brmcgrath

brmcgrath

بهترین ابزار و زبان برنامه‌‌نویسی فروشگاه اینترنتی

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید، بهتر است ابتدا بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت را بدانید تا شرکت طراحی وب سایت در مشهد انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه این مقاله می خواهیم بهترین زبان های برنامه نویسی و ابزارهای وب سایت های فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی کنیم.
بهترین زبان برنامه نویسی برای فروشگاه اینترنتی چیست؟
شاید قبلاً این سوال را از خود پرسیده باشید که کدام زبان برنامه نویسی برای فروشگاه آنلاین بهتر است؟ لاراول یا asp.net Core یا جنگو یا اکسپرس؟
پاسخ این سوال بستگی به این دارد که دقیقا به چه امکاناتی نیاز دارید. اگر فروشگاه اینترنتی مد نظر شما با وردپرس قابل ساخت است، بهتر است از این سیستم مدیریت محتوای آماده استفاده کنید.
اما اگر یک فروشگاه سفارشی می‌خواهید و ویژگی‌های بیشتری را می‌خواهید که با وردپرس در دسترس نیست، استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP و چارچوب لاراول بهترین گزینه است.
1. ایجاد فروشگاه آنلاین با زبان PHP
راه اندازی یک وب سایت با کمک زبان برنامه نویسی PHP آسان است. اما اگر بخواهیم آن را با وردپرس مقایسه کنیم، برای ساختن فروشگاه آنلاین به کمک وردپرس نیازی به دانش کدنویسی ندارید، بلکه برای ساخت آن به کمک زبان PHP نیاز به کدنویسی دارید. این سوال کار را کمی پیچیده می کند! PHP یک زبان برنامه نویسی قابل توسعه، انعطاف پذیر و رایگان است.
یکی از عوامل مهم در محبوبیت این زبان در بین برنامه نویسان سرعت و کارایی بالای آن است. فریمورک هایی که در این زبان وجود دارد باعث شد با صرف کمترین هزینه بتوان یک وب سایت باکیفیت ایجاد کرد. قابلیت تجزیه و تحلیل ارائه شده توسط این زبان، نظارت بر اقدامات مشتریان و تصمیم گیری بر اساس آن را برای فروشگاه آسان کرده است.
2. فروشگاه آنلاین با MySQL
MySQL یک پایگاه داده محبوب در جهان است که به دلیل امنیت و مقیاس پذیری بالا گزینه مناسبی برای ساخت فروشگاه اینترنتی است. برنامه نویسان با استفاده از ارتباطات بین این پایگاه های داده و سایر فناوری ها می توانند مخازن بزرگی ایجاد کنند
سایت هایی که از MySQL استفاده می کنند بسیار قدرتمند هستند زیرا این پلت فرم بسیار امن است. سرویس این پلتفرم به راحتی مقیاس پذیر است و قادر به دریافت حجم بالایی از داده ها است. یکی از مزایای MySQL نسبت به وردپرس و PHP سرعت بالای آن است.
توسعه بالای MySQL امکان ادغام بسیاری از فناوری های دیگر را با آن فراهم می کند. به عنوان مثال، MySQL را می توان با برنامه هایی مانند Microsoft Dynamics و ERP-CRM ادغام کرد. این بدان معناست که صرف نظر از اندازه پروژه، به راحتی می توانید یک پایگاه داده قدرتمند با MySQL داشته باشید.
3. ایجاد فروشگاه آنلاین با استفاده از وردپرس
یکی از بهترین پلتفرم ها برای ساخت فروشگاه آنلاین، سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. در واقع وردپرس cms است که برای ایجاد حدود 23 درصد از سایت های جهان استفاده می شود. مهم ترین عاملی که باعث محبوبیت وردپرس شده، سهولت استفاده و هزینه رایگان آن است. علاوه بر این، به دلیل استفاده جهانی از این سیستم مدیریت محتوا، این سیستم به طور مداوم به روز و بهبود می یابد.
همانطور که قبلا گفتیم وردپرس برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین بسیار مناسب است. جدا از موارد فوق، پلاگین های مختلفی که برای هر کاری نوشته شده اند، در دسترس بودن فرمت های مختلف، ابزارهایی مانند قلم های تجاری و غیره. عواملی وجود دارد که وردپرس را به یکی از بهترین راه ها برای ایجاد فروشگاه آنلاین تبدیل می کند.
4. زبان برنامه نویسی C++
یکی از زبان های برنامه نویسی که امروزه برای کدنویسی فروشگاه های آنلاین استفاده می شود، C++ (بخوانید سی پلاس پلاس) است که می توان آن را مادر زبان های برنامه نویسی نامید. زیرا اکثر زبان های برنامه نویسی حداقل ویژگی هایی را از این زبان به ارث برده اند. همچنین یادگیری این زبان برنامه نویسی به پیش نیازهای زیادی نیاز ندارد.
جمع بندی
هر زبان برنامه نویسی را می توان برای اهداف مختلف و برای شرایط مختلف استفاده کرد. در این مقاله سعی شده است تمامی نکات مهم برای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک ارائه شود. اما نکته اینجاست که در واقع نمی توان تشخیص داد که کدام زبان برنامه نویسی بهترین است. از آنجایی که باید تمامی معیارها را بر اساس هدف مقایسه کنید، باید وب سایت فروشگاهی خود را طراحی کنید و به بهترین نتیجه برسید.

brmcgrath
brmcgrath

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋