آموزش نکات خرید

آموزش نکات خرید

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ‌ سامسونگ AU7000

تلویزیون 75 اینچ 2021‌ سامسونگ AU7000 با صفحه نمایش LED، کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR +10  یکی دیگر از شاهکار های شرکت کره ای سامسونگ در اوایل سال 2021 میلادی می باشد.  تلویزیون سامسونگ AU7000 با پنل VA، نور پس زمینه DIRECT LED، فناوری Crystal Display‌ و  DYNAMIC CRYSTAL COLOR تصاویر طبیعی را برای کاربران خود به نمایش می گذارد. این محصول دارای امکاناتی نظیر: قابلیت PC on TV، قابلیت Tap View، Q-Symphony، پشتیبانی از ماوس و کیبورد از طریق بلوتوث، ورودی USB و HDMI، دارای گیرنده ی دیجیتال سر خود DVB-T2C، مجهز به رسیور ماهواره سر خود DVB/S2 و قابلیت اتصال به اینترنت است و از محصولات سری 7 سامسونگ و ساخت کره می باشد که در کشور مصر مونتاژ شده است.

نگاهی اجمالی به تلویزیون 75 اینچ‌ 2021 سامسونگ AU7000

تلویزیون های 2021 شرکت سامسونگ با پسوند A معرفی شدند که به نسبت مدل 2020 یا همان سری T پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ AU7000 جزء با کیفیت ترین و جدیدترین محصولات شرکت  سامسونگ می باشد که با موتور پردازش قوی Crystal Processor 4K، پردازنده ی 4 هسته ای و میلیون ها پیکسل سازنده ی صفحه نمایش آن، بهترین کیفیت ها را خلق کرده و عملکرد های قابل توجهی را به کاربران خود عرضه می کند. از جمله ویژگی های بارز این سری میتوان به قابلیت PC ON TV، فناوری PurColor برای طبیعی تر جلوه دادن رنگ ها، Motion Xcelerator برای روان تر کردن صحنه های اکشن و سریع بازی، Q-Symphony برای همگام سازی بلندگوهای تلویزیون با ساندبار، قابلیت جدید Tap View برای اشتراک گذاری صفحه موبایل روی تلویزیون اشاره کرد. این محصول از طریق وای فای و پورت LAN امکان اشتراک گذاری هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. این تلویزیون با قابلیت ارتقاء کیفیت تصاویر به 4K موسوم به 4K Upscaling، این امکان را می دهد تا تصاویر و فیلم های بی کیفیت توسط این قابلیت به تصاویری با بهترین کیفیت ها تبدیل شود. صفحه نمایش این سری از تلویزیون های سامسونگ موسوم به Crystal Display‌ می باشد که سامسونگ با استفاده از آن استانداردهای وضوح 4K را به سطح دیگری برده است. رنگ های واضح و شفاف و زلال در کنار کنتراست بالا و روشنایی بسیار عالی همه نوید یک انقلاب در تلویزیون های سامسونگ را می دهد.

تصویر و صفحه نمایش LED سامسونگ سری 7

تلویزیون 75 اینچ‌ سامسونگ AU7000 دارای کیفیت 4K با رزولوشن بالای 3840×2160 و صفحه نمایش Crystal Display ال ای دی می باشد که با بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویری شگفت انگیز با نمایش ریزترین نقاط تصویر را به اجرا در می آورد. نمایشگر این محصول دارای امکاناتی از جمله: تقویت عمق خودکار، نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)، نسبت تصویر 16:9، نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر 60 هرتز، Auto Motion Plus، قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaling و محدوده دینامیکی بالا ( HDR Powered By HRD10Plus) می باشد. همچنین به لطف فناوری Micro Dimming در این تلویزیون 75 اینچ محتوای تصویری بازسازی شده و با بالا بردن کنتراست و افزایش دقت رنگ و عمق آن‌ها باعث می‌شود تا هر تصویر به صورت طبیعی‌تر و واقعی‌تر جلوه داده شود. تمامی این امکانات در یک صفحه نمایش 75 قرار داده شده اند که متناسب با یک فضا با مقیاس متوسط و لوکس است و بهترین دیزاین ها را می سازد. همچنین به لطف فناوری Motion Xcelerator با توجه به محتوای در حال پخش نرخ بازسازی صفحه به صورت خودکار تغییر خواهد، از این رو صحنه ها به نرمی و روانی هر چه تمام تر بر روی تلویزیون AU7000 نمایش خواهد داده شد. این محصول با فریم باریک و ظریف خود بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را در بین رقبا دارد، به لطف پایه های شاخه ای و همچنین قابلیت اتصال به دیوار از گرفتن فضای اضافی جلوگیری می کند.

امکانات قابل توجه تلویزیون AU7000

تلویزیون 75 اینچ‌ سامسونگ AU7000 با پشتیبانی از برنامه ی Smart Things امکان اتصال به سایر وسایل دارای این قابلیت را به شما می دهد تا لوازم منزلتان را از راه دور کنترل کرده و خانه ی هوشمندی برای خود بسازید. همچنین این نمایشگر امکان اتصال به اینترنت و لذت بردن از صفحات اجتماعی بر روی نمایشگر خود را به شما می دهد که این قابلیت توسط اتصال به اینترنت از طریق شبکه ی وای فای یا پورت LAN  امکان پذیر می باشد. با استفاده از قابلیت جدید Tap View می توانید به راحتی صفحه گوشی خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید و از فیلم و موسیقی های گوشی تان در تلویزیون لذت ببرید. دستیار صوتی گوگل Google Assistant و دستیار صوتی Amazon Alexa طراحی شده در این دستگاه به راحتی فرامین صوتی شما را مانند انجام بعضی از کارها نظیر تغییر کانال‌ها، کنترل حجم صدا و … را به شما می‌دهد، بدون اینکه به ریموت کنترل نیاز باشد. اشتراک گذاری فایل های موجود با دیگر وسایل ارتباطی به صورت کاملا هوشمند صورت می گیرد و حتی اجرای بازی های مورد علاقه یتان با کیفیت و سرعت بالا در این دستگاه به طور معجزه آسایی امکان پذیر می باشد. همچنین ناگفته نماند به لطف سیستم عامل جدید و بهینه شده ی تایزن، یک رابط کاربری هوشمند با مجموعه ای از امکانات روز دنیا را در اختیار این تلویزیون قرار داده است. از جمله برنامه های منحصر به فرد تلویزیون 75 اینچ‌ سامسونگ AU7000 می توان به Netflix, Disney+, BT Sport, Prime و … اشاره کرد. یکی از قابلیت های منحصر به فرد سری 2021 تلویزیون های سامسونگ قابلیت PC on TV می باشد، به وسیله این قابلیت به راحتی میتوانید صفحه کامپیوتر خانگی، لپ تاپ و یا مک بوک خود را بر روی تلویزیون استریم کنید. برای استفاده از این قابلیت ویندوز شما بایستی نسخه 10 و یا بالاتر باشد و اگر سیستم عامل Mac OS استفاده میکنید نسخه ی آن باید 10.5 و یا بالاتر باشد و هر دو دستگاه نیز به اینترنت متصل باشند.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون 75 اینچ‌ سامسونگ AU7000 دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات می باشد. این سیستم صدا با ویژگی هایی چون: Dolby Digital Plus, Multiroom Link صدا هایی با کیفیت فوق العاده را در محیط پخش می کند. به طوریکه می توانید صدا ها را به طور طبیعی و خالص در گوش هایتان احساس کنید. از دیگر امکانات گنجانده شده در این تلویزیون 75 اینچ سامسونگ قابلیت Dialog Enhancement می‌باشد که باعث تقویت مکالمات و گفتگوها می‌شود توسط این فناوری افت و خیزهای موجود در صداها از بین می‌رود و با کیفیت بالا و با جزئیات ریز و دقیق انتشار داده خواهد شد. این محصول دارای سیستم کاهنده نویز صدا Clear Voice III برای کاهش نویز های اضافی صدا می باشد و صداها را به طور واضح تر پخش می کند. ویژگی بارز دیگر در سری 2021 تلویزیون های سامسونگ قابلیت Q-Symphony است که در آن بلندگوهای تلویزیون همگام با ساندبار با یک هارمونی خاص هنر نمایی میکنند.

طراحی تلویزیون اسمارت سامسونگ AU7000

داشتن طراحی زیبا و به روز در کنار کیفیت ساخت و دوام بالا از دغدغه های هر فردی برای انتخاب یک تلویزیون مناسب برای منزل می باشد. تلویزیون 75 اینچ‌ سامسونگ AU7000 با بهره گیری از آخرین متد طراحی دارای زیبایی ظاهری بی عیب و نقصی می باشد. به سبب استفاده از طراحی فوق باریک Slim Design این ال ای دی دارای خطوطی باریک می باشد و فریم دستگاه طوری طراحی شده است که به مخاطب این حس را القا میکند صفحه نمایش بزرگتر از آن چیزی است که انتظار می رود. این سری همانند سری TU دارای پایه های شاخه ای شکل می باشد که از دوام و استحکام کافی برخوردار هستند، این پایه ها به راحتی قابل جداسازی بوده و شما می توانید تلویزیون خود را جهت تغییر دکوراسیون منزل بر روی دیوار به صورت Wall Mount نصب کنید. همچنین سامسونگ یک راه حل کاربردی جهت مرتب کردن و یک دست نگه داشتن کابل های تلویزیون خود فراهم کرده است که به وسیله ی آن میتوانید تمامی اتصالات سیمی و کابل ها را به وسیله ی پایه ی دو شاخه ای از دیدرس ببینده مخفی کرده و زیبایی و ارگونومی تلویزیون خود را دو چندان کنید. به سبب استفاده از تکنولوژی HDR شما قادر خواهید بود در هر زاویه ای بالاترین جزییات ممکن بر روی صفحه نمایش را ببینید، چیزی که در تلویزیون های با فناوری SDR به مراتب پایینتر بود. در یک کلام می توان گفت این تلویزیون از هر زوایه ای بی نقص و کامل می باشد.

 

سایر ویژگی های تلویزیون 75 اینچ‌ سامسونگ AU7000

  • سنسور اکو ( Eco Sensor ) و رده مصرف انرژی +A
  • دارای حالت مخصوص بازی Game Enhancer
  • گیرنده دیجیتال سرخود DVB-T2C
  • تلویزیون ماهواره دار سامسونگ همراه با منوی فارسی
  • (Surround Mode) حالت فراگیر صدا : ULTRA Surround
  • سازگاری با دستگاه های Amazon Alexa و Google Assistant
  • مجهز به پردازنده ی Crystal Processor 4K
  • قابلیت اتصال به دیوار به وسیله ی براکت مخصوص
  • مجهز به راهنمای جهانی
  • پشتیبانی از قابلیت HDMI-CEC
  • قابلیت اتصال به موبایل از طریق DLNA، Tap Virw و قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wi-Fi Direct
  • فروشگاه محتوای دیجیتال APPLICATION STORE
  • خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
  • مجهز به USB HID
  • دارای تلتکست

برای مشاهده قیمت و خرید تلویزیون از بانه با فروشگاه اینترنتی بونتک همراه باشید.

آموزش نکات خرید
آموزش نکات خرید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋