brmcgrath

brmcgrath

قالب های فروشگاهی رایگان وردپرس

برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی نیاز شرکت طراحی وب سایت در مشهد به یک قالب دارید و برای خرید قالب باید هزینه پرداخت کنید، اما اگر در ابتدا نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید، می توانید از قالب فروشگاهی وردپرس رایگان استفاده کنید. مدل های زیادی هستند که شاید امکانات زیادی نداشته باشند اما خوب هستند.
اگر با وردپرس کار کرده باشید، احتمالاً با قالب فروشگاهی وردپرس و افزونه وردپرس آشنا هستید، بنابراین نیازی به توضیح نیست.
این 11 قالب با هدف قابل مشاهده بودن و داشتن عناصر ضروری یک فروشگاه اینترنتی انتخاب شده اند. اگر به دنبال ویژگی های عالی در قالب رایگان هستید، بدانید که به نتیجه نخواهید رسید. اما قالب‌های فروشگاه رایگان به شما کمک می‌کنند تا یک فروشگاه ساده و کاربردی ایجاد کنید که برای یک وب‌سایت ساده که بارها از آن استفاده کرده‌ایم عالی است.
البته اگر می خواهید یک فروشگاه حرفه ای راه اندازی کنید باید از یک قالب حرفه ای استفاده کنید. در یک سایت خرده فروشی، امکانات، سرعت و استفاده نکردن از افزونه های زیاد برای سرعت بسیار مهم است و با یک قالب رایگان نمی توانید این موارد را داشته باشید.
پوسته سلام المنتور اولین قالب رایگان وردپرس است
قالب Hello Elementor که با نام Hello Elementor نیز شناخته می شود. همانطور که از نام آن پیداست، این قالب از افزونه Elementor Page Builder استفاده می کند. قالب های رایگان معمولاً از صفحه سازها پشتیبانی نمی کنند، اما سلام المنتور این امکان را فراهم می کند.
این قالب اولیه بسیار ساده است. می توان گفت بدون صفحه ساز Elementor جالب نیست اما ویژگی خاص آن است شما می توانید با نصب افزونه Elementor Pro تمامی صفحات این قالب را ویرایش کرده و آن را به دلخواه طراحی کنید، به راحتی می توانید این تم را در بین محبوب ترین قالب های وردپرس بیابید.
یکی دیگر از ویژگی های این قالب دموی و بلوک های آماده فراوان آن است در Elementor می توانید این بلوک ها را تنها با یک کلیک وارد کنید
سلام المنتور خیلی سبک و سریع هست که تعداد نصب های فعال هم زیاده. این قالب در حال حاضر با تمام استانداردهای کدنویسی مطابقت دارد و می توانید بدون هیچ مشکلی آن را نصب کنید.
امتیاز تیم: 4.7 از 5 از 71 امتیاز
تعداد نصب فعال: بیش از یک میلیون
قالب دوم - آستارا
قالب آستارا یکی دیگر از قالب های رایگان محبوب است که به راحتی می توانید آن را در لیست برتر محبوب ترین قالب های آرشیو وردپرس بیابید. آستارا سبک ابتدایی خوبی دارد و نصب آن به سرعت ظاهر سایت شما را تغییر می دهد.
این قالب همچنین بسیار سبک و کوچکتر با حجم 50 کیلوبایت است. همچنین دارای طرح‌بندی‌های پیش‌فرض سازگار با سازندگان سایت مانند Elementor، Beaver Builder، Visual Composer، SiteOrigin، Divi است که واقعا عالی است.
آستارا کاملا بهینه شده است و اگر می خواهید یک قالب کامل و زیبا بدون رایگان داشته باشید، این قالب پیشنهاد خوبی است. بله، یک نسخه پیشرفته از این قالب نیز وجود دارد که باید آن را خریداری کنید.
البته نسخه توسعه یافته آن در این فرمت وجود دارد اما چون دلار قیمت دارد برای ما ایرانی ها کمی گران است. اما نسخه توسعه یافته به این معنی نیست که آستارا دیگر به نسخه رایگان اهمیت نمی دهد، بلکه برعکس است و همیشه نسخه رایگان خود را به روز خواهد کرد.
امتیاز فرمت: 4.9 از 5 از 54040 امتیاز
نصب های فعال: بیش از 1 میلیون
مدل NewStore
تم NewStore یک تم فروشگاهی رایگان با تعداد زیادی نصب در وردپرس است. اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین با ووکامرس ایجاد کنید، این قالب برای شما مناسب است و به شما امکان ایجاد هر نوع فروشگاه آنلاین را می دهد.
مانند دو قالب قبلی، این قالب نیز با صفحه ساز Elementor سازگار است. ایجاد صفحاتی که امروزه در بسیاری از سایت ها استفاده می شود. همچنین از افزونه های محبوب دیگر مانند Contact Form 7، WordPress.com's Jetpack و One Click Demo Import پشتیبانی می کند.
ما چهار دمو آماده داریم که به شما کمک می کند تا سایت خود را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنید.
امتیاز نمونه: 3.8 از 5 از 6
تعداد نصب فعال: 2000+
ویترین قالب
قالب فروشگاهی قالب فروشگاهی یا قالب فروشگاهی یکی دیگر از قالب های ویترین رایگان است که با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس ادغام شده است. این الگو دارای گزینه هایی برای چیدمان، گزینه هایی برای سفارشی کردن رنگ فروشگاه و بسیاری از قسمت های ویجت است که به شما کمک می کند یک فروشگاه ساده و زیبا برای خود ایجاد کنید.
این تم بسیار محبوب است و ممکن است آن را در مخزن قالب های محبوب وردپرس دیده باشید.
امتیاز فرمت: 4.5 از 5 از 131 امتیاز
تعداد نصب فعال: 200000+
جمع بندی
قالب هایی که به شما ارائه کرده ایم بهترین قالب هاست رایگان وردپرس هستند و همگی بر اساس تعداد نصب و نظرات کاربران انتخاب شده اند نه بر اساس سلیقه شخصی ما. بنابراین به راحتی می توانید نتیجه بگیرید که کاربرانی که از آنها استفاده کرده اند کاملا راضی هستند و افراد زیادی هستند که هنوز از آنها استفاده می کنند.
اگر دقت کنید امتیاز قالب المنتور بالا نیست اما تعداد نصب بالایی دارد پس کیفیت قالب را نمی توان تنها با رتبه بندی یا نصب سنجید. ظاهر و ویژگی ها نیز باید بررسی شود.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قالب های وردپرس داشته باشید، پیشنهاد می کنم مطالب قالب های فروشگاهی وردپرس را دنبال کنید.

brmcgrath
brmcgrath

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋