brmcgrath

brmcgrath

بهترین روش ها برای بهبود CTA

CTA ها می توانند مربوط به فروش شرکت طراحی وب سایت در مشهد باشند. به عنوان مثال، ادبیات مناسب می تواند مشتری را ترغیب کند تا برای تکمیل فروش، روی دکمه خرید کلیک کند یا مخاطب را به سمت خدمات و محصولات بیشتر هدایت کند. دعوت به اقدام ممکن است کاربران را ملزم به اشتراک در یک دوره آموزشی سئو خبرنامه یا ارائه محتوای دیگری برای بهبود تجربه کاربری در سایت کند.
بنابراین، برای اینکه هیچ رمز و رازی در دنیای بازاریابی و سئو باقی نگذاشته ایم، تصمیم گرفتیم یک مقاله تازه کننده ویژه در مورد استفاده از call to action ایجاد کنیم، فراموش نکنیم که CTA ها بسته به هدف محتوا می توانند کارهای مختلفی انجام دهند.
فراخوان برای اقدام (CTA) چیست؟
دعوت به اقدام دکمه یا بخشی از آگهی یا محتوای وب سایت شما است که خوانندگان را به اقدام دعوت می کند. در وب، تماس برای اقدام معمولا یک دکمه، یک تصویر قابل کلیک یا یک لینک جذاب است. فرمت CTA با توجه به نوع تبلیغات متفاوت است، نمونه هایی از call to action عبارتند از «اکنون خرید کنید» در فروشگاه های آنلاین، «بیشتر بخوانید» در سایت های خبری یا «بیشتر بدانید» در سایت های آموزشی. اقدامات وجود دارد.
از طریق روش‌هایی مانند تست A/B، بازاریابان می‌توانند یاد بگیرند که کدام CTA در ترغیب بازدیدکنندگان به انجام یک اقدام خاص مؤثرتر است.
چگونه از Call to action در اینستاگرام استفاده کنیم؟
قبل از تصمیم گیری در مورد نوشتن کپشن ایده آل و ایجاد یک پست عالی برای مخاطبان خود، مهم است که اهداف نهایی خود در رسانه های اجتماعی و نحوه عملکرد فراخوان را در نظر بگیرید.
هدف نهایی شما از فعالیت در شبکه های اجتماعی چیست؟ آیا می خواهید کاربران شبکه های اجتماعی را به خریداران وفادار خود تبدیل کنید؟ یا می خواهید با دریافت ایمیل و شماره تماس برای مشتریان خبرنامه ارسال کنید؟ فراموش نکنید که فراخوان برای اقدام معمولا در انتهای یک پست در شبکه های اجتماعی قرار می گیرد.
قبل از شروع به نوشتن محتوا، سعی کنید هدف خود را بدانید تا هر پست در شبکه های اجتماعی اثربخشی بیشتری داشته باشد. اینستاگرام از تعدادی تماس برای اقدام مانند «خرید تخفیف ویژه از صفحه»، «در هنگام عضویت در صفحه تخفیف بگیرید» یا حتی کشیدن انگشت به بالا استفاده می‌کند. هنوز بد - از اهداف و فعالیت خود در شبکه های اجتماعی مطمئن باشید برای تولید محتوای با کیفیت می توانید از سرویس سفارش تولید محتوای تازه استفاده کنید.
انواع اقدامات
به کاربران اطلاعات بیشتری بدهید: با ایجاد انگیزه، سعی کنید کاربر تلاش بیشتری برای خواندن مقاله داشته باشد، «بیشتر بخوانید» و «بیشتر بدانید» فراخوان‌هایی هستند که معمولاً در سایت‌های آموزشی استفاده می‌شوند و یک فراخوان برای اقدام ایجاد می‌کنند. . در واقع به کاربران اجازه می دهد اطلاعات بیشتری را ببینند که به آنها علاقه دارد. می توانید از این نوع فراخوان در صفحات وبلاگ، توضیحات محصول و هر جای دیگری که نمی خواهید تمام محتوای شما نمایش داده شود استفاده کنید.
به کاربران تخفیف طولانی مدت بدهید: یکی از موثرترین و پرطرفدارترین فراخوان ها در دنیای دیجیتال مارکتینگ، استفاده از تخفیف های محدود و بلندمدت است و این نوع CTA ها کاربران را به خرید سریع ترغیب می کند. با ایجاد تایمر «فقط 10 درصد تخفیف تا پایان امروز»، «یکی بخرید، یکی را رایگان دریافت کنید»، «15 درصد تخفیف خرید بعدی خود را به عنوان هدیه دریافت کنید» و ... می توانید کاربر را برای ایجاد فروش تعاملی و موفق متحول کنید. این نوع CTA است که دیجی کالا به طرز شگفت انگیزی انجام می دهد.
یک پیشنهاد جالب: در بسیاری از مواقع مشتریان اعتماد لازم را به فروشگاه ندارند، در این صورت چه باید کرد؟ توصیه می کنیم سعی کنید با پیشنهاداتی مانند «آزمایش رایگان»، «درخواست دمو» یا «استفاده از یک ماه رایگان»، مخاطبان خود را جذب کنید. طراوت راه حل بهتری پیدا کرده است که با ارائه مشاوره سئو می تواند خدمات ویژه ای به استارت آپ ها ارائه دهد.
نشان دادن دعوت به اقدام: همیشه لازم نیست صحبت کنید، گاهی اوقات از کاربران می خواهید با درج تصاویر با صفحه ارتباط برقرار کنند، استفاده از آیکون های شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری صفحه وب یکی از کارهایی است که می توانید انجام دهید. مانند CTA که البته قدرت جذابیت کمتری نسبت به روش های دیگر دارد.
آخرین مرحله را قوی‌تر کنید: دعوت به اقدام مناسب را برای مرحله نهایی کاربر انتخاب کنید. بدون دکمه CTA جذاب، کاربر ممکن است نیمی از خرید را رها کند. برای نگهداری و کار می‌توانید از انواع فراخوان‌ها مانند «اکنون بخرید»، «خرید کامل»، «تماس با فروشنده» یا حتی «رزرو یک قرار» استفاده کنید.
دکمه CTA خود را تست کنید
هیچ زمینه بازی برابری برای ایجاد یک فراخوان مناسب وجود ندارد و نمی‌توان گفت بهترین روش‌ها برای ایجاد یک دعوت به اقدام چیست. مخاطبین و کاربران سلیقه های متفاوتی دارند، بنابراین بهتر است از روش های مختلفی برای آزمایش call to action مناسب استفاده کنید تا بیشترین نرخ تعامل را به دست آورید. واکنش کاربران به کلمات کلیدی متفاوت است، به عنوان مثال، استفاده از "یک هفته اشتراک رایگان" و "یک هفته اشتراک رایگان در این سرویس" ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشد.
جمع بندی
این راز مهم را هرگز فراموش نکنید، استفاده از رنگ های مختلف در فراخوانی، تعامل با صفحه را بسیار افزایش می دهد. سعی کنید پیشنهاد خود را در همان لحظه به کاربر ارائه دهید تا کاربر را تشویق کنید تا در سایت شما اقدامی انجام دهد. به عنوان مثال، نتفلیکس به جای دکمه "اکنون ثبت نام کنید" از دکمه "اشتراک رایگان 30 روزه" استفاده کرد که توانست نرخ تبدیل را برای آن فروشگاه افزایش دهد.
اما اگر در ایجاد فراخوان های مختلف برای کسب و کار خود موفق نیستید، با ما تماس بگیرید، طراوت به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا از طریق مشاوره رایگان سئو، نیاز خود را پیدا کنند و قدم بعدی را حل کنند. نظر شما در مورد فراخوانی چیست و چگونه می تواند برای شرکت ها سودمند باشد؟

brmcgrath
brmcgrath

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋