brmcgrath

brmcgrath

مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس

شرکت طراحی وب سایت در مشهد طراحی سایت با وردپرس یا طراحی وب سایت اختصاصی مزایا و معایب خاص خود را دارد. انتخاب بین CMS آماده و سفارشی بستگی به نوع کسب و کار و نیازهای وب سایت شما دارد، بنابراین قبل از انتخاب باید از مزایا و معایب هر دو آگاه باشید. قبل از بررسی مزایا و معایب وردپرس و وب سایت های اختصاصی، بهتر است ابتدا با مفهوم هر دو آشنا شوید سپس با همروکت همراه باشید تا مزایا و معایب وردپرس و وب سایت های اختصاصی را بررسی کنیم.
سایت اختصاصی چیست؟
وب سایت سفارشی وب سایتی است که توسط یک برنامه نویس یا شرکت فقط برای یک مشتری طراحی شده است. این وب سایت ویژه را می توان با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف مانند php، asp.net، جاوا اسکریپت و غیره برنامه نویسی کرد.
یک وب سایت خاص با استفاده از زبان های برنامه نویسی توسعه داده می شود و کد وب سایت فقط در اختیار یک شخص یا یک شرکت تولیدی است که می تواند یکی از معایب آن باشد.
مزایای یک سایت خاص
امکان افزودن ویژگی های سفارشی
ویرایش گسترده
گرافیک بی نظیر
سرعت و امنیت بالا
معایب سایت اختصاصی
هزینه طراحی بالا
یک راه طولانی
پشتیبانی هزینه بالا
هزینه سئو بالا
الزامات یک توسعه دهنده وب یا شرکت میزبانی وب
در صورت عدم رضایت امکان تغییر شرکت پشتیبانی وجود نخواهد داشت.
چه تضمینی وجود دارد که وب سایت های عمومی می توانند با وردپرس رقابت کنند؟
آیا شرکتی که ادعا می کند یک وب سایت اختصاصی دارد، می تواند تجهیزات وب سایت را در حد نیاز شما ارتقا، به روز رسانی و گسترش دهد؟
وردپرس چیست؟
وردپرس وردپرس یک نرم افزار متن باز است که می توان از آن برای ایجاد و اجرای انواع وب سایت ها، وبلاگ ها یا برنامه ها استفاده کرد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است و محبوب ترین و پرکاربردترین آن است.
مزایای طراحی سایت با وردپرس
سرعت بالای طراحی صفحات وب
سازگاری بهتر با موتورهای جستجو
چند مدل و مدل های گرافیکی پیشرفته
کم هزینه
آسان برای استفاده
امنیت پیشرفته
جمع بندی
با توجه به نکات بالا و سه فاکتور مهمی که برای وب سایت خود بر اساس نیاز، بودجه و آینده خود در نظر گرفته اید، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای طراحی وب سایت شما مناسب تر است: انتخاب باشماست.

brmcgrath
brmcgrath

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋