیفی جات،  مواد غذایی،  زعفران صادراتی،  لوازم خانگی و آشپزخانه و سایرین اشاره کرد.

روش های خرید و تهیه جعبه بسته بندی

آوین پک برای آسایش و راحتی کار مشتریان عزیز، دارای سیستم استعلام قیمت آنلاین، پویا میباشد که در این سایت کارتن سازی میتواند با انتخاب مدل جعبه و تکمیل کردن سایر فیلد های ضروری، از قیمت بسته بندی موردنظر خود مطلع شوید.

 مرتبط بخوانید: محاسبه آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات در 2 دقیقه

توجه داشته باشید در صورت هر گونه شبهه در خصوص استعلام آنلاین میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت نمایید

روش دوم مراجعه حضوری به شرکت کارتن سازی آوین پک واقع در کمالشهر کرج بوده که می توانید با در دست داشتن ابعاد مورد نظر خود، نوع بسته بندی، جنس، طرح، چاپ و خدمات پس از چاپی و از این قبیل موارد ساخت جعبه را تعیین کنید. اگر از سایز محصول خود بی اطلاع بودید یا در اندازه گیری دچار مشکل شدید، کارشناسان فروش ما می توانند شما را در این امر یاری دهند.

به هنگام مراجعه حضوری به شرکت های کارتن سازی آوین پک می توانید با هماهنگی به سالن نمونه کار رفته و مدل های ساخته شده را از نزدیک مشاهده نمایید.

انواع بسته بندی های تولیدی در آوین پک

 

شرکت آوین پک با بررسی نیازهای داخلی و خارجی، نوع محصول و مواردی دیگر، بهترین بسته بندی ها را در این صنعت  تولید کرده که این پک ها به دو صورت کارتنی و مقوایی طراحی و عرضه میشوند.

*جعبه های کارتنی برای محصولاتی با وزن و حجم نسبتا بالایی به کار میروند که اغلب به صورت دو لایه، سه لایه، پنج لایه وهفت لایه تولید می شود که هر کدام برای پک کالاهای خاص کاربرد دارند.

  1. کارتن دو لایه که نام دیگرش سینگل فیس می باشد، برای پک محصولات سبک وزن تا 2 کیلو گرم نظیر لامپ، محافظ، کارتخوان و غیره در نظر گرفته می شود که حتما باید فرآیند لمینت روی آنها اعمال شود.
  2. کارتن سه لایه تا وزن 10 کیلو گرم را پوشش میدهد که به دلیل حفظ و نگهداری بالایی که از محصول دارد، اکثر تولید کنندگان از آن استفاده می کنند.
  3. کارتن پنج لایه حداکثر تحمل وزن تا 45 کیلوگرم را داشته و برای لوازم سنگین مثل اسباب کشی بسیار کاربرد دارد.
  4. کارتن هفت لایه به ندرت در بازار دیده میشود چرا که تولید کمتری نسبت به سایر لایه ها داشته و برای موارد خیلی سنگین استفاده میشود.

*جعبه های مقوایی که شرکت آوین پک آنها را تولید می کنند، پک هایی از جنس مقواست که برای کالاهایی با وزن کم و ابعاد کوچک تر کاربرد دارند. این بسته بندی ها، با انواع گوناگونی از مقوا ساخته می شوند که شامل پشت سفید (ایندر برد)، پشت طوسی، گلاسه و کرافت می باشد.

1- ایندربرد، سطحی براق و شفاف دارد که اغلب در مصارف آرایشی – بهداشتی استفاده میشود به علاوه برای ساخت جعبه های لوکس و بسیار شیک از این مقوا بهره گرفته می شود. 

2- پشت طوسی، بخش داخلی اش به رنگ طوسی و قسمت بیرونی آن را میتوان چاپ زد. این مقوا به علت آن که از مواد بازیافتی تشکیل شده است، از نظر بهداشتی مناسب نبوده و برای محصولات آرایشی – بهداشتی و مواد غذایی منع مصرف دارد.

3- گلاسه نیز همانند پشت سفید از جلا و کیفیت خاصی برخوردار بوده و دارای استحکام فوق العاده ای است. موارد استفاده آن در بروشور و کارت های ویزیت بسیار دیده می شود.

3- کرافت از دیگر مقواهای استفاده شده در شرکت آوین پک است که دارای گرماژهای متعددی است که همین عامل تعیین کننده ماهیت مقوایی یا کاغذی بودن آن است.

خدمات چاپ در آوین پک

چاپ تنها درج کردن رنگ و طرح روی بسته بندی نمیباشد بلکه خدمات پس از چاپ به گونه ای از بسته بندی نیز محافظت کرده به علاوه اینکه با زیباتر شدن شکل ظاهری موجب فروش بیشتر محصولات خواهند شد.

در آوین پک می توانید طبق سلیقه خود هر نوع چاپی که مد نظرتان است را انتخاب کنید تا بر روی جعبه شما اعمال شود. اگر تنوع رنگی برایتان حائز اهمیت است، می توانید از افست که هیچ محدودیتی در رنگ ندارد، استفاده کنید اما اگر چاپی تک رنگ مورد پسندتان بود، می توانید از فلکسو که به طور مستقیم روی کارتن انجام میشود، استفاده نمایید.

چگونگی طراحی جعبه و کارتن بسته بندی

 

ظاهر بسته بندی، اولین موردی است که سبب جذب مشتری و گرایش به محصول شما میشود پس می بایستی در انتخاب طرح و رنگ جعبه خود، نهایت دقت و توجه را به کار ببرید. هرچه چاپ با کیفیت تر و خوانا تر باشد، پتانسیل بی شماری را در جذب مخاطبان به همراه خواهد داشت.

مدل جعبه بسته بندی

مدل های مختلفی از جعبه های کارتنی و مقوایی در صنایع کارتن و مقوا سازی تولید و عرضه می شود که انتخاب آنها گاهی بر اساس ویژگی محصول و در مواردی برای راحتی مشتری تعیین می گردد. این مدل ها شامل چهار درب، کشویی، کیبوردی، دو درب دارویی، درب دارویی ته قفلی، تلسکوپی، کارتن دسته دار،  طلق‌دار و  سبدی می باشند که تمامی آنها در آوین پک ساخته می شود.

توجه: انتخاب هر یک از این کارتن ها با توجه به نوع، ابعاد محصول و سلیقه شخصی مشتری متغیر است.

قیمت کارتن بسته بندی

هزینه جعبه بسته بندی به عواملی همچون ابعاد، تیراژ، طراحی، چاپ و خدمات پس از آن، نوع ورق مصرفی و از این قبیل موارد بستگی دارد.

ترفند هایی برای سفارش جعبه های کارتنی + (صرفه جویی در هزینه)

تمامی خریداران جعبه های کارتنی به دنبال روش هایی برای کاهش هزینه و صرفه جویی در خرید آن هستند. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که پک های کارتنی در عین ارزان بودن میبایست از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار باشند. در این بخش از مقاله می خواهیم راهکارهایی را به شما آموزش دهیم که به وسیله آن می توانید یک جعبه بسته بندی با کیفیت ولی ارزان تهیه کنید.

  • ابعاد جعبه کارتن

قبل از این که خط تولید کارتن سازی ها شروع به تولید جعبه مدنظر نماید، نیاز است تا ابعاد کارتن مشخص شود و گسترده آن متناسب با شیت کارتن قرار بگیرد تا دور ریز کمتری داشته باشد.

پیش از سفارش باید از ابعاد استاندارد آن مطلع باشید؛ اگر احیانا اندازه دقیق آن را نمی دانستید، لازم است که این موضوع را با کارشناسان فروش شرکت های کارتن سازی در میان گذاشته تا ورق کارتنی را برای جعبه شما در نظر بگیرند که حداقل دور ریز را داشته باشد.

اما اگر اصرار داشتید که دقیقا همان ابعاد مد نظرتان روی شیت پیاده شود، پیشنهاد ما به شما برای کاهش هزینه ها، استفاده از رول کارتن بوده که بسیار هم مقرون به صرفه است. اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاد که رول کارتن چه مزایایی برای خریدار به همراه دارد؟

اگر به دنبال پاسخی روشن و منطقی برای سوال خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا لازم است بدانید شیت و رول کارتن به چه معناست؟

شیت همان ورق کارتنی است که در ابعاد استاندارد به صورت برش خورده آماده مصرف میباشد اما رول کارتن سطح گسترده تری داشته و این مزیت را داراست که بتوان ابعادی که در شیت استاندارد نمی گنجند را با رول تهیه کرد.

به طور مثال، گسترده ابعاد محصول شما 85*60 بوده که باید برای آن یک شیت استاندارد کارتن سینگل با ابعاد 90*60 در نظر گرفته شود که با این انتخاب در هر شیت، 5 سانتی متر دور ریز خواهد داشت به علاوه در تیراژ های بالا عدد بسیار زیادی میشود و تقبل تمام این هزینه ها از جمله دور ریزها، از جانب مشتری صورت میگیرد.

حال اگر از رول کارتن استفاده کنید، به راحتی و بدون دور ریز ابعاد مد نظرتان به راحتی بر روی آن قابل برش خواهد بود و دیگر لازم نیست هزینه دور ریزها را پرداخت کنید.

  • تعداد و تیراژ سفارش

هر چه تیراژ بیشتر باشد، قیمت آن کاهش خواهد یافت. فرض کنید که شما تولیدی کفش دارید و هر ماه برای بسته بندی این کفش ها به 1000 عدد جعبه کفش نیاز دارید. اگر هر ماه برای بسته بندی، این تعداد را سفارش دهید سالانه به 12000 عدد جعبه نیاز خواهید داشت.  

حال اگر تمامی این تعداد را یک جا سفارش دهید، قیمت آن بسیار کم تر از هزینه سفارش و خرید ماهانه خواهد شد. مسلما می توانید تصور کنید که سفارش در تیراژ های بالا چه قدر به نفع شما خواهد شد. تیراژ بالا روی عواملی مانند هزینه شیت ورق، تولید، چاپ و غیره تاثیرگذار خواهد بود.

افزایش تیراژ با قیمت جعبه رابطه عکس دارد؛ به طوری که هر چه تعداد سفارش بیشتر شود، قیمت جعبه بسته بندی کاهش خواهد یافت. دلیل کاملا واضح است زیرا در تعداد بالا، دور چاپ کامل شده و هزینه چاپ پایین می آید. برای سفارش پک های کارتنی و مقوایی، حداقل سفارش را  1000 عدد در نظر بگیرید.  

حال ممکن است از خود بپرسید که تعداد سفارش بالا، نیاز به هزینه بیشتری دارد. چگونه این به صرفه خواهد شد؟

در پاسخ باید بگوییم که در تعداد سفارشات بالا، هزینه تولید کم تر و قیمت جعبه بسته بندی مقرون به صرفه تر خواهد شد. هم چنین اگر شما تولید کننده ای فعال در حوزه کسب و کار باشید، با سفارش تعداد 10 الی 15 هزار کارتن ضرر نخواهید کرد زیرا این پک ها برای محصولات و کالاهای بعدی شما نیز قابل استفاده خواهند بود و با این نوسانات قیمت، سود خوبی نیز نصیبتان میشود.

چاپ روی پک ها

 

عامل دیگری که می تواند روی قیمت جعبه و کارتن شما اثر بگذارد، نوع چاپی است که می توانید برای بسته بندی در نظر بگیرید. در این صنعت اغلب از دو چاپ افست و فلکسویی بهره گرفته می شود.

برای جعبه های مقوایی تنها چاپ افست قابل اجراست ولی برای پک های کارتنی میتوان هم فلکسو و افست را پیاده کرد. با این تفاوت که در چاپ فلکسو محدویت طرح و رنگ وجود دارد اما در افست که نتیجه آن تولید کارتن های لمینتی است، شاهد وضوح تصاویر و شفافیت طرح و لوگو خواهیم بود.

کلام پایانی

در این نوشته قصد داشتیم شما را با جعبه سازی آوین پک آشنا نماییم. همان طور که گفته شد، کارخانه آوین پک از جمله شرکت های فعال و پیشرو در حوزه ساخت انواع جعبه های کارتنی، مقوایی و چاپ بسته بندی بوده که توانسته سهم زیادی از رضایت مشتریان را در کارنامه خود ثبت کند. دفاتر مرکزی آوین پک در استان های کرج و تهران آماده خدمت رسانی به شما خریداران گرامی می باشد.

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.  

021-91001720

026-91001720

0912-368-3812

0912-560-2785

 

 

 

 

 

 

 

کارتن سازی آوین پک
کارتن سازی آوین پک تولید و ساخت انواع جعبه و کارتن بسته بندی چاپ دار دایکاتی لمینتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋